Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Witam!Mój Mustang szarpie przy dodawaniu gazu.Mustang jest z 67 roku. Silnik r6 sześcio cylindrowy 122km. Pali normalnie, na początku Ma wysokie obroty, wtedy nie szarpie tak strasznie, gorzej później. Z wolnych obrotów jak dodam gazu to szarpnie i później jedzie. Przy małych obrotach i mało wcisniętym gdzie szarpie przy dodaniu gazu. Może ma ktoś zdjęcia i wie jak to wyregulowac.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Jaki masz gaznik? Mam w domu schemat motorcrafta f1 to moge ci podeslac wieczorem


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Może ktoś pomoże!!!
Wyregulowałem już niskie obroty, wysokie obroty też ok, pali bardzo ładnie od pierwszego razu.Jest problem przy dodawaniu gazu, jak chodzi na wolnych obrotach i dodam gazu do przerywa, tak jakby się dławił. Chodzi mi jeszcze po głowie regulacja iglicy,może dostaje za mało paliwa przy gwałtownym dodaniu gazu, albo za dużo i go zalewa, tylko nie mogę jej zlokalizować. Macie Może jakieś przekroje gaźników, albo zdjęcia? Albo Może ktoś mi wytłumaczy na chłopski rozum jak pozbyć się tego dławienia silnika?

- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
U mnie był podobny objaw,i było to przycinanie czy też blokowanie się przepustnicy, ładnie chodził na wolnych a kiedy mu renergicznie dodalem gazu dusił się, postaraj się jakoś rozruszac przepustem CE żeby chodziła luźno, na gorącym silniku też, u mnie najgorzej było w upalne dni lub podczas dłuższej podróży


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Sproboj jeszcze wcześniej w uregulować ta nakrętką plastikową przepustnicy, na gorącym silniku ma być pochylona nie otwarta w pionie


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Spróbuje z tą przepustnicą też. Wydaje mi się, że w momencie dodawania gazu dostaje za mało paliwa bo powietrze słychać jak zasysa i wtedy go dusi. Obroty ładne, pięknie pali jeszcze tylko to dławienie zlikwidować. Jak coś uda mi się wyregulować to dam znać, no chyba że macie jeszcze jakieś pomysły... pozdrawiam
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
POMOGŁO!!! Wyregulowałem ta śrubę plastikową, przepustnica była rzeczywiście zastana. Trochę ją rozruszałem, nasmarowałem i było lepiej. Musiałem dodatkowo założyć jedną sprężynę żeby przepustnica się wracała na swoje miejsce. Jest dobrze.Nie zdążyłem dzisiaj wyjechać z garażu, tak że jazda próbna dopiero jutro.
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Super czyli wychodzi na to że to standardową przypadłość tych gaźników , gud dżobDarekR27 pisze:POMOGŁO!!! Wyregulowałem ta śrubę plastikową, przepustnica była rzeczywiście zastana. Trochę ją rozruszałem, nasmarowałem i było lepiej. Musiałem dodatkowo założyć jedną sprężynę żeby przepustnica się wracała na swoje miejsce. Jest dobrze.Nie zdążyłem dzisiaj wyjechać z garażu, tak że jazda próbna dopiero jutro.



"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Witam,
Odświeżę temat. Niedawno zakupiłem Mustanga 1967r r6 oznaczenie silnika 200. Miał za wysokie wolne obroty. Zacząłem się bawić tymi dwoma śrubami przy gaźniku jednak tylko go rozregulowałem ponieważ wcześniej zakopcił tylko raz przy odpalaniu a teraz bez przerwy idzie czarny dym z wydechu. jest jakaś szansa na ustawienie tego czy jedynie wizyta u mechanika?
Pozdrawiam
Odświeżę temat. Niedawno zakupiłem Mustanga 1967r r6 oznaczenie silnika 200. Miał za wysokie wolne obroty. Zacząłem się bawić tymi dwoma śrubami przy gaźniku jednak tylko go rozregulowałem ponieważ wcześniej zakopcił tylko raz przy odpalaniu a teraz bez przerwy idzie czarny dym z wydechu. jest jakaś szansa na ustawienie tego czy jedynie wizyta u mechanika?
Pozdrawiam
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Dałeś mu za bogato
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
A w którą stronę i którą śrubą należy kręcić żeby zmniejszyć? Próbowałem na odpalonym silniku kręcić i jedną i drugą śrubą i żadnych zmian nie było widać
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Domyślam się że masz ten gaźnik





"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Pochwal się co tam masz 



"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Zagiąłeś mnie teraz
jak wrócę z pracy to wrzucę zdjęcia ale po schemacie widzę że to powinien być ten 


- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Regulacja gaźnika Mustang 67 r6
Dzięki za schemat. To jest ten gaźnik. Jak wrócę do domu to jeszcze pokręce, może go ustawię 
