Veeefour KUŃ
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Mnie tam nie interesuje co tam Lund robi:) W 3V było identycznie, przez 2 lata wszystkim paliło tonę więcej, aż po 2 latach okazało się, że wcale nie koniecznie (tak, 3V miały już ten patent:)) Kolektor Bossa robiłem już ze 3 razy, nic więcej nie pali. Zwróć uwagę, że 11-14 nie mają klapek, 15 z kompresorami nie mają klapek itp, a nie palą 2 razy więcej.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Veeefour KUŃ
Potwierdzam....veeefour pisze:caniggia pisze: Nie wiem czy miales kiedys okazje dluzej pojezdzic Bossem - ja mialem i spala naprwde chore ilosci paliwa.
może nie chore.... ale więcej od zwykłego coyote... bardziej jak stare 4,6 ...... tzn 100km/h - 10l/100, 140km/h - 13-14l/100

ale myślę, że to bardziej jest wina mostu i przełożenia 3,73 niż samego kolektora bo schodzą z obrotami ponizej 2000 spalanie bardzo spada,,, niestety nawet na 6 biegu 1800 obrotów to za wolna na drogi szybkiego ruchu
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Veeefour KUŃ
A tu trzeba pamietać, że oryginalny dolot w mustangu właśnie taki jest.... po to jest kierownica powietrza koło chłodnicy..... po założeniu stożka już tego nie mamy.veeefour pisze:
Malo kto o tym mowi ale takie doloty jak Sniper, Victor czy Cobra Jet tak naprawde dzialaja dopier z dynamicznym doladowaniem(czasem zwane RAM).
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Veeefour KUŃ
Tu bedę bronił....veeefour pisze:Troche teraz Pawla podladuje...ciii...psss: dlatego on ma hamownie drogowa bo tak wiecej wychodzilamina pisze:A tu trzeba pamietać, że oryginalny dolot w mustangu właśnie taki jest.... po to jest kierownica powietrza koło chłodnicy..... po założeniu stożka już tego nie mamy.veeefour pisze:
Malo kto o tym mowi ale takie doloty jak Sniper, Victor czy Cobra Jet tak naprawde dzialaja dopier z dynamicznym doladowaniem(czasem zwane RAM).![]()
![]()
![]()
Kiedys widzialem wywiad z Dave'em Pericak'a ktory mowil, ze nie ma sensu inwestowac w zadne CAI do S550 bo to juz lepiej nie bedzie
pomiar drogowy jest bardziej miarodajny dla odczuć kierowcy, na hamowni mamy suche fakty, auto docisniete do rolek...... a w EB do tego problem z chłodzeniem,
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Btw, na drogowej wychodzi mniej (u mnie), sprawdzone już na kilku. Nie mówię o EB.
Klienci sami sprawdzali, więc nie ma co podładowywac:)
Dawaj Snipera a zobaczymy spalanie:)
Klienci sami sprawdzali, więc nie ma co podładowywac:)
Dawaj Snipera a zobaczymy spalanie:)
Ostatnio zmieniony 2017-02-14, 16:44 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Btw, mam drogową do motocykla:)
Wrócę do hotelu to napiszę o co chodzi z tym spalaniem I z czym mają problem amerykanie aby było ok
Wrócę do hotelu to napiszę o co chodzi z tym spalaniem I z czym mają problem amerykanie aby było ok
Ostatnio zmieniony 2017-02-14, 16:47 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Veeefour KUŃ
Tego:
https://www.google.pl/webhp?client=ms-o ... Veypor+vr2" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.google.pl/webhp?client=ms-o ... Veypor+vr2" onclick="window.open(this.href);return false;