czy ma ktos siadnietego mustanga...?

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

borysr6
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-07-23, 21:14
Model: zx6r 2007
Silnik: inny V8
Kolor: pomarancz

czy ma ktos siadnietego mustanga...?

Post autor: borysr6 » 2009-07-24, 20:19

Witajcie... gdzies widzialem tu temat i z tego co pamietam to ktos mial ladnie obnizonego mustanga... ale nie moge znalesc.. moje pytanko to czy ma ktos na forum mustanga siadnietego ale tak koknretnie.. chodzi mi o mogel od 2005 wzwyz... ma ktos taki... fajnie jak by byly jakies fotki... rozmiar felg i jaki zawias... pozdrawiam serdecznie...

[ Dodano: 2009-07-25, 20:08 ]
moze byc tak jak w tym linku
Załączniki
fordmustangpremium01.jpg
tu jest ladnie siadniety...



Awatar użytkownika
Magic 2OO
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
Model: Był: '07 GT-C
Silnik: V8 4.6
Kolor: grafit
Kontakt:

Post autor: Magic 2OO » 2009-07-26, 15:07

Alfatech ma obniżonego dość konkretnie GT, sprężyny Eibach.


Pozdrawiam - Maciek.

borysr6
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-07-23, 21:14
Model: zx6r 2007
Silnik: inny V8
Kolor: pomarancz

Post autor: borysr6 » 2009-07-26, 18:36

dzieki wielkie... sporobuje go gdzies namierzyc...:)



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-07-27, 10:54

Tak to wygląda ,nie wiem czy to bardzo nisko czy średnio ,dla mnie jest za nisko :)
Dalsze obniżanie to chyba tylko po to żeby wozić auto na lawecie i pokazywać jakie jest niskie :) Na fotkach stoi na 17 w tej chwili ma 18
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-27, 11:02

tu masz aktualne zdjęcie obniżonego Mustanga Alfy (po nieudanym klejeniu pasów)

Obrazek


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

borysr6
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-07-23, 21:14
Model: zx6r 2007
Silnik: inny V8
Kolor: pomarancz

Post autor: borysr6 » 2009-07-27, 21:17

hahha ladnie obklejony,,, kurde a wersja Gt 4.0 v6 jest obnizona bardziej od normlanego...?
planuje sobie kupic zawieszenie gwintowane, w niemczech da sie go obnizyc przod 65 a tyl 70... tylko musze wiedziec czy gt jest juz obnizony, nie chce obnizac juz obnizonego... pozdrawiam i dzieki za pomoc



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-28, 08:31

co do zawieszenia nie wiem, ale nie ma wersji GT 4.0 V6 (tzn nigdzie nie ma poza OtoMoto bo tam są nawet lepsze kfiatki :D )


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-07-28, 09:02

borysr6 pisze:hahha ladnie obklejony,,, kurde a wersja Gt 4.0 v6 jest obnizona bardziej od normlanego...?
planuje sobie kupic zawieszenie gwintowane, w niemczech da sie go obnizyc przod 65 a tyl 70... tylko musze wiedziec czy gt jest juz obnizony, nie chce obnizac juz obnizonego... pozdrawiam i dzieki za pomoc
Jak napisał Kolega kaes, :rotfl: .................. nie ma czegoś takiego jak GT V6 ,poza tym seria czy to V6 ,GT czy GT500 nie są obniżane. Jeśli masz własne lotnisko to możesz się pokusić o tak niskie auto jak napisałeś ................w innym wypadku ...................... rozpieprzysz się po przejechaniu 100 km a jazda będzie torturą nie przyjemnością :kwasny:
Przed każdym dziwnym wybrzuszeniem/zagłębieniem na drodze będziesz musiał wyjść z auta i się zastanawiać czy dasz radę :rotfl:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

borysr6
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-07-23, 21:14
Model: zx6r 2007
Silnik: inny V8
Kolor: pomarancz

Post autor: borysr6 » 2009-07-28, 13:24

ale slyszalem ze fabryka obniza gt shelby o pare cm... nie chce az takiej gleby... kumple maja bmw e36 tak siedniete i jezdza... chyba ze mustang ma nizej silnik... i moozna go uszkodzic? tak jest chyba w 300C.. pozdrawiam

[ Dodano: 2009-07-28, 17:40 ]
http://allegro.pl/item692819586_ford_mu ... anual.html piszac gt mialem na mysli taka wersje...



figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-07-29, 09:22

przed mustangiem smigałem Igener. probe, posadziłem go naprawde nisko ale na nasze drogi to nie przeszl dwa razy wymienialem skrzynie biegów bo o asfalt rozbiłem a miałe twarde zawieszenie!

[ Dodano: 2009-07-29, 11:24 ]
co jest z tą akceptacją?



borysr6
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-07-23, 21:14
Model: zx6r 2007
Silnik: inny V8
Kolor: pomarancz

Post autor: borysr6 » 2009-07-29, 13:04

ale tak jak ma alfatech juz spoko i mysle ze nie ma problemow ze jest za nisko... jakie masz sprezyny alfatech? chodzi o ile obnizyles



figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-07-29, 13:23

podziękowanie dla alfatech za wyjasnienie!



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-07-30, 11:42

borysr6 pisze:ale tak jak ma alfatech juz spoko i mysle ze nie ma problemow ze jest za nisko... jakie masz sprezyny alfatech? chodzi o ile obnizyles
Kupiłem już obniżony w USA ,są to sprężyny eibach'a. Ile usiadł ? Nie mam pojęcia ale na oko widać że jest dużo niższy do serii i nie trzeba patrzeć na przerwę między nadkolem a kołem - wystarczy zerknąć na różnicę wysokości dachów :)
Moim zdaniem sprężyny w naszych warunkach dają lepszy wygląd na parkingu i lepsze prowadzenie na dobrych drogach np autobana :) czyli może 3-5 % tego co się jeździ.
Na przeciętnej dziurawej drodze każde auto mnie wyprzedzi. Przy niskich zawiasach auto podskakuje na dziurach + tylny napęd = dupsko tańczy i jeśli droga nie będzie w miarę szeroka można się nie zmieścić z wyprzedzaniem.
Moim zdaniem nie warto ,lepiej dłubnąć coś innego lub chociaż stożek za te pieniądze założyć :)


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

borysr6
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2009-07-23, 21:14
Model: zx6r 2007
Silnik: inny V8
Kolor: pomarancz

Post autor: borysr6 » 2009-07-30, 19:25

to jakis drogi stozek... bo gwint ok 5000 zl :) ale wiadome ze jak obnizasz auto musisz sie liczyc z konsekwencjami... ladna droga to mozna fajnie pojechac.. dziurki to zwalniamy i lepiej wlaczyc prawy kierunek zeby nas wyprzedzali odrazu... wszystko ma swoje wady i zalety. Nie obnizysz to bedzie wygladal normlanie, obnizysz to nabierze sportowego wygladu. nie jest powiedziane ze obnize konika... bo jeszcze go nie mam ale jak mi sie uda odlozyc jeszcze kaski to moze bedzie:) a tak na marginesie, to stozek cos daje w mustangu? z tego co wiem to stozek daje fajny dzwiek w silnikach bardziej wyzylowanych... co sadzicie? pozdrawiam



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-07-30, 21:49

borysr6,
trochę tak od tylnej strony myślisz nie masz jeszcze stanga a już kombinujesz
u nas jest tak stangi są na standardowych zawiasach a już wyglądają sportowo
zmieniasz zawiasy to tylko na utwardzone (bo i tak brzuchem skrobiesz asfalt )
do tego dokładasz fele 18-20 cal i wystarczy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”