SCT problem 4.6v8

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie , komputer

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
DragOn
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2015-05-21, 21:58
Model: GT
Silnik: V8 4.6

SCT problem 4.6v8

Post autor: DragOn » 2017-07-25, 22:52

Witam
Kupiłem stanga 2010 GT, niby bez ogranicznika prędkości, większą mocą i szybciej przerzucającymi się biegami.
Sprzedający poinformował mnie że ma SCT x4 i sprzedał to komuś innemu i teraz chce by u mnie go podłączyć i zrestartować by tamten mógł u siebie go podłączyć i że to u mnie nic nie zmieni.
Chyba ściema co ?

2010r 4,6 v8 ma ogranicznik prędkości przy ilu ?
bo zamknąłem licznik a jechał jeszcze dalej.

Wciskając gaz do końca na starcie przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 zrywa koła i szybko przerzuca biegi.

Mustang jest z Californii i pisał coś o wersji premium (?)

Proszę o opinię czy pójść z nim na taki układ czy odpuścić?



Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: jaco » 2017-07-26, 14:44

Na ile mi wiadomo, to żeby rozwieść urządzenia, musisz przywrócić stock'owy soft. Więc pewnie właśnie to chce Tobie zrobić.


Remember, There Is Life Beyond Grip

amisz
Forumowicz
Posty: 363
Rejestracja: 2014-12-09, 16:09
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: amisz » 2017-07-26, 22:39

Podłaczenie SCT i wykasowanie starego numeru vin nic nie zmieni w twoim GT - masz seryjnego nie dłubanego z fabrycznymi ustawieniami samochód


Samochód nigdy nie miał ogranicznika predkosci zawsze jechał wiecej niż licznik pokazuje a biegi zmienia jak MUSTANG GT .

tak wiec to tylko twoja dobra wola czy pozwolisz wykasowac swoj numer vin z tego urzadzenia bez żadnej sciemy.



Targos
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2015-08-04, 23:35
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: Targos » 2017-07-26, 22:42

Jeżeli masz auto w stocku to nic. One z tego co kojarzę miały top speed około 236-238 a elektroniczna blokada była na 240. Te urządzenia mają jakiś sens jak zmieniłeś graty, ale nawet wtedy te urządzenia nie zestroją ci tak auta jak ci zestroi konika np. kolega z Opola - Paweł Więcek. SCT to tuner dla mas a nie pod dane auto ja bym odpuścił go sobie.
Ostatnio zmieniony 2017-07-26, 23:02 przez Targos, łącznie zmieniany 3 razy.



Shanghai
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2015-12-03, 20:16
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: CZARNY

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: Shanghai » 2017-07-26, 22:57

Jak podłączy to wróci do stokowych ustawien. Jak masz zmieniony dolot na stożek to może wyskoczyc ci check engine.
Ograniczenie prędkości 4.5 tys rpm v max 240km/h na 5 biegu



amisz
Forumowicz
Posty: 363
Rejestracja: 2014-12-09, 16:09
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: amisz » 2017-07-26, 23:02

Kolega Dragon nie ma stozka ma seryjny program i fabryczne ustawienia.
Podlaczyc SCT jest konieczne do wypisania numeru vin Dragona nie zmiany parametrow



Shanghai
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2015-12-03, 20:16
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: CZARNY

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: Shanghai » 2017-07-26, 23:16

Jak ma seryjny program to niema potrzeby podłączać sct a musisz go podłączyć jak program został zmieniony i chcesz wrócić do stock i wtedy masz status unmarried na sct



Awatar użytkownika
DragOn
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2015-05-21, 21:58
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: DragOn » 2017-07-26, 23:35

Już taki jestem że nie ufam nikomu :D
Dlatego nie zgodziłem się na ten zabieg i odkupię od amisz ten SCT i po sprawie.

I tak pod koniec wakacji wpadnie dolot i wydech więc przyda się SCT

Słyszałem już nie jedną opinię że jeśli by nic w nim nie było zmienione to można bez problemu wykorzystać w innym, więc jeśli ten jest zablokowany to coś musiało być zmienione.

Tak czy inaczej temat uważam już za zamknięty :)

Dzięki



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: caniggia » 2017-07-26, 23:41

Jeżeli SCT było wgrane, a może być wgrane ze stockowym programem, tylko np zmieniony limiter prędkości, to odblokowanie SCT spowoduje że te ustawienia się wykasują.
Amisz, sprzedaj mu ten SCT a jak innemu klientowi już obiecałeś, to mam SCT pewnie na sprzedaż, albo i kilka nawet. Wtedy wilk syty i owca cała.



Awatar użytkownika
DragOn
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2015-05-21, 21:58
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: DragOn » 2017-07-27, 07:38

caniggia pisze:Jeżeli SCT było wgrane, a może być wgrane ze stockowym programem, tylko np zmieniony limiter prędkości, to odblokowanie SCT spowoduje że te ustawienia się wykasują.
Amisz, sprzedaj mu ten SCT a jak innemu klientowi już obiecałeś, to mam SCT pewnie na sprzedaż, albo i kilka nawet. Wtedy wilk syty i owca cała.
Bardzo dobre rozwiązanie także amisz skontaktuj się z Panem który go od Cb kupił i zaproponuj takie rozwiązanie.



amisz
Forumowicz
Posty: 363
Rejestracja: 2014-12-09, 16:09
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: amisz » 2017-07-27, 08:31

Ponieważ Dragon nie chciał odkupić - Skaner został sprzedany innemu forumowiczowi.

Skoro Dragon zobowiazałeś sie odkupic ten skaner publicznie to podaje na priv dane własciciela urzadzenia zapłac mu bezposrednio i sprawa bedzię załatwiona.

ps
Dragona GT ma seryjne fabryczne ustawienia a skener był uzywane jedynie do diagnostyki i zczytywania błedów.
Mustang nigdy nie miał żadnych limitów predkosci pełana fabryka.



Awatar użytkownika
DragOn
Młodszy Forumowicz
Posty: 89
Rejestracja: 2015-05-21, 21:58
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: DragOn » 2017-07-27, 08:44

Chwila chwila... z jakiej racji mam się dogadywać teraz z nowym właścicielem ???
Zwróć mu to co ci zapłacił i po sprawie potem przyjeżdzam do cb i biorę cały zestaw (felgi i sct) za umówioną kwotę.

Bez kombinowania bo będę musiał zrezygnować z naszej umowy i zostaniesz z niczym.

Chce Ci pomóc się pozbyć tego bo wiem że SCT już nie sprzedaż a z felgami też będziesz długo się bujać zanim sprzedaż.

Ja oferuje kupno wszystkiego więc czekam na konkretną odpowiedz czy robimy deal według umowy czy nie ?



amisz
Forumowicz
Posty: 363
Rejestracja: 2014-12-09, 16:09
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: amisz » 2017-07-27, 08:47

DragOn pisze:
caniggia pisze:Jeżeli SCT było wgrane, a może być wgrane ze stockowym programem, tylko np zmieniony limiter prędkości, to odblokowanie SCT spowoduje że te ustawienia się wykasują.
Amisz, sprzedaj mu ten SCT a jak innemu klientowi już obiecałeś, to mam SCT pewnie na sprzedaż, albo i kilka nawet. Wtedy wilk syty i owca cała.
Bardzo dobre rozwiązanie także amisz skontaktuj się z Panem który go od Cb kupił i zaproponuj takie rozwiązanie.
z takiej racji że zobowiazałeś sie odkupić ten skaner ja nie jestem już włascicielem na pewno sie dogadasz bo to normalny facet i nie trzesie portkami
a felgi zgodnie z umowa możesz po nie podjechać



amisz
Forumowicz
Posty: 363
Rejestracja: 2014-12-09, 16:09
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: amisz » 2017-07-27, 08:49

DragOn pisze:Chwila chwila... z jakiej racji mam się dogadywać teraz z nowym właścicielem ???
Zwróć mu to co ci zapłacił i po sprawie potem przyjeżdzam do cb i biorę cały zestaw (felgi i sct) za umówioną kwotę.

Bez kombinowania bo będę musiał zrezygnować z naszej umowy i zostaniesz z niczym.

Chce Ci pomóc się pozbyć tego bo wiem że SCT już nie sprzedaż a z felgami też będziesz długo się bujać zanim sprzedaż.

Ja oferuje kupno wszystkiego więc czekam na konkretną odpowiedz czy robimy deal według umowy czy nie ?
Proszę nie strasz mnie publicznie - zapłacę ci za przelew do kolegi co to za różnica jaki numer konta wpiszesz
Ostatnio zmieniony 2017-07-27, 08:52 przez amisz, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: SCT problem 4.6v8

Post autor: caniggia » 2017-07-27, 08:50

czy w obecnych czasach nie da się nic załatwić po ludzku? Co za problem przelać nowemu właścicielowi skoro ten wyraża zgodę aby tak załatwić sprawę?



ODPOWIEDZ

Wróć do „11. układ elektryczny”