czy ma ktos siadnietego mustanga...?
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
- Baz_One
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
- Model: SN95 GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny + Szare pasy
- Kontakt:
to moje walki z zawieszeniem, nie jest to s197 ale chciałem pokazać ze da się jeżdzic nisko
tyle jest w najniższym miejscu, choc teraz jest odrobinke niżej bo mam jeszcze mniejsze opony profilem, takie jak na foto powyżej
jeździ się w miare dobrze, ale trzeba przyznac ze jest cholernie twardo
auto obniżyłem o prawie 2,5" i na dniach opuszcze jeszcze 1,5cm tył zeby bylo równiutko. pozdrawiam
p.s nie śmiagam na lawecie


tyle jest w najniższym miejscu, choc teraz jest odrobinke niżej bo mam jeszcze mniejsze opony profilem, takie jak na foto powyżej


jeździ się w miare dobrze, ale trzeba przyznac ze jest cholernie twardo

auto obniżyłem o prawie 2,5" i na dniach opuszcze jeszcze 1,5cm tył zeby bylo równiutko. pozdrawiam

p.s nie śmiagam na lawecie

"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Ja dostalem swojego ze sportowym pakietem tzn nisko twardo 7,3 cm na gleba. Razem z micha sypnal sie sportowy zderzak. jak sie jezdzi na trasie niskim autem jest ok. gorzej gdy auto sluzy glownie do miasta takiego jak Warszawa gdzie sa koleiny wystajace lub zappadniete kratki odplywowe . Ciesze sie ze mialem seryjne felgi a nie jakies lzejsze bo by pekly. Nowym stangiem jechalem jako pasazer gdy znajomy urwal kolo na wyrwie a mial seryjne zawieszenie.
- Baz_One
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
- Model: SN95 GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny + Szare pasy
- Kontakt:
wyciagnę spring isolator'y takie gumowe podkladki na górze i dole spreżyny, powinno dać okolo 1,5cm a tyle mi trzeba, czytałem na forach amerykańskich i podobno nie ma jakiejś większej różnicy tylko może odrobinę skrzypieć i dlatego dodam tam smaru miedziowego na lączenie wahaczy ze sprezyną.
[ Dodano: 2009-08-02, 12:15 ]
p.s. obecnie już się nie zmieści

[ Dodano: 2009-08-02, 12:15 ]
p.s. obecnie już się nie zmieści


"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Ten krzyża wzmacniający co masz pod spodem samochodu on jest tylko w wersji convertable a w wersji coupe go nie ma i to jest trochę oszustwo że masz tak obniżony samochód wyciąg krzyżak i wtedy go obniżaj
ps : jak ty wogóle jeździsz z takim niskim zawiasem ja tego krzyżaka jeszcze podginałem do góry żeby o koleiny nie zawadzać a mam standardowe zawiasy
ps : jak ty wogóle jeździsz z takim niskim zawiasem ja tego krzyżaka jeszcze podginałem do góry żeby o koleiny nie zawadzać a mam standardowe zawiasy
- Baz_One
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
- Model: SN95 GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny + Szare pasy
- Kontakt:
mialem przez troche przelot, za glosno, nie ladnie i auto sie dusilo z wolnych obrotow przy wciskaniu... ale spróbowałem wiec mowie
http://video.google.com/videoplay?docid ... stang+free
[ Dodano: 2009-08-04, 17:21 ]
a co linka który podałeś to pisze w opisie ze ma Long Tuby i wydech Flow Mastera. wiec to wyjaśnia wiele

http://video.google.com/videoplay?docid ... stang+free
[ Dodano: 2009-08-04, 17:21 ]
a co linka który podałeś to pisze w opisie ze ma Long Tuby i wydech Flow Mastera. wiec to wyjaśnia wiele

"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"
- Baz_One
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 26
- Rejestracja: 2008-10-30, 11:03
- Model: SN95 GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny + Szare pasy
- Kontakt:
Flowmaster robi głównie układy wydechowe
i na tym ma catback Flowmastera czyli końcowy wydech.
a ja tego samego dnia którego był ten film założyłem Magnaflow catback + X-pipe czyli końcowy i środkowy wydech.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7377&hl=pl

a ja tego samego dnia którego był ten film założyłem Magnaflow catback + X-pipe czyli końcowy i środkowy wydech.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7377&hl=pl
"How to count to 8: 1-3-7-2-6-5-4-8"