SCT problem 4.6v8
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
SCT problem 4.6v8
Witam
Kupiłem stanga 2010 GT, niby bez ogranicznika prędkości, większą mocą i szybciej przerzucającymi się biegami.
Sprzedający poinformował mnie że ma SCT x4 i sprzedał to komuś innemu i teraz chce by u mnie go podłączyć i zrestartować by tamten mógł u siebie go podłączyć i że to u mnie nic nie zmieni.
Chyba ściema co ?
2010r 4,6 v8 ma ogranicznik prędkości przy ilu ?
bo zamknąłem licznik a jechał jeszcze dalej.
Wciskając gaz do końca na starcie przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 zrywa koła i szybko przerzuca biegi.
Mustang jest z Californii i pisał coś o wersji premium (?)
Proszę o opinię czy pójść z nim na taki układ czy odpuścić?
Kupiłem stanga 2010 GT, niby bez ogranicznika prędkości, większą mocą i szybciej przerzucającymi się biegami.
Sprzedający poinformował mnie że ma SCT x4 i sprzedał to komuś innemu i teraz chce by u mnie go podłączyć i zrestartować by tamten mógł u siebie go podłączyć i że to u mnie nic nie zmieni.
Chyba ściema co ?
2010r 4,6 v8 ma ogranicznik prędkości przy ilu ?
bo zamknąłem licznik a jechał jeszcze dalej.
Wciskając gaz do końca na starcie przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 zrywa koła i szybko przerzuca biegi.
Mustang jest z Californii i pisał coś o wersji premium (?)
Proszę o opinię czy pójść z nim na taki układ czy odpuścić?
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: SCT problem 4.6v8
Na ile mi wiadomo, to żeby rozwieść urządzenia, musisz przywrócić stock'owy soft. Więc pewnie właśnie to chce Tobie zrobić.
Remember, There Is Life Beyond Grip
Re: SCT problem 4.6v8
Podłaczenie SCT i wykasowanie starego numeru vin nic nie zmieni w twoim GT - masz seryjnego nie dłubanego z fabrycznymi ustawieniami samochód
Samochód nigdy nie miał ogranicznika predkosci zawsze jechał wiecej niż licznik pokazuje a biegi zmienia jak MUSTANG GT .
tak wiec to tylko twoja dobra wola czy pozwolisz wykasowac swoj numer vin z tego urzadzenia bez żadnej sciemy.
Samochód nigdy nie miał ogranicznika predkosci zawsze jechał wiecej niż licznik pokazuje a biegi zmienia jak MUSTANG GT .
tak wiec to tylko twoja dobra wola czy pozwolisz wykasowac swoj numer vin z tego urzadzenia bez żadnej sciemy.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-08-04, 23:35
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: SCT problem 4.6v8
Jeżeli masz auto w stocku to nic. One z tego co kojarzę miały top speed około 236-238 a elektroniczna blokada była na 240. Te urządzenia mają jakiś sens jak zmieniłeś graty, ale nawet wtedy te urządzenia nie zestroją ci tak auta jak ci zestroi konika np. kolega z Opola - Paweł Więcek. SCT to tuner dla mas a nie pod dane auto ja bym odpuścił go sobie.
Ostatnio zmieniony 2017-07-26, 23:02 przez Targos, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-12-03, 20:16
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: CZARNY
Re: SCT problem 4.6v8
Jak podłączy to wróci do stokowych ustawien. Jak masz zmieniony dolot na stożek to może wyskoczyc ci check engine.
Ograniczenie prędkości 4.5 tys rpm v max 240km/h na 5 biegu
Ograniczenie prędkości 4.5 tys rpm v max 240km/h na 5 biegu
Re: SCT problem 4.6v8
Kolega Dragon nie ma stozka ma seryjny program i fabryczne ustawienia.
Podlaczyc SCT jest konieczne do wypisania numeru vin Dragona nie zmiany parametrow
Podlaczyc SCT jest konieczne do wypisania numeru vin Dragona nie zmiany parametrow
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2015-12-03, 20:16
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: CZARNY
Re: SCT problem 4.6v8
Jak ma seryjny program to niema potrzeby podłączać sct a musisz go podłączyć jak program został zmieniony i chcesz wrócić do stock i wtedy masz status unmarried na sct
Re: SCT problem 4.6v8
Już taki jestem że nie ufam nikomu
Dlatego nie zgodziłem się na ten zabieg i odkupię od amisz ten SCT i po sprawie.
I tak pod koniec wakacji wpadnie dolot i wydech więc przyda się SCT
Słyszałem już nie jedną opinię że jeśli by nic w nim nie było zmienione to można bez problemu wykorzystać w innym, więc jeśli ten jest zablokowany to coś musiało być zmienione.
Tak czy inaczej temat uważam już za zamknięty
Dzięki

Dlatego nie zgodziłem się na ten zabieg i odkupię od amisz ten SCT i po sprawie.
I tak pod koniec wakacji wpadnie dolot i wydech więc przyda się SCT
Słyszałem już nie jedną opinię że jeśli by nic w nim nie było zmienione to można bez problemu wykorzystać w innym, więc jeśli ten jest zablokowany to coś musiało być zmienione.
Tak czy inaczej temat uważam już za zamknięty

Dzięki
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: SCT problem 4.6v8
Jeżeli SCT było wgrane, a może być wgrane ze stockowym programem, tylko np zmieniony limiter prędkości, to odblokowanie SCT spowoduje że te ustawienia się wykasują.
Amisz, sprzedaj mu ten SCT a jak innemu klientowi już obiecałeś, to mam SCT pewnie na sprzedaż, albo i kilka nawet. Wtedy wilk syty i owca cała.
Amisz, sprzedaj mu ten SCT a jak innemu klientowi już obiecałeś, to mam SCT pewnie na sprzedaż, albo i kilka nawet. Wtedy wilk syty i owca cała.
Re: SCT problem 4.6v8
Bardzo dobre rozwiązanie także amisz skontaktuj się z Panem który go od Cb kupił i zaproponuj takie rozwiązanie.caniggia pisze:Jeżeli SCT było wgrane, a może być wgrane ze stockowym programem, tylko np zmieniony limiter prędkości, to odblokowanie SCT spowoduje że te ustawienia się wykasują.
Amisz, sprzedaj mu ten SCT a jak innemu klientowi już obiecałeś, to mam SCT pewnie na sprzedaż, albo i kilka nawet. Wtedy wilk syty i owca cała.
Re: SCT problem 4.6v8
Ponieważ Dragon nie chciał odkupić - Skaner został sprzedany innemu forumowiczowi.
Skoro Dragon zobowiazałeś sie odkupic ten skaner publicznie to podaje na priv dane własciciela urzadzenia zapłac mu bezposrednio i sprawa bedzię załatwiona.
ps
Dragona GT ma seryjne fabryczne ustawienia a skener był uzywane jedynie do diagnostyki i zczytywania błedów.
Mustang nigdy nie miał żadnych limitów predkosci pełana fabryka.
Skoro Dragon zobowiazałeś sie odkupic ten skaner publicznie to podaje na priv dane własciciela urzadzenia zapłac mu bezposrednio i sprawa bedzię załatwiona.
ps
Dragona GT ma seryjne fabryczne ustawienia a skener był uzywane jedynie do diagnostyki i zczytywania błedów.
Mustang nigdy nie miał żadnych limitów predkosci pełana fabryka.
Re: SCT problem 4.6v8
Chwila chwila... z jakiej racji mam się dogadywać teraz z nowym właścicielem ???
Zwróć mu to co ci zapłacił i po sprawie potem przyjeżdzam do cb i biorę cały zestaw (felgi i sct) za umówioną kwotę.
Bez kombinowania bo będę musiał zrezygnować z naszej umowy i zostaniesz z niczym.
Chce Ci pomóc się pozbyć tego bo wiem że SCT już nie sprzedaż a z felgami też będziesz długo się bujać zanim sprzedaż.
Ja oferuje kupno wszystkiego więc czekam na konkretną odpowiedz czy robimy deal według umowy czy nie ?
Zwróć mu to co ci zapłacił i po sprawie potem przyjeżdzam do cb i biorę cały zestaw (felgi i sct) za umówioną kwotę.
Bez kombinowania bo będę musiał zrezygnować z naszej umowy i zostaniesz z niczym.
Chce Ci pomóc się pozbyć tego bo wiem że SCT już nie sprzedaż a z felgami też będziesz długo się bujać zanim sprzedaż.
Ja oferuje kupno wszystkiego więc czekam na konkretną odpowiedz czy robimy deal według umowy czy nie ?
Re: SCT problem 4.6v8
z takiej racji że zobowiazałeś sie odkupić ten skaner ja nie jestem już włascicielem na pewno sie dogadasz bo to normalny facet i nie trzesie portkamiDragOn pisze:Bardzo dobre rozwiązanie także amisz skontaktuj się z Panem który go od Cb kupił i zaproponuj takie rozwiązanie.caniggia pisze:Jeżeli SCT było wgrane, a może być wgrane ze stockowym programem, tylko np zmieniony limiter prędkości, to odblokowanie SCT spowoduje że te ustawienia się wykasują.
Amisz, sprzedaj mu ten SCT a jak innemu klientowi już obiecałeś, to mam SCT pewnie na sprzedaż, albo i kilka nawet. Wtedy wilk syty i owca cała.
a felgi zgodnie z umowa możesz po nie podjechać
Re: SCT problem 4.6v8
Proszę nie strasz mnie publicznie - zapłacę ci za przelew do kolegi co to za różnica jaki numer konta wpiszeszDragOn pisze:Chwila chwila... z jakiej racji mam się dogadywać teraz z nowym właścicielem ???
Zwróć mu to co ci zapłacił i po sprawie potem przyjeżdzam do cb i biorę cały zestaw (felgi i sct) za umówioną kwotę.
Bez kombinowania bo będę musiał zrezygnować z naszej umowy i zostaniesz z niczym.
Chce Ci pomóc się pozbyć tego bo wiem że SCT już nie sprzedaż a z felgami też będziesz długo się bujać zanim sprzedaż.
Ja oferuje kupno wszystkiego więc czekam na konkretną odpowiedz czy robimy deal według umowy czy nie ?
Ostatnio zmieniony 2017-07-27, 08:52 przez amisz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: SCT problem 4.6v8
czy w obecnych czasach nie da się nic załatwić po ludzku? Co za problem przelać nowemu właścicielowi skoro ten wyraża zgodę aby tak załatwić sprawę?