Veeefour KUŃ
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
-
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Oxford White
Re: Veeefour KUŃ
Miałem taką w E92 400 KM - żadnych zastrzeżeń.caniggia pisze:Odpowiedź jest jedna, Wavetrac.
http://www.lethalperformance.com/wavetr ... ntial.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 15
- Rejestracja: 2016-07-19, 14:31
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby Red
Re: Veeefour KUŃ
Pisałem ogólnie LSD vs Torsen. Być może to LSD w Mustandu jest kiepskie. Normalnie w sporcie używa się tylko LSD. Jeżeli chodzi o obsługę to również jest odwrotnie, LSD wymaga rewizji ponieważ płytki cierne się zużywają. Szpera również przenosi płynnie i również nie zapina się na sztywno ale zależnie od możliwości przekazania monemtu. Teoretycznie torsen będzie działał wolniej. Wadą jest to że w najlepszym wydaniu jest wstanie przenieść 6:1, LSD nie ma takich ograniczeń. Generalnie torsen jest rozwiązaniem cywilnym, cichszym, łagodniejsztm itp. LSD jest do sportu, pstryka, chałasuje i jest obsługowe.lamina pisze:Jezdzilem 2 lata na lsd, zmienilem na torsena i przez rok na nim jezdzilem, w kolejnym mustangu mam tez torsena,mitr pisze:Moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie LSD spina bardziej przewidywalnie, siła spięcia w torsenie jest zależna od momentu. W żadnej (przynajmniej z tym mi znanych) rajdówce nie ma zastosowanego torsena, co najwyżej między osiami ale nie na osi. Nie wiem jaka jest szpera w Mustangu ale nie zachowuje się jak w Evo VI na pasywnym dyfrze gdzie jest klasyczna płytkowa.
Szpera plytkowa w mustangu nie jest tak dokladna jak w evo,,, i nie mamy 4x4 jak evo,
Torsen plynnie przenosi bez opoznienia moment obrotowy na kolo z wieksza przyczepnoscia, on nigdy nie zapnie sie na sztywno. To powoduje ze auto lepij trzyma przyczepnosc, jest jednak dorsze np do driftu i zamiatania bokiem.
Do tego most mustanga bez chlodzenia sie grzeje i dzialanie lsd jest jeszcze bardziej nieorzywidywalne, kazdy mustang na tor ma zakladanego torsena, na 1/4 oraz do driftu zakladaja mocna plytkowa i jej pochodne.
Mam tylko wrażenie, że w naszych Mustangadch to LSD jest jakieś niewydażone, może to nie jest płytkowe LSD tylko wiskotyczne? Masz rację, że nie zachowuje się tak jak szpera w EVO (mam świeżo po rewizji) i nie chodzi tu o dokładność tylko bardziej o siłę spięcia i właśnie szybkość.
Co do reszty, w driffcie to jeszcze nie widziałem torsena, on się do tego wogóle nie nadaje, W ekstremalnych warunkach (sport) to torsen jest znacznie mniej przewidywalny. Co się dzieje kiedy w głębokim łuku jedno koło całkowicie traci przyczepność? 100% momentu jest wtedy na tym kole...
Poszukam jakiś głębszych informacji co to za LSD jest w mustangu.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Dlatego używa się torsena z napięciem wstępnym, gwarantuję Ci, że na torze jest nie do pobicia przez LSD mustangowe, które jest na tarczach ciernych. Przewidywalność i płynność poślizgu z torsenen to jakby kilka lat świetlnych różnicy. I się nie zużywa można powiedzieć.
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Veeefour KUŃ
fajne foty i KUŃ zacny 

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Veeefour KUŃ
To na OZMveeefour pisze:Przemek pisze:fajne foty i KUŃ zacny![]()

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- kaukaz md
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2016-02-03, 19:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Chorzów/Katowice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
- Kontakt:
Re: Veeefour KUŃ
Tylko Prawdziwy Kozak jedzie po cement na koniu krwi pełnej amerykańskiej 

Pozdrawiam,
Radek
Radek