LPG w V8 i V6
Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad
Re: LPG w V8 i V6
Taka prawda niestety zostaje ci kolego jeździć tak długo aż ci wystroja ta instalacje idealnie
- hunger
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2016-06-01, 23:45
- Model: Kalafiornia Special
- Silnik: V6 3.7
- Lokalizacja:: Kraków
Re: LPG w V8 i V6
To BRC da się w ogóle 'stroić'? Myślałem, że sama się dostosowuje i nie bardzo nawet się da cokolwiek kombinować 

Re: LPG w V8 i V6
Witam wszystkich
Mam pare pytan, jestem nowym uzytkownikiem nie posiadam jeszcze mustanga ale planuje zakup w najblizszych miesiącach, planuje zakup wersji gt 5 lub 6 generacji a nastepnie zalozyc lpg w związku z tym:
- Jak sie sprawdza lpg w mustangach 6 gen ? Strasznie malo informacji na temat lpg w najnowszych mustangach.. Czy instalacje te sprawują się nie gorzej niz w 5 generacji ?
- Czy poleci ktos gdzie zalozyc gaz w warszawie lub okolicach ? W planach mam zalozyc jak najlepszą instalacje gazową a nie znam sie za bardzo na tym. Mowie o instalacjach z bezposrednim wtryskiem faza ciekla czy cos takiego na ktorych samochod praktycznie od razu chodzi na gazie po odpaleniu.. Ale co bede bredzic poprostu jak najlepsza instalacje do v8, wyczytalem wczesniej jak niektorzy pisali ze koniecznie 2 reduktory...
- Jak wygląda sprawa z butlą tzn jak duza butla sie zmiesci i jaki ma zasieg jazdy ? Jaki metraz butli bylby w zapasie a jaki w "wolnostojącej butli w bagazniku ?
Licze na pomoc, tylko prosze bez nic nie wnoszących komentarzy typu "profanacja"lub "gaz to do kuchenki"
Mam pare pytan, jestem nowym uzytkownikiem nie posiadam jeszcze mustanga ale planuje zakup w najblizszych miesiącach, planuje zakup wersji gt 5 lub 6 generacji a nastepnie zalozyc lpg w związku z tym:
- Jak sie sprawdza lpg w mustangach 6 gen ? Strasznie malo informacji na temat lpg w najnowszych mustangach.. Czy instalacje te sprawują się nie gorzej niz w 5 generacji ?
- Czy poleci ktos gdzie zalozyc gaz w warszawie lub okolicach ? W planach mam zalozyc jak najlepszą instalacje gazową a nie znam sie za bardzo na tym. Mowie o instalacjach z bezposrednim wtryskiem faza ciekla czy cos takiego na ktorych samochod praktycznie od razu chodzi na gazie po odpaleniu.. Ale co bede bredzic poprostu jak najlepsza instalacje do v8, wyczytalem wczesniej jak niektorzy pisali ze koniecznie 2 reduktory...
- Jak wygląda sprawa z butlą tzn jak duza butla sie zmiesci i jaki ma zasieg jazdy ? Jaki metraz butli bylby w zapasie a jaki w "wolnostojącej butli w bagazniku ?
Licze na pomoc, tylko prosze bez nic nie wnoszących komentarzy typu "profanacja"lub "gaz to do kuchenki"
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: LPG w V8 i V6
Kolego pisz do tego usera. Paweł już wiele tego zamontował i ma mega wiedzę. I na prawde warto pofatygowac sie do opola ( ja mam do niego 500km i u niego zakładałem )
caniggia pisze:Da się.
Re: LPG w V8 i V6
Rozumiem. Odleglosc nie stanowi dla mnie problemu wazne aby bylo zrobione to porzadnie i przez profesjonaliste, z tym ze przydal by mi sie jakis kontakt: tel lub co kolwiek bo na forum to raz ktos jest a raz kogos nie ma..
I tez sprawa wyboru samochodu. Chetnie poczytalbym opinie znawcy czy warto brac 6 generacje typu: bierz, zakladalismy w nich gaz i jezdzi b.dobrze, silnik nie traci na zywotnosci i wszystko ladnie chula lub nie, nie bierz bo w 6 gen sa takie i takie rozwiazania, lepiej kup starsza 5 generacje, jest sprawdzona i nie ma takich problemow jak w najnowszym. Sprawa porzadnej i dobrze dzialajacej instalacji jest dla mnie priorytetowa osobiscie uwazam ze to samochod wybiera sie do gazu a nie gaz do samochodu, od paru lat smigam na 2,5 v6 170 km i jestem mega zadowolony wiec jestem zdania ze im wiekszy silnik tym lepszy pomysl montowac lpg a rozwiazanie duzy wolnossacy bez zadnych turbin + porzadna instalacja to bardzo dobre polaczenie
Pozdrawiam
I tez sprawa wyboru samochodu. Chetnie poczytalbym opinie znawcy czy warto brac 6 generacje typu: bierz, zakladalismy w nich gaz i jezdzi b.dobrze, silnik nie traci na zywotnosci i wszystko ladnie chula lub nie, nie bierz bo w 6 gen sa takie i takie rozwiazania, lepiej kup starsza 5 generacje, jest sprawdzona i nie ma takich problemow jak w najnowszym. Sprawa porzadnej i dobrze dzialajacej instalacji jest dla mnie priorytetowa osobiscie uwazam ze to samochod wybiera sie do gazu a nie gaz do samochodu, od paru lat smigam na 2,5 v6 170 km i jestem mega zadowolony wiec jestem zdania ze im wiekszy silnik tym lepszy pomysl montowac lpg a rozwiazanie duzy wolnossacy bez zadnych turbin + porzadna instalacja to bardzo dobre polaczenie
Pozdrawiam

Re: LPG w V8 i V6
Dobrze dobrana instalacja i zaklad ktory ma pojecie jak to zrobic to podstawa wez pod uwage ze bedziesz musiaj jezdzic po zalozeniu na regulacje tej instalacji i na gwarancji ja serwisowac jakby sie okazalo ze cos jest do wymiany to inny zaklad nie chetnie to ci wymieni.W Mustangach nie ma silnikow typu FSi wiec bez problemu zalozysz instalacje
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
2,3amisz pisze:W Mustangach nie ma silnikow typu FSi wiec bez problemu zalozysz instalacje
Re: LPG w V8 i V6
Chciałem napisać to samo ale się ugryzłem w język, tfu, to znaczy w klawiaturę... Jednak widzę, że w przyrodzie nic nie ginie! 

- hunger
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2016-06-01, 23:45
- Model: Kalafiornia Special
- Silnik: V6 3.7
- Lokalizacja:: Kraków
Re: LPG w V8 i V6
Czy problemy z rozruchem mogą być efektem zużytych świec lub cewek? W sumie auto ma już przejechane ponad 100 tys. mil.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: LPG w V8 i V6
Mogą! Ale nie tylko, odczuwałbyś to również podczas pracy silnika i jazdy (nierówna praca , przerywanie) szczególnie na gazie.hunger pisze:Czy problemy z rozruchem mogą być efektem zużytych świec lub cewek? W sumie auto ma już przejechane ponad 100 tys. mil.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- hunger
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2016-06-01, 23:45
- Model: Kalafiornia Special
- Silnik: V6 3.7
- Lokalizacja:: Kraków
Re: LPG w V8 i V6
W czasie jazdy nic takiego się nie dzieje - chodzi o jakieś falowania obrotów, czy typowe przerywanie ('misfire') - takich objawów nie zauważyłem.
Re: LPG w V8 i V6
doświadczeni gazownicy na hasło BRC tylko się uśmiechają i mówią że to skrót od " Brak Regulacji Czegokolwiek " Nie oznacza to wcale że jest to zła instalacja ale jest nieadekwatnie droga w stosunku do możliwości jakie daje. Krajowe Stagi i LPG-Techy mają o niebo większe możliwości. Sterownik BRC otrzymując sygnały o nawet najmniejszych anomaliach z miejsca przełącza silnik na pracę na benzynę. Z tego właśnie powodu auta z instalacjami BRC zużywają więcej benzyny niż większość popularnych instalacji konkurencji. Wtryskiwacze BRC to jakaś porażka - pracują naprawdę bardzo głośno !hunger pisze:To BRC da się w ogóle 'stroić'? Myślałem, że sama się dostosowuje i nie bardzo nawet się da cokolwiek kombinować
Reasumując - w mojej opinii, oraz w/g powszechnie panującej opinii na LPG-forum BRC to przereklamowany, stary i nieudoskonalany produkt który wiele lat temu ugruntował sobie pozycję na naszym rynku i wciąż korzysta z tego mitu. Krajowe Stagi i LPG-Techy wciąż ewaluują już dawno prześcignęły "włoszczyznę" .
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
nie zgodzę się z kolegą, wtryskiwacze BRC to bardzo dobre wtryskiwacze i BRC ogólnie jest instalacją niezawodną. Niestety nawet autoryzowani instalatorzy nie mają pojęcia, że BRC ma bardzo duże możliwości, a znają tylko przycisk autokalibracji.