Post
autor: MaciekW » 2017-07-25, 22:39
Silnik to według mnie najmniejszy z Twoich potencjalnych problemów i chyba również najtańszy...
Koszty pojawią się przy remoncie blacharskim, który po prostu trzeba brać pod uwagę, a prawda wyjdzie nie na podnośniku, lecz po rozebraniu samochodu na kawałki i wypiaskowaniu blach. jeżeli auto jest w przyzwoitym stanie, tj. trzyma się mniej więcej kupy i wszystko w nim działa, wtedy możesz na początek sprawdzić silnik i sezon-dwa pojeździć bez zbytniego oddalania się od domu, zebrać pieniądze na pełen remont i potem już możesz wypuszczać się nawet na długie wypady - w końcu to normalny samochód. W kwestiach technicznych nie pomogę, ale sugeruję w oczekiwaniu na samochód lekturę Forum, a szczególnie działów poświęconych pierwszej generacji. Stamtąd dowiesz się chyba wszystkiego a i o kosztach Cię czekających zdobędziesz pojęcie. Do tego mamy bardzo silną grupę posiadaczy klasyków, z pewnością konkretnie pomogą i doradzą. No i w przypadku remontu pierwszą decyzją, którą będziesz musiał podjąć jest kwestia powrotu samochodu do oryginalnej specyfikacji (co w oczach miłośników podnosi zdecydowanie jego wartość) lub wolna amerykanka - bo w końcu samochód jest Twój i Tobie ma się podobać.
A na teraz gratuluję zakupu, bo bardzo fajnie ten konik się prezentuje jako baza do dalszych działań!
Powodzenia!