Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
Probowal ktos zrobic podwojny wydech z x- lub h-pipe i koncowymi wydechami magnaflowa? Chcialbym wydobyc dzwiek v-ki alejednoczesnie bez halasu urywajacego leb. Da sie cos takiego osiagnac? I co lepsze do moich zalozen x czy h?
			
									
									- stang232
 - Forumowicz
 - Posty: 2134
 - Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
 - Model: stang'95
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: czarny
 - Lokalizacja:: Bełchatów
 - Stajnia: Stajnia Łódzka
 
Re: Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
nawet kilka osób na forum już ten temat przerabiało 
wpisz w wyszukiwarkę h pipe, x pipe, podwójny wydech itp, a znajdziesz odpowiedzi .
tu jeden z tematów
viewtopic.php?f=13&t=131&hilit=h+pipe&start=180" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									wpisz w wyszukiwarkę h pipe, x pipe, podwójny wydech itp, a znajdziesz odpowiedzi .
tu jeden z tematów
viewtopic.php?f=13&t=131&hilit=h+pipe&start=180" onclick="window.open(this.href);return false;

- paulmaciej
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 29
 - Rejestracja: 2017-12-30, 01:27
 - Model: 2014
 - Kolor: czarny
 
Re: Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
Jako że czekam za Wielkiej Wody na tłumiki  ROUSH i filtr stożkowy ROUSH, pomyślałem sobie co by tu zrobić w środku układu wydechowego.
więc zrobiłem tak:
- zdemontowałem układ i wyciołem, łącząc rury seryjnie poprowadzone obok siebie( jakieś 8 cm.), zamykając to seryjnym łączeniem foto.
Efekt - auto, na wyższych obrotach chodzi zdecydowanie głośniej. Zrobiłem takiego x-pipe, chociaż myślalem aby wstawić w to miejsce gotowego z allegro.
http://allegro.pl/rura-x-pipe-2-5-63-mm ... 56764.html
mamy pytanie ? czy podwójny układ x-pipe coś daje ?
gdybym wstawił zaraz za obecnym rozwiązaniem kolejne połączenie wydechów ?
							
			
									
									więc zrobiłem tak:
- zdemontowałem układ i wyciołem, łącząc rury seryjnie poprowadzone obok siebie( jakieś 8 cm.), zamykając to seryjnym łączeniem foto.
Efekt - auto, na wyższych obrotach chodzi zdecydowanie głośniej. Zrobiłem takiego x-pipe, chociaż myślalem aby wstawić w to miejsce gotowego z allegro.
http://allegro.pl/rura-x-pipe-2-5-63-mm ... 56764.html
mamy pytanie ? czy podwójny układ x-pipe coś daje ?
gdybym wstawił zaraz za obecnym rozwiązaniem kolejne połączenie wydechów ?
- stang232
 - Forumowicz
 - Posty: 2134
 - Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
 - Model: stang'95
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: czarny
 - Lokalizacja:: Bełchatów
 - Stajnia: Stajnia Łódzka
 
Re: Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
W v6 X- pipe nic nie daje ze względu na kolejność zapłonu, w V8 robi różnicę.
Użycie łącznika (h-pipe lub x pipe ) w V6 poprawia głównie dźwięk, ja V6 wolę z h-pipe.
wg mnie szkoda paliwa na taką robotę, jedynie ryzyko większego drone będzie.
ale łącznik za bardzo dobrą cenę, jakby ktoś chciał się pobawić.
			
									
									Użycie łącznika (h-pipe lub x pipe ) w V6 poprawia głównie dźwięk, ja V6 wolę z h-pipe.
wg mnie szkoda paliwa na taką robotę, jedynie ryzyko większego drone będzie.
ale łącznik za bardzo dobrą cenę, jakby ktoś chciał się pobawić.

- lamina
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 1005
 - Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
 - Model: GT390 1968
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: Highland Green
 - Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
Re: Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
tak w wielkim skrócie...
h-pipe, lepszy moment obrotowy na dole, lepszy dźwięk
x-pipe, troszkę większa moc na wysokich obrotach kosztem dolu, dzwięk gorszy ... taki bardziej japoński.
			
									
									h-pipe, lepszy moment obrotowy na dole, lepszy dźwięk
x-pipe, troszkę większa moc na wysokich obrotach kosztem dolu, dzwięk gorszy ... taki bardziej japoński.