Witam,
Od kilku dobrych lat noszę się z zamiarem kupienia starego mustanga i jego renowacji we własnym zakresie (w przeciągu kilku lat). Moje fundusze na dzień dzisiejszy to 150tys zł. Póki co jestem w tym temacie laikiem, po prostu chciałbym przy okazji się czegoś nauczyć o autach, ich naprawie i tyle. Tak jak już wspomniałem to jest raczej mój długoterminowy plan. W związku z tym mam kilka pytań (mam nadzieję, że mnie nie ukrzyżujecie).
1) czy ma to sens i czy jest możliwe, aby zamienić kilka elementów w starym aucie na nowe? Nie zrozumcie mnie źle nie chcę w 100% oryginalnego mustanga, chciałbym go zmodyfikować tak, aby nadawał się do codziennej jazdy. Miałem tutaj na myśli wymienienie takich rzeczy jak hamulce, dodanie wspomagania kierownicy itp. itd. czy ma to w ogóle sens?
2) czy 150 tys. zł na fastbacka '66 to wystarczające fundusze?
3) dla ludzi bardziej obeznanych czy takie remonty da się zrobić w zwykłym garażu z kanałem? (pomijam blacharkę itp. itd. bo to planowałem komuś zlecić)
4) Czy są dostępne jakieś poradniki / książki w tym zakresie? Ewentualnie ktoś jest z 3miasta i udziela korepetycji w tym zakresie?
Dzięki i pozdrawiam
Czy to ma sens? (oryginalna baza + nowe podzespoly)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc, 6t07t
Re: Czy to ma sens? (oryginalna baza + nowe podzespoly)
obawiam się, że nei do końca o to mi chodziło poza tym w ten sposób raczej nie nauczyłbym się dużo na temat mechaniki
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Czy to ma sens? (oryginalna baza + nowe podzespoly)
ale fakt, że projekt z filmu genialny, wygląd klasyka a prowadzenie i funkcjonalnośc nowego. Osobiście chciałbym takiego.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Czy to ma sens? (oryginalna baza + nowe podzespoly)
1) Pewnie, że ma. Nawet jakbyś odpowiednio ogarnął temat to może się okazać, że ewentualne koszty eksploatacji nie odbiegają od typowego drogowego wozidła. Jeśli zamierzasz budować samochód od początku to możliwości masz nieograniczone.
2) Przy Twoich planach możesz nawet kupić samą skorupę http://www.dynacornclassicbodies.com/ford_models2.html" onclick="window.open(this.href);return false; i budować samochód od podstaw.
3) Da się nawet na placu pod blokiem. Kwestia determinacji Jak masz kanał to wygrałeś życie Ponadto w trójmieście jest warsztat samoobsługowy.
4) W internetach znajdziesz głównie gotowce retrofit tj. gotowe zestawy, które pasują do danego modelu P&P. Najlepiej rozejrzeć się po forach gdzie ludzie robią repliki i kit-cary. Kwestia samozaparcia, czytania ze zrozumieniem i planowania odpowiednich rzeczy. Dobrze jest też mieć dobrego tokarza i spawacza którzy ogarną potrzebne rzeczy.
2) Przy Twoich planach możesz nawet kupić samą skorupę http://www.dynacornclassicbodies.com/ford_models2.html" onclick="window.open(this.href);return false; i budować samochód od podstaw.
3) Da się nawet na placu pod blokiem. Kwestia determinacji Jak masz kanał to wygrałeś życie Ponadto w trójmieście jest warsztat samoobsługowy.
4) W internetach znajdziesz głównie gotowce retrofit tj. gotowe zestawy, które pasują do danego modelu P&P. Najlepiej rozejrzeć się po forach gdzie ludzie robią repliki i kit-cary. Kwestia samozaparcia, czytania ze zrozumieniem i planowania odpowiednich rzeczy. Dobrze jest też mieć dobrego tokarza i spawacza którzy ogarną potrzebne rzeczy.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Czy to ma sens? (oryginalna baza + nowe podzespoly)
Maku z forum ma do sprzedania fastbacka chyba nawet w tym przedziale cenowym, i całkiem fajnie wygląda
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- MAKU
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 380
- Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
- Model: GT500KR
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Końskie
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
- Kontakt:
Re: Czy to ma sens? (oryginalna baza + nowe podzespoly)
Witam ,
Mam teraz do sprzedania Fastback 66 klimatyzacja wspomaganie kierownicy, Pony Interior .
Jak chcesz to dzwon to mogę też coś doradzić .
513935650
Mam teraz do sprzedania Fastback 66 klimatyzacja wspomaganie kierownicy, Pony Interior .
Jak chcesz to dzwon to mogę też coś doradzić .
513935650
1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
- MAKU
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 380
- Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
- Model: GT500KR
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Końskie
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
- Kontakt:
Re: Czy to ma sens? (oryginalna baza + nowe podzespoly)
1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code