programator SCT oraz Predator
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
programator SCT oraz Predator
witam
do swojego GT z kompresorem Saleena mam dwa programatory(SCT xcalibrator http://www.sctflash.com oraz predator diablosport) i mialbym do Was prosbe o wyjasnienie jak ich uzywac, slabo znam angielski a juz techniczny w ogole ..
poprzedni wlasciciel powiedzial ze predatorem za bardzo nie da sie juz nic zrobic, bo Saleen wgral program na stale, ale tym SCT mozna sie bawic, dzisiaj go podlaczylem i zauwazylem ze dowolnie moge ustawiac parametry "Tire Revs/Mile" oraz "Axle Ratio", gdy ustawilem tire revs/mile na 530 zauwazylem ze auto inaczej reaguje na gaz i chyba skrzynia tez zaczela inaczej pracowac, w axle ratio nic nie zmienialem bo wole nic ne namieszac, dlatego zanim cos tam pozmieniam wole tutaj sie Was popytac, bo nie wiem nawet co tam zmienilem
dlatego prosze o pomoc
do swojego GT z kompresorem Saleena mam dwa programatory(SCT xcalibrator http://www.sctflash.com oraz predator diablosport) i mialbym do Was prosbe o wyjasnienie jak ich uzywac, slabo znam angielski a juz techniczny w ogole ..
poprzedni wlasciciel powiedzial ze predatorem za bardzo nie da sie juz nic zrobic, bo Saleen wgral program na stale, ale tym SCT mozna sie bawic, dzisiaj go podlaczylem i zauwazylem ze dowolnie moge ustawiac parametry "Tire Revs/Mile" oraz "Axle Ratio", gdy ustawilem tire revs/mile na 530 zauwazylem ze auto inaczej reaguje na gaz i chyba skrzynia tez zaczela inaczej pracowac, w axle ratio nic nie zmienialem bo wole nic ne namieszac, dlatego zanim cos tam pozmieniam wole tutaj sie Was popytac, bo nie wiem nawet co tam zmienilem
dlatego prosze o pomoc
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
tire revs to ilość obrotów koła na mile. Musisz ustawić wg rozmiaru twoich kół. kalkulatory są w necie. Jak dasz za mało (a na to wygląda bo 530 to jest za mało) to po pierwsze licznik ci mocno przekłamuje zawyżając wskazania no i samochód głupieje bo myśli że jedzie szybciej i przez to skrzynia inaczej pracuje.
Axle ratio to przzełożenie mostu tylnego. Nic nie zmieniaj póki nie zmienisz mostu
Axle ratio to przzełożenie mostu tylnego. Nic nie zmieniaj póki nie zmienisz mostu
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Nie mam sct ale pewnie ma podobne funkcje do diablosport.
Można ustawiać dziesiątki parametrów silnika, zgrywać dane na żywo a później analizować w komputerze celem optymalnej konfiguracji, ale to dość zaawansowana zabawa. Z podstawowych rzeczy:
*odblokowywanie ograniczenia Vmax
*regulacja obrotów jałowych na neutralu/parking i na biegu
*regulacja momentów zmiany biegów wg obrotów silnika i wg prędkości samochodu
* ustawianie ogranicznika obrotów na biegach
*ustawianie temperatury pracy silnika za pomocą regulacji włączania i wyłączania dmuchaw
*włącznie i wyłączanie trakcji
*włączanie odpowiednich programów dla różnego rodzaju paliwa wykorzystujące dodatkowe oktany
* włączanie agresywnego trybu pracy automatycznej skrzyni
*programowanie do aftermarketowych dolotów, mostów, kół i innych modów
* mierzenie prędkości oraz innych parametrów pracy samochodu w czasie( można więc mierzyć 0-60mph)
*regulowanie składu mieszanki " na szybko" paliwo/powietrze +/- 15%
*i pewnie parę innych rzeczy o których zapomniałem
Można ustawiać dziesiątki parametrów silnika, zgrywać dane na żywo a później analizować w komputerze celem optymalnej konfiguracji, ale to dość zaawansowana zabawa. Z podstawowych rzeczy:
*odblokowywanie ograniczenia Vmax
*regulacja obrotów jałowych na neutralu/parking i na biegu
*regulacja momentów zmiany biegów wg obrotów silnika i wg prędkości samochodu
* ustawianie ogranicznika obrotów na biegach
*ustawianie temperatury pracy silnika za pomocą regulacji włączania i wyłączania dmuchaw
*włącznie i wyłączanie trakcji
*włączanie odpowiednich programów dla różnego rodzaju paliwa wykorzystujące dodatkowe oktany
* włączanie agresywnego trybu pracy automatycznej skrzyni
*programowanie do aftermarketowych dolotów, mostów, kół i innych modów
* mierzenie prędkości oraz innych parametrów pracy samochodu w czasie( można więc mierzyć 0-60mph)
*regulowanie składu mieszanki " na szybko" paliwo/powietrze +/- 15%
*i pewnie parę innych rzeczy o których zapomniałem
Ostatnio zmieniony 2009-07-18, 12:39 przez Konrado, łącznie zmieniany 2 razy.
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
instrukcji po polsku nie ma, chyba że ci ktoś przetłumaczy kilkadziesiąt stron..... Dodatkowo wszystkie polecenia i opisy w urządzeniu sa tylko po ankielsku. Lepiej podjechać do kogoś kto to ma i wie o co chodzi by ci pokazał co i jak
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Kontakt:
w Bullicie jest 140 na zegarku ? Jeśli tyle idzie to norma - w moim nie zdejmowałem ogranicznika i tyle poszedł tzn 236 km/h - nie był to koniec mocy auta.ono pisze:O kurde , to można tym wył kontrole trakcji na stałe ? Bo mnie to tylko wq.
W moim chyba wyłączyli już ogranicznik prędkości bo jechałem tyle ile na liczniku.
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Można.ono pisze:O kurde , to można tym wył kontrole trakcji na stałe ? Bo mnie to tylko wq.
W programie aggresive jest to defaultowa (domyślna) opcja bo tylko wtedy program działa jak trzeba...
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no u mnie jest zdjety ogranicznik ale licznik mam do 240km-150mil http://picasaweb.google.com/firebirdser ... 0175556546 i sie zastanawiam czy nie mozna zamowic na ebayu tarcze zegarów wyskalowane do 300km/h wiadomo ze raczej u nas sie takich predkosci nie osiaga bo nie ma gdzie, no ale dosyc czesto korzystam z niemieckich autostrad wiec tam mozna by przekroczyc te 150mph;)
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
a to gt500 do ilu jest wyskalowany? tez Ci za malo?:)
[ Dodano: 2009-07-20, 21:52 ]
cos takiego by mnie interesowalo http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mustang- ... ccessories no ale tego nie moge zamowic bo by mi zle pokazywal predkosc, raczej musialbym znalesc taka tarcze z dodanymi kreskami na skali
[ Dodano: 2009-07-20, 21:52 ]
cos takiego by mnie interesowalo http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mustang- ... ccessories no ale tego nie moge zamowic bo by mi zle pokazywal predkosc, raczej musialbym znalesc taka tarcze z dodanymi kreskami na skali