Veeefour KUŃ

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Zablokowany
Awatar użytkownika
gmlyn
Forumowicz
Posty: 151
Rejestracja: 2016-07-05, 09:54
Model: GT MY2017
Silnik: V8 5.0

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: gmlyn » 2017-03-03, 19:32

Radziu pisze:Poziom techniczny Twoich przeróbek Przemek jest na takim poziomie, że może się w to włączyć dosłownie kilka osób, a reszta może napisać, że zajebiście... no więc zajebiście :super:
Nic dodac nic ujac... szacun! :padam:



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-03-03, 20:46

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:31 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-03-04, 22:35

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:31 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: Radziu » 2017-03-05, 00:20

Potwierdzam, jest Lambo effect :) zamierzony czy tak wyszło w trakcie?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-03-05, 09:08

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:31 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kaukaz md
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2016-02-03, 19:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Chorzów/Katowice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: kaukaz md » 2017-03-05, 11:29

:hurra: woow
Miszcz. Szacun!
veeefour pisze:Ani troche nie zamierzony :D


Pozdrawiam,
Radek

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-03-11, 11:12

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:31 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: lamina » 2017-03-11, 11:18

Zwykly torsen na zime NIE,
Jesli brak przczepnosci jakiejkolwiek to dziala jak otwarty dyfer,
Jesli juz to torsen z plytkami, ten najdozszy z katalogu foda,
Na codzien torsen bije na glowe lsd, auto macha tylkiem tak jak my chcemy i jest przewidywalne,,,,, jak auta w poslizgu na torze TopGear. Super sie kontroluje, jesli gubi przyczepnosc to idzie prosto, nie ma tendencji to skladania tylu w prawo.
Ale na zime nie da rady,,,, chyba ze ten co pisalem modyfikowany.... no i torsen nie lubi meczenia na 1/4 czestego jak i nieumiejetnego strzalu ze sprzegla , zabija go start gda auto toczy sie do tylu.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: lamina » 2017-03-11, 11:31

Z torsenem auto bardziej slucha, latwiej pedalem gazu sterowac samochodem w zakrecie,
Jesli nie masz ciagotek do "palowania" auta to torsen jest the best,,,,, a jesli ma byc zima to doplac do tego z napieciem wstepnym.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-03-11, 11:46

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:32 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: lamina » 2017-03-11, 14:20

To odpusc,,,,, chyba ze w zimie nie bedziesz jezdzil, torsen w zimie to jak brak szpery



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-03-11, 14:30

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:32 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



mitr
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2016-07-19, 14:31
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby Red

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: mitr » 2017-03-11, 22:56

Moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie LSD spina bardziej przewidywalnie, siła spięcia w torsenie jest zależna od momentu. W żadnej (przynajmniej z tym mi znanych) rajdówce nie ma zastosowanego torsena, co najwyżej między osiami ale nie na osi. Nie wiem jaka jest szpera w Mustangu ale nie zachowuje się jak w Evo VI na pasywnym dyfrze gdzie jest klasyczna płytkowa.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: lamina » 2017-03-11, 23:14

mitr pisze:Moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie LSD spina bardziej przewidywalnie, siła spięcia w torsenie jest zależna od momentu. W żadnej (przynajmniej z tym mi znanych) rajdówce nie ma zastosowanego torsena, co najwyżej między osiami ale nie na osi. Nie wiem jaka jest szpera w Mustangu ale nie zachowuje się jak w Evo VI na pasywnym dyfrze gdzie jest klasyczna płytkowa.
Jezdzilem 2 lata na lsd, zmienilem na torsena i przez rok na nim jezdzilem, w kolejnym mustangu mam tez torsena,
Szpera plytkowa w mustangu nie jest tak dokladna jak w evo,,, i nie mamy 4x4 jak evo,
Torsen plynnie przenosi bez opoznienia moment obrotowy na kolo z wieksza przyczepnoscia, on nigdy nie zapnie sie na sztywno. To powoduje ze auto lepij trzyma przyczepnosc, jest jednak dorsze np do driftu i zamiatania bokiem.
Do tego most mustanga bez chlodzenia sie grzeje i dzialanie lsd jest jeszcze bardziej nieorzywidywalne, kazdy mustang na tor ma zakladanego torsena, na 1/4 oraz do driftu zakladaja mocna plytkowa i jej pochodne.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-03-12, 12:41

Odpowiedź jest jedna, Wavetrac.

http://www.lethalperformance.com/wavetr ... ntial.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Zablokowany

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”