Wymiana koła pasowego, ustawienie zapłonu

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
bykol132
Posty: 4
Rejestracja: 2016-12-14, 19:06
Silnik: V6 3.7
Kolor: czarny

Wymiana koła pasowego, ustawienie zapłonu

Post autor: bykol132 » 2018-09-23, 11:24

Witajcie.
Wymieniając koło pasowe/ balanser czy jak to się fachowo nazywa, prawdopodobnie przestawiłem zapłon i autko nie odpala.. na kole jest otwór, w bloku jest gwint do wkręcenia śruby, domyślam się, ze przez otwór w kole ma byś wkręcona śruba do bloku, tylko czy w tym położeniu 1 tłok ma być w gmp? I jak zablokować wal, żeby nie zmieniło się jego położenie podczas dokręcania? Pomóżcie proszę :niepewny:



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”