Regeneracja resorów
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Regeneracja resorów
Co myślicie dawać resory do regeneracji i gdzie czy kupić nowe ?
Macie jakieś doświadczenie w tym ?
Chciałbym też żeby był trochę wyższy z tyłu .
Macie jakieś doświadczenie w tym ?
Chciałbym też żeby był trochę wyższy z tyłu .
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 34
- Rejestracja: 2017-07-05, 10:58
- Kontakt:
Re: Regeneracja resorów
Witaj
Panowie jeśli chodzi o renowację resorów współpracuję z firmą która jest na rynku od lat 90 .
są w stanie zregenerować wszystko co z stali lub żeliwa a także dorobią tuleje do praktycznie każdego samochodu który posiada resory .
osobiście sprawdzałem możliwość ściągnięcia dla klienta kpl. resorów wraz z mocowaniami itd. koszt bardzo wysoki ze względu na kilogramy jeśli chodzi o szybką wysyłkę.
wszystkie ustalenia co do ewentualnej przeróbki to już indywidualna sprawa do ustalenia
zainteresowanych proszę o mail i zdjęcia
koszty są za każdym razem podawane po wcześniejszej weryfikacji dostarczonego produktu.
Pozdrawiam
Piotr
Panowie jeśli chodzi o renowację resorów współpracuję z firmą która jest na rynku od lat 90 .
są w stanie zregenerować wszystko co z stali lub żeliwa a także dorobią tuleje do praktycznie każdego samochodu który posiada resory .
osobiście sprawdzałem możliwość ściągnięcia dla klienta kpl. resorów wraz z mocowaniami itd. koszt bardzo wysoki ze względu na kilogramy jeśli chodzi o szybką wysyłkę.
wszystkie ustalenia co do ewentualnej przeróbki to już indywidualna sprawa do ustalenia
zainteresowanych proszę o mail i zdjęcia
koszty są za każdym razem podawane po wcześniejszej weryfikacji dostarczonego produktu.
Pozdrawiam
Piotr
Amerykany Sklep
Ul. Gdańska 23A Borówno
86-022 Dobrcz
www.amerykanysklep.pl
www.americanoil.pl
+48 (52) 519 36 88
+48 (52) 519 36 87
+48 (52) 519 36 86
E-Mail: biuro@amerykany.sklep.pl
Facebook: www.facebook.com/amerykanysklep
Ul. Gdańska 23A Borówno
86-022 Dobrcz
www.amerykanysklep.pl
www.americanoil.pl
+48 (52) 519 36 88
+48 (52) 519 36 87
+48 (52) 519 36 86
E-Mail: biuro@amerykany.sklep.pl
Facebook: www.facebook.com/amerykanysklep
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Regeneracja resorów
Regeneracja resorów jest ryzykowna bo często daje efekt niezgodny z oczekiwaniami. Albo jest niedobra wysokość albo sztywność albo jedno i drugie. Do tego warsztaty nie przywiązują uwagi do spraw wyglądu czy wykończenia resorów wychodząc z założenia, że resora nie widać.
Można zrobić eksperyment dać do wyklepania ale zaznacz, że każde pióro ma być potem malowane osobno i montaż w całość tylko na oryginalnych opaskach. W razie czego, później za $240 możesz kupić nowe razem z wieszakami i mieć spokój
Można zrobić eksperyment dać do wyklepania ale zaznacz, że każde pióro ma być potem malowane osobno i montaż w całość tylko na oryginalnych opaskach. W razie czego, później za $240 możesz kupić nowe razem z wieszakami i mieć spokój
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Regeneracja resorów
Czy te mogą być?6t07t pisze:Regeneracja resorów jest ryzykowna bo często daje efekt niezgodny z oczekiwaniami. Albo jest niedobra wysokość albo sztywność albo jedno i drugie. Do tego warsztaty nie przywiązują uwagi do spraw wyglądu czy wykończenia resorów wychodząc z założenia, że resora nie widać.
Można zrobić eksperyment dać do wyklepania ale zaznacz, że każde pióro ma być potem malowane osobno i montaż w całość tylko na oryginalnych opaskach. W razie czego, później za $240 możesz kupić nowe razem z wieszakami i mieć spokój
https://m.ebay.com/itm?itemId=263034306457" onclick="window.open(this.href);return false;
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Regeneracja resorów
Pamiętaj, że Mach1 ma sztywniejsze zawieszenie.
Resory 4 piórowe powinny być 114lbs. Standardowe są 85 lbs. Oczywiście można jeszcze wybrać wysokość jako standard, drop lub lift.
Resory 4 piórowe powinny być 114lbs. Standardowe są 85 lbs. Oczywiście można jeszcze wybrać wysokość jako standard, drop lub lift.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Regeneracja resorów
Zastanawiam się czy faktycznie ich dać do regeneracji , nie są w takim złym stanie tak są 4 piórowe.
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: Regeneracja resorów
Rafale,
dawałeś te pióra do regeneracji? pomogło?
U mnie jest problem taki, że przed zamontowaniem do samochodu resory wyglądały tak samo - ugięcie/łuk był identyczny
a po zamontowaniu samochód z jednej strony jest wyższy o 15-20mm, poza tym mam wrażenie że tył jest zbyt miękki.
dawałeś te pióra do regeneracji? pomogło?
U mnie jest problem taki, że przed zamontowaniem do samochodu resory wyglądały tak samo - ugięcie/łuk był identyczny
a po zamontowaniu samochód z jednej strony jest wyższy o 15-20mm, poza tym mam wrażenie że tył jest zbyt miękki.
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Regeneracja resorów
No cóż, ja na za miekki tył załozyłem pompowane amortyzatory i kazdemu polecam takie rozwiązanie. Można je dowolnie ustawić w zależności od potrzeb i "widzi mi sie". Nie mam przekonania do regeneracji piór ale widzę że nie bardzo przykładacie się do sprężyn. Ja jedne po obcięciu wyrzuciłem (równałem tył z przodem) po przejechaniu 100 mil. Drugie, nowe "usiadły po 3 miesiącach i kupiłem w Mustang Shopie normalne, dedykowane. Cała Rumunię na nich przejechałem i jeżdzę do dzisiaj. Jaki mam z tego wniosek? Nie wydziwiam i liczę się z tym że nie od razu trafie w "10"
Pozdrawiam
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- MAKU
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 380
- Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
- Model: GT500KR
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Końskie
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
- Kontakt:
Re: Regeneracja resorów
Hej , ja w coupe mam doprowadzony w bagażniku kolo rury od wlewu.
1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Regeneracja resorów
zamontowałem , ale jeszcze na nich nie posadziłem samochodu bo czekam na dyfer
jak skończę to wrzucę info.
jak skończę to wrzucę info.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Regeneracja resorów
Co finalnie robione było z resorami?
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Regeneracja resorów
Cześć. U mnie w bagażniku. Taki wężyk z zaworkiem jak od detki rowerowejsimontlc pisze:anbr64 mam też takiekie amory ale nie mam układu tych wężyków, gdzie masz zawór do pompowania zamocowany
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Regeneracja resorów
Rafał, wszyscy czekamy na finał!6t07t pisze:Co finalnie robione było z resorami?
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2393
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Regeneracja resorów
były rozebrane , trochę klepnięte - na sucho jakieś 3 cm wyżej ,
przekładki były ok , dodatkowo zostały przesmarowane i złożone
i tyle
czy równo stoją to jeszcze nie wiem bo tak jak napisałem wcześniej nie złożyłem tyłu do końca
przekładki były ok , dodatkowo zostały przesmarowane i złożone
i tyle
czy równo stoją to jeszcze nie wiem bo tak jak napisałem wcześniej nie złożyłem tyłu do końca