mustang 1994 5.0 GT - sprężynt i lampy

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2123
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: mustang 1994 5.0 GT - sprężynt i lampy

Post autor: stang232 » 2018-01-22, 14:46

danek pisze:hmm no tak, też rozmyślałem nad tymi cobrowskimi ale te czernione modele bym wybrał.
Tylko czy one nie są przypadkiem symetryczne ???
Czernione ładnie wyglądają w dzień, ale w nocy gorzej świecą.
Przegląd przeszedłem, więc są OK ;)


Obrazek

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: mustang 1994 5.0 GT - sprężynt i lampy

Post autor: danek » 2018-01-22, 15:14

no w moim wypadku jak będzie żółty kolor auta, czarny tylny spoiler i światła z tyłu też czarne to przednie światła dobrze aby też były zachowane w czerni.
A alu też będzie w tonacji czarnej i z polerowanymi rantami :)

Ogólnie będę dążył do czegoś takiego :)
Załączniki
lampy tył.jpg



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2123
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: mustang 1994 5.0 GT - sprężynt i lampy

Post autor: stang232 » 2018-01-22, 16:29

danek pisze:no w moim wypadku jak będzie żółty kolor auta, czarny tylny spoiler i światła z tyłu też czarne to przednie światła dobrze aby też były zachowane w czerni.
A alu też będzie w tonacji czarnej i z polerowanymi rantami :)

Ogólnie będę dążył do czegoś takiego :)
Fajny projekt właściciel to alex_martinez_302 (na instagramie)
Spoiler saleen jest super, jakby mi się cobra nie trafił (to go brałem pod uwagę).
Ma też fajnie maskę zrobiona z kratka z GT500.


Obrazek

kotbury
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2011-03-27, 02:09
Model: coupe
Silnik: V6 3.8
Kolor: wiśniowa perła

Re: mustang 1994 5.0 GT - sprężynt i lampy

Post autor: kotbury » 2018-05-03, 16:04

Ja założyłem takie lampy: https://www.ebay.com/itm/APC-Head-Light ... 1438.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Mają odcięcie ale płaskie - dla uzyskania asymetrii założyłem na przesłony dodatkowe blaszki (z puszki po bro) i na przeglądzie się okaże... Krótkie świecą nieźle ale długie to prawdziwe lasery.
Miałem kiedyś niby euro - ale symetryczne na żarówkach HB5 - po 3 latach spękały klosze, potem założyłem jednoczęściowe - z projektorami i halo ringami - były faktycznie asymetryczne ale potwierdzam - krótkie to raczej latarki, gumki źle przyklejone i słabowite, spasowanie prawej lampy - tragedia - pomijam już śladowe możliwości regulacji i łamiące się spinki mocujące.W stłuczce jedna się pobiła, więc włożyłem na próbę w/w

A dla ustabilizowania pływania założyłem sprężyny Eibacha - progresywne, sztywniejsze i minimalnie obniżające (jak pisali przedmówcy - roczniki 94-5 w serii są już niskie i dla zdrowia wydechu raz elementów blisko ziemi nie chciałem go jeszcze obniżać) i amorki Monroe Sensatrac - sytuacja polepszyła się diametralnie - jak na moje wymagania - mój SN95 to wresja bazowa i żaden z niego sportowiec.
Myślałem nad panhardem ale kilka osób na forum odradzało ... więc na razie zostało j/w - i pytanie - czy można bez dogłębnych przeróbek założyć do 3.8 poprzeczne amorki tylnego mostu od GT?



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2123
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: mustang 1994 5.0 GT - sprężynt i lampy

Post autor: stang232 » 2018-05-03, 20:26

Bez problemu dolozysz na tyl stabilizator.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „12 zawieszenie i układ kierowniczy”