Veeefour KUŃ

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Zablokowany
Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: deeboy » 2017-02-14, 17:41

Ależ dyskusja :)

a ja po środku rozdarty nadal nie wiem czy Snajper nie zje mi portfela na stacji benzynowej, jakaś siła ciągnie mnie w kierunku Snajpera.. ale ale , co chwile jakieś ale :)

To że metalowy skreśla go definitywnie?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-02-14, 17:44

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:29 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-02-14, 18:02

veeefour pisze:
caniggia pisze:Tego:

https://www.google.pl/webhp?client=ms-o ... Veypor+vr2" onclick="window.open(this.href);return false;
Aaa to taki bardziej datalogger - niech bedzie, to temat na oddzielna dyskusje ;)
Tylko dopiszę, że mierzy moc I robi wykresy na komputerze, dość precyzyjnie, na tyle, że pokazał mojego na 167 koni przed zmianą gaźnika, tyle co producent sfinksa deklarowal, 170. Doskonały do strojenia, do tego go używam



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-02-15, 09:57

Mix jest taki z motion charge plates, że ich zadanie jest takie, aby skrócić drogę powietrza lub zwiększyć jego prędkość, tak aby na niższych obrotach uzyskać większą ilość powietrza w cylindrze.
Brak ich powoduje nic innego, jak mniejszą moc wot na niższych obrotach. Na pół gazu możemy odczuwać ubytek mocy, ale to tylko odczucia, w skrócie działa to jak inaczej wyskalowana przepustnica, musi być bardziej otwarta aby dostarczyć tą samą ilość powietrza, dla wygenerowania danego momentu w zasadzie zawsze jest potrzebna taka samą ilość powietrza. I teraz skąd w takim razie jest zwiększone spalanie? Ano stąd, że ford tak skomplikował już w 2015 system, że to całkowicie przerosło większość tunerów. Wywalenie imrc powoduje, że to co ford wytestowal w laboratorium przez tysiące godzin, jest nie do odtworzenia przez tunerów. Tuning tego polega na tym, aby jechało jak najbardziej płynnie i bez błędów, zresztą większość wyłącza wszystko co tylko się da.
A o problemach z tym wiem, bo aktualnie dwóch producentów kompresorów sprzedaje je z moimi programami, a następnym pomagam zdalnie ogarnąć temat. To samo dotyczy gt350. Jak nigdy wcześniej nic nie robiłem do Usa, tak teraz od 2015 robię, do USA i Australii. Na forum tuningowym hpt wszystkie informacje jak tuningowac przepustnicę, imrc pochodzą ode mnie.
Ostatnio zmieniony 2017-02-15, 13:12 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-02-15, 10:28

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:29 przez veeefour, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-02-15, 10:32

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:29 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-02-15, 13:08

Oczywiście nie jest tak, z ja jedyny potrafię robić programy na świecie, nie piszę, że Lund jest kiepski, ale gwarantuję Ci, że spalanie się nie powinno zmienić o 7 litrów z powodu braku klapek, chyba, że kolektor powoduje to, że mieszanka się nie miesza odpowiednio, niby skład się zgadza, ale jest nie efektywna., mów co chcesz. Btw z s10 ta sama historia. Program u jednego robił robotę, u drugiego nie robił, a najczęściej klapki wywalali bez żadnego programu.
Więcej nie napiszę w temacie za wyjątkiem przypomnienia, że 11-14 nie ma żadnych klapek, 15 ma klapki I pali tyle samo. Kropka.



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: deeboy » 2017-02-18, 00:24

Zostanę jednak przy gt350, nie chodzi mi jakoś szczególnie o cenę, ale pomyślałem sobie , że skoro wykresy dają podobne a są tańsze i "ładne" ;) to dlaczego nie :)

Zamawiam lada dzień - ktoś inny może przetestuje snajpera ;)



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-03-02, 21:01

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:30 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: caniggia » 2017-03-02, 23:26

Pojechałeś... Jedna podpowiedź, ale nie wiem czy będzie Ci się chciało działać jeszcze:), X pipe mogłes zrobić bardziej "gładki", tak jak corsa robi, czyli rury w zasadzie idą gładko, tylko na mały kawałek się łączą. Przerabiałem to u siebie. Miałem taki jak teraz wspawałeś i zmieniłem na xpipe corsy, w moim sprzęcie doszło 30 koni. A klapki możesz puścić przez jakiś zaworek pneumatyczny, można wtedy dodatkowo ręcznie sterować (można też elektronicznie np w funkcji obrotów). Gratuluję.



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: deeboy » 2017-03-02, 23:51

Zajebiście :ok:

Mam nadzieję, że w sobotę się widzimy :piwo:



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-03-03, 01:00

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:30 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: deeboy » 2017-03-03, 12:42

veeefour pisze:
Robim co mozem - poki co namawiam zone :D
Jest na to prosty sprawdzony sposób, żonę zostaw w Starym Browarze w Poznaniu, zostaw jej kartę do bankomatu i spokojnie możesz jechać :rotfl:



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: Radziu » 2017-03-03, 13:55

Poziom techniczny Twoich przeróbek Przemek jest na takim poziomie, że może się w to włączyć dosłownie kilka osób, a reszta może napisać, że zajebiście... no więc zajebiście :super:



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Veeefour KUŃ

Post autor: veeefour » 2017-03-03, 15:57

.
Ostatnio zmieniony 2017-08-28, 08:31 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”