STUKI w zawieszeniu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
- Model: GT convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: magnetic grey
STUKI w zawieszeniu
Witam,
po 28000 zaczeło cos stukac na nierównościach w przednim zawieszeniu. Autoryzowany warsztat na gwarancji wymienił najpierw prawy wachacz, a po 2 tygodniac lewy. Troche pomogło ale nie do końca, stuki dalej sa, zwłaszcza na bruku, na asfalcie nie ma, tylko przy dużych nierównościach. Zaczyna mnie to wkurzac, wraz z serwisem który chyba za bardzo pojecia nie ma o naprawie samochodów. Mam doswiadczenie z serwisem BMW i widze tutaj dużą przepaść. Ma lub miał ktoś podobną usterkę w swoim Mustangu? Co jeszczde trzeba wymienić? Stuka wyraźnie w prawym przodzie. Pozdrawiam
po 28000 zaczeło cos stukac na nierównościach w przednim zawieszeniu. Autoryzowany warsztat na gwarancji wymienił najpierw prawy wachacz, a po 2 tygodniac lewy. Troche pomogło ale nie do końca, stuki dalej sa, zwłaszcza na bruku, na asfalcie nie ma, tylko przy dużych nierównościach. Zaczyna mnie to wkurzac, wraz z serwisem który chyba za bardzo pojecia nie ma o naprawie samochodów. Mam doswiadczenie z serwisem BMW i widze tutaj dużą przepaść. Ma lub miał ktoś podobną usterkę w swoim Mustangu? Co jeszczde trzeba wymienić? Stuka wyraźnie w prawym przodzie. Pozdrawiam
Re: STUKI w zawieszeniu
W moim przypadku jak mnie denerwowały stuki na nierównościach wymieniłem wszystkie łączniki i gumy problem rozwiązał się sam, jeszcze trochę upuściłem powietrza z kół bo lubiłem jeździć w mocno nabitych. Ale mój konik ma sporo więcej przebiegu 

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 44
- Rejestracja: 2016-09-01, 15:08
- Model: GT '05
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Srebrna perła
Re: STUKI w zawieszeniu
Jeśli to kostka brukowa, to najwięcej pracuje tam amortyzator i obsada kolumny. Mimo to obstawiałbym amory.
-
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Oxford White
Re: STUKI w zawieszeniu
Też chyba coś mi zaczyna pukać, w jakim serwisie byłeś ?ondro pisze:Witam,
po 28000 zaczeło cos stukac na nierównościach w przednim zawieszeniu. Autoryzowany warsztat na gwarancji wymienił najpierw prawy wachacz, a po 2 tygodniac lewy. Troche pomogło ale nie do końca, stuki dalej sa, zwłaszcza na bruku, na asfalcie nie ma, tylko przy dużych nierównościach. Zaczyna mnie to wkurzac, wraz z serwisem który chyba za bardzo pojecia nie ma o naprawie samochodów. Mam doswiadczenie z serwisem BMW i widze tutaj dużą przepaść. Ma lub miał ktoś podobną usterkę w swoim Mustangu? Co jeszczde trzeba wymienić? Stuka wyraźnie w prawym przodzie. Pozdrawiam
A
Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
- Model: GT convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: magnetic grey
Re: STUKI w zawieszeniu
Serwisuje w BEMO motors w Warszawie, to chyba jedyny punkt który sprzedaje i zajmuje sie mustangami w wawie, umowilem sie już na nastepną wizytę, zobaczymy co powiedza
Re: STUKI w zawieszeniu
Osobiscie z AutoNobile mialem srednie doswiadczenia, jak sie okazuje niektorzy na forum mieli - mowiac wprost - slabe. Oczywiscie roznie to bywa, ale warto miec swiadomosc.
Ostatecznie skonczylo sie tak, ze nie serwisuje juz samochodu w Warszawie
Ostatecznie skonczylo sie tak, ze nie serwisuje juz samochodu w Warszawie

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 36
- Rejestracja: 2016-02-23, 16:14
- Model: GT 2017
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lightning Blue
Re: STUKI w zawieszeniu
A podzieliłbyś się info gdzie?PCwiek pisze:Osobiscie z AutoNobile mialem srednie doswiadczenia, jak sie okazuje niektorzy na forum mieli - mowiac wprost - slabe. Oczywiscie roznie to bywa, ale warto miec swiadomosc.
Ostatecznie skonczylo sie tak, ze nie serwisuje juz samochodu w Warszawie
Zamówiony: 29.04.2016
Wyprodukowany: 08.08.2016
Bremerhaven: 19.09.2016
Odbiór: 15.10.2016
Wyprodukowany: 08.08.2016
Bremerhaven: 19.09.2016
Odbiór: 15.10.2016
- 5um
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
Re: STUKI w zawieszeniu
Potwierdzam maja tu bardzo dobrego mechanika który o mustangach wie bardzo dużo.
Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.
-
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Oxford White
Re: STUKI w zawieszeniu
I jak rozwiązałeś problem ?ondro pisze:Witam,
po 28000 zaczeło cos stukac na nierównościach w przednim zawieszeniu. Autoryzowany warsztat na gwarancji wymienił najpierw prawy wachacz, a po 2 tygodniac lewy. Troche pomogło ale nie do końca, stuki dalej sa, zwłaszcza na bruku, na asfalcie nie ma, tylko przy dużych nierównościach. Zaczyna mnie to wkurzac, wraz z serwisem który chyba za bardzo pojecia nie ma o naprawie samochodów. Mam doswiadczenie z serwisem BMW i widze tutaj dużą przepaść. Ma lub miał ktoś podobną usterkę w swoim Mustangu? Co jeszczde trzeba wymienić? Stuka wyraźnie w prawym przodzie. Pozdrawiam
Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2016-08-10, 09:57
- Model: GT convertible
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: magnetic grey
Re: STUKI w zawieszeniu
Nie rozwiązałem, w przyszłym tygodniu dopiero wizyta w serwisie, napiszę co powiedzą
-
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Oxford White
Re: STUKI w zawieszeniu
U mnie wymiana obu wahaczy lewy przód, powiedziałem im co mają zrobić, bo wcześniej sam sprawdziłem, ale pogadać sobie musieli.
ondro pisze:Nie rozwiązałem, w przyszłym tygodniu dopiero wizyta w serwisie, napiszę co powiedzą
Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: STUKI w zawieszeniu
Ja sie jeszcze zalapalem na gw na wymiane w przednim zawieszeniu co prawda przy 45k KM
- 5um
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
Re: STUKI w zawieszeniu
Czy spotkaliście sie ze zjawiskiem stuków na wale. U mnie obserwuje zjawisko stuków przy przechodzeniu z jazdy na luzie i dodaniu gazu lub na luz po całkowitym odjęciu gazu.
Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.