
Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Ja już mam zamówionego i nie mogę się doczekać aż do mnie dotrzę 

Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
w jakiej specyfikacji?SKOTI85 pisze:Ja już mam zamówionego i nie mogę się doczekać aż do mnie dotrzę
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
2.3EcoBoost Automat 10 biegowy, kolor RaceRed, pakiet premium 2 do tego kilka dodatków z ford perfomance
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Dolar potaniał to ceny poszły w górę, miało być 189 za GT...Apollo pisze:Dzisiaj dostałem taki cennik od dealera z trójmiasta
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Ja już zgłupiałem ile w będzie miał mocy silnik 2.3?? Raz piszą 290 koni a gdzie indziej że 310 wie ktoś może?
https://blog.caranddriver.com/power-pla ... re-torque/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://blog.caranddriver.com/power-pla ... re-torque/" onclick="window.open(this.href);return false;
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
ale za to w mustangu 2.3 nie ma takich problemów silnikiem jak w Focus RSSKOTI85 pisze:Dziękuje za odpowiedz. To mnie zmartwiłeś.
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22780032, ... ie-rs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Lecz maży mi się takie 350 koników
Tylko tak by nie stracić gwarancji 


- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
zmień przełożenie w moście, efekt bedzie praktycznie taki sam.SKOTI85 pisze:Lecz maży mi się takie 350 konikówTylko tak by nie stracić gwarancji
standardowe jest 3.31, w performance 2.3 jest 3.55, w torsenie dla v8 jest 3.73.
zmiana z 3.31 na 3.73 to około 13% co da mniej więcej 13% wzrost momentu obrotowego na kołach dla poszczególnych biegów.
dla manuala.
dla Automatu jest odpowiednio 3.15 potem 3.31 i 3.55
jeśli automat to zmiana z 3.15 na 3.73 da wzrost koło 18% a i tak na ostatnim biegu nie zamkniesz obrotomierza.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Tak na szybko...
opona 275/40/19 ma około 700mm średnicy co daje 2,2m obwodu.
czyli na 1 kilometr koło musi się obrócić 454,5 razy.
Obroty silnika podaje sie w obr/min czyli dla obr/h trzeba x60 i vice versa
mając przełożenie mostu 3.15 oraz jak podaje katalog 6 bieg w automacie ma 0.69 liczymy
454,5 x 0.69 x 3.15 = 986,8 obr silnika dla 1km przejechanego
i odwrotnie....
1000obr / 0.69 = 1449
1449/3.15 = 460
czyli dla mostu 3.15, 1000 obr silnika to 460 obr koła czyli 460x2,2=1012m czyli 1,012 kilometra
dla 7000 obr mamy 7,084km co daje odpowiednio w okresie 1 minuty taki dystans a w okresie godziny !!!!!!!! 425 kilometrów !!!!!!! czyli matematyczna max predkość mustanga przy odcince 7000obr/min to 425 km/h (opory powietrza na to nie pozwolą)
ale dla mostu 3.73
1449/3.73=388,5
dalej 388,5 x 2,2m = 853,6m = 0,853 kilometra
dla 7000 obr to 5,975 km
w minute..... w godzinę !!!!! 358,5km !!!!!!!! zatem na przełożeniu 3,73 taki mustang dla 7000obr/min bedzie miał prędkość max 358,5 ....... dalej nie osiągalne....
Idąc tym tropem chcąc maksymalnie wykorzystać moc silnika i skrzyni to dla przełożenia 4.5 uzyskamy prędkość przy 7000obr/min około 297km/h co wydaje się prędkością optymalną dla takiej konstrukcji auta....
w praktyce zwiększenie przełożenia w moście zwiększa prędkość max (jesli nie ma kagańca) bo silnik pracuje na wyższych obrotach w bliżej mocy maksymalnej.
silnik też potrzebuje mniej mocy na poruszenie auta..... przy takim samym trybie jazdy spada spalanie w mieście przy małych prędkościach i w korkach
ale są i wady...
po zmianie podskakuje spalanie przy prędkościach autostradowych z powodu jazdy na wyższych obrotach.
Uffff... mam nadzieję, że nigdzie się nie walnąłem w obliczeniach... ale chyba nie.....
Acha.... dobierając przełożenie... zazwyczaj tak się dobiera aby na 2gim biegu dało się osiągnąć 100km/h
( wedle danych producenta automat ma na 2 przelozenie 2.34)
dla auta z mostem 3.73 predkość dla 7000 obr/min daje nam około 106km/h .....i mamy optymalne parametry do pieknego czasu do setki
w praktyce.... kiedyś miałem Bordową błyskawice z silnikiem 3,7..... większość z was pamięta....
most 2.73 seryjnie i automat, po zrobieniu programu o jakieś 20 kuni... bylo fajnie..... skrzynia fajniej pracowała...
ale po zmianie mostu na 3.55 ...... było odlotowa...... moja V6 bez problemu w automacie schodziła poniżej 5s do setki i z sukcesem goniła nie jedego GT'ka.
opona 275/40/19 ma około 700mm średnicy co daje 2,2m obwodu.
czyli na 1 kilometr koło musi się obrócić 454,5 razy.
Obroty silnika podaje sie w obr/min czyli dla obr/h trzeba x60 i vice versa
mając przełożenie mostu 3.15 oraz jak podaje katalog 6 bieg w automacie ma 0.69 liczymy
454,5 x 0.69 x 3.15 = 986,8 obr silnika dla 1km przejechanego
i odwrotnie....
1000obr / 0.69 = 1449
1449/3.15 = 460
czyli dla mostu 3.15, 1000 obr silnika to 460 obr koła czyli 460x2,2=1012m czyli 1,012 kilometra
dla 7000 obr mamy 7,084km co daje odpowiednio w okresie 1 minuty taki dystans a w okresie godziny !!!!!!!! 425 kilometrów !!!!!!! czyli matematyczna max predkość mustanga przy odcince 7000obr/min to 425 km/h (opory powietrza na to nie pozwolą)
ale dla mostu 3.73
1449/3.73=388,5
dalej 388,5 x 2,2m = 853,6m = 0,853 kilometra
dla 7000 obr to 5,975 km
w minute..... w godzinę !!!!! 358,5km !!!!!!!! zatem na przełożeniu 3,73 taki mustang dla 7000obr/min bedzie miał prędkość max 358,5 ....... dalej nie osiągalne....
Idąc tym tropem chcąc maksymalnie wykorzystać moc silnika i skrzyni to dla przełożenia 4.5 uzyskamy prędkość przy 7000obr/min około 297km/h co wydaje się prędkością optymalną dla takiej konstrukcji auta....
w praktyce zwiększenie przełożenia w moście zwiększa prędkość max (jesli nie ma kagańca) bo silnik pracuje na wyższych obrotach w bliżej mocy maksymalnej.
silnik też potrzebuje mniej mocy na poruszenie auta..... przy takim samym trybie jazdy spada spalanie w mieście przy małych prędkościach i w korkach
ale są i wady...
po zmianie podskakuje spalanie przy prędkościach autostradowych z powodu jazdy na wyższych obrotach.
Uffff... mam nadzieję, że nigdzie się nie walnąłem w obliczeniach... ale chyba nie.....
Acha.... dobierając przełożenie... zazwyczaj tak się dobiera aby na 2gim biegu dało się osiągnąć 100km/h
( wedle danych producenta automat ma na 2 przelozenie 2.34)
dla auta z mostem 3.73 predkość dla 7000 obr/min daje nam około 106km/h .....i mamy optymalne parametry do pieknego czasu do setki

w praktyce.... kiedyś miałem Bordową błyskawice z silnikiem 3,7..... większość z was pamięta....
most 2.73 seryjnie i automat, po zrobieniu programu o jakieś 20 kuni... bylo fajnie..... skrzynia fajniej pracowała...
ale po zmianie mostu na 3.55 ...... było odlotowa...... moja V6 bez problemu w automacie schodziła poniżej 5s do setki i z sukcesem goniła nie jedego GT'ka.
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
Noooo Lamina... mega opis! wydrukuję, obramuję, wykuję na pamięć i będę recytował 

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2017-10-16, 14:22
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kontakt:
Re: Mustnag 2018 kiedy kupować jak kupować
sorry ale oprócz tego że zapłacisz "mniej" za ubezpiecznie od 2.3, to tylko tracisz bo spalanie jest praktycznie na tym samym poziomie w 2.3 i 5.0, do tego w 5.0 jest aktywny wydech i kilka innych rzeczy.