Do oceny... felgi

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Do oceny... felgi

Post autor: pluzz » 2009-07-06, 16:01

Chyba bede musial zmienic felgi w moim aucie bo za daleko wystaja i przy odbiciu opona zachacza o nadkole :/

Moze moglbym odzyskac moje poprzednie felgi ale sam nie wiem jak to wyglada... Duzo jest gorzej???

Teraz:
Obrazek

Photoshop ze starymi:
Obrazek


Tomasz
Obrazek
Obrazek

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-06, 16:05

nie, nie jest dużo gorzej, nie widać po zdjęciu że fotomontaż :P

moim zdaniem - na nowych wygląda dużo lepiej.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-07-06, 16:05

Moim zdaniem właśnie stare wyglądają super. Na początku nie czytałem tylko oglądałem obrazki :rotfl: i pomyślałem, że jak tez bym wybierał, to bym wybrał te z fotce niżej. A jakby ktoś z Krakowa napisał, że jest inaczej, to mu nie wierz... :P


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-07-06, 16:31

Wyglądają spoko. Szkoda zdjęcia niskiej rozdzielczości, masz jakieś lepsze? Wyglada jakby te stare trzeba było wypolerować? i wtedy ogień z .... , parapet jest, oldskul :P design jakby sie tak w sloncu zaświeciły pełna felgą miodzio.... te bullity troche oklepane już ;)



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-07-06, 16:48

Prosze bardzo. Zdjecia w (troche) lepszej rozdzielczosci na moim starym (mlodszym) autku:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Felgi rzeczywiscie potrzebowalyby odnowienia...

Acha... i co to jest parapet (znaczy sie termin domowo/budowlany znam :] )


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-07-06, 18:15

Nie no fachowe sa!! imitacje nitów? czy da się odkrecic? wtedy polerka i boże mój.... :) "gniecie system parapetem" tylko znowu nie widac w jakim stanie sa felgi na tych zdjeciach wygladaja calkiem ok.

Po polerce trzebaby jakis bezbarwny położyc żeby nie rdzewiały. Popytaj u siebie na forum gdzie mozna takie felgi wypolerować, chyba że masz sam czas i doświadczenie.


wiesz... to ja starszy jestem a ty nie wiesz co to "parapet" :D jak mi młody zapodał terminem odrazu załapałem o co kaman :hyhy:



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-07-06, 20:52

Bardziej mi się podobają te stare, ale to - wiadomo - sprawa gustu. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-07-06, 21:20

ja wole te nowe, zwłaszcza że auto wyszykowałeś na 'resto' a nie 'potulne' coupe

chociaż :P nie ma reguły, moje jest poutlne :] a mam chromowane american racing torque thrust II



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-07-07, 07:38

Pluzz ... ten nowe są super , tym bardziej ze przypominają mi mój wzór :) Hans i Deftronic sie nie znają :)


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-07-07, 11:33

Dzieki za Wasze opinie. Mi sie te nowe bardziej podobaja ale jak mi maja obcierac za kazdym wybojem to wole inne felgi i tylko sie balem, ze sa DUZO gorsze ale mysle, ze jak je wypolerowac beda git. Decyzji jeszcze nie podjalem, najpierw zmienie resory i zobacze czy bedzie lepiej. Planuje to na ten weekend wiec przypomnijcie mi, zebym jakies foty strzelil to rozbudujemy porady techniczne. Jak sie wkrece w robote to zapominam o bozym swiecie i o robieniu zdjec tez :)


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-07-07, 15:20

Pluzz,

stare są chyba bardziej oryginalne wg. mnie (ale ja się nie znam ; ))

Nie próbowałeś założyć na amortyzator takie gumowe zaciski które ograniczają o ok. 2 cm skok amortyzatora? - i po problemie! Ja to mam takie dla Cougara (zależy od szerokości trzpienia amortyzatora - pewnie nie będą pasowały ale zdjęcie zamieszczam żeby wiadomo było o co chodzi).

eee, nie daje się zamieścić bo od miesiąca wyskakuje komunikat "Niestety Limit na wszystkie załączniki na tym forum został przekroczony. Prosze skontaktować się z administratorem forum.

'' to na maila moge wysłać.



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-07-07, 16:13

Dzieki za wsazowki ale moje resory sa i tak padniete. Co innego obcieranie na wybojach ale po zaladowaniu bagaznika i pasezera z tylu buda po prostu opiera sie na kole :zdziwko: Mam nadzieje, ze zmiana resorow podniesie troche auto. Wtedy zobacze jak jest podczas jazdy i zdecyduje co z tymi felgami.


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-07, 16:29

Mozesz dac jeden wiecej resor (pioro ) - ale nie jestem specem od tego - wiem ze tak tez mozna np gdy sie przeladowywuje auta. Ale najpierw wymian resory i zobaczysz - Mi nowe Felgi sie bardziej podobaja - sam widzisz ze opinie sa podzielone . :D



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-07-08, 11:32

wiesz, jak coś obciera to po wymianie amorów zapewne i tak będzie obcierało, tylko na większych dziurach... lub przy dołku na autostradzie przy większej szybkosci...

Nie jest łatwo uciec od takiegop problemu, wbrew pozorom.



Piotrek_W
Forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2009-07-07, 13:33
Model: BMW
Kolor: BLACK
Kontakt:

Post autor: Piotrek_W » 2009-07-08, 15:09

Olaf pisze:Nie jest łatwo uciec od takiegop problemu, wbrew pozorom.
zawsze można kupić felgi z większym et. Co do zakładania gum na sprężyny to nie jest dobry pomysł, i ja bym się za to nie brał. Raz, że będzie z auta terenówka, dwa, szybko się niszczą te gumy (mozliwe, że miałem felerne) i podobno słyszałem opinie, że amortyzatory przy tym szybciej padają



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”