[komin] Wiśnia convertible 66

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: 6t07t » 2017-01-12, 10:22

To jest silnik 250.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-01-12, 22:45

Dół rozebrany :ok: panewki główne i korbowodowe orginalne- nominalne z oznaczeniami 3-72 Ford w stanie zadowalającym + :D
na tłokach oznaczenie 250
olej- a raczej to co zostało + kupa syfu w misce, śmierdziało że musiałem robić przy otwartych bramach :wstyd:
Załączniki
DSC_0013.JPG
DSC_0024.JPG
DSC_0037.JPG


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: pieron » 2017-01-13, 11:17

komin pisze:Dół rozebrany :ok: panewki główne i korbowodowe orginalne- nominalne z oznaczeniami 3-72 Ford w stanie zadowalającym + :D
na tłokach oznaczenie 250
olej- a raczej to co zostało + kupa syfu w misce, śmierdziało że musiałem robić przy otwartych bramach :wstyd:

Jest nie zle pewnie pierwszy szlif starczy :ok:



komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-01-13, 20:29

Mam nadzieję że pierwszy szlif wydoli :D Ciekawe jak warsztat który bedzie ogarniał szlif zrobi tak jak powinien, w poniedziałek zawożę,
przy czyszczeniu części wyszło że klawiatura miała za słabe smarowanie i wałek jak i kołyski (sarry ale nie wiem jak to się nazywa fachowo) są powycierane, te od skrzyni prawie idealne ale te od razrządu są katastrofalne :kwasny:. Wie ktoś czy znajdę taką cześć w kraju i czy od 200ci bedzie pasować ? Chodzi mi o całą kalwiaturę


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: CzyTyTez » 2017-01-14, 09:25

komin pisze:Mam nadzieję że pierwszy szlif wydoli :D Ciekawe jak warsztat który bedzie ogarniał szlif zrobi tak jak powinien,
wał zawozi się razem z nowymi panewkami



komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-01-14, 16:29

CzyTyTez pisze:
komin pisze:Mam nadzieję że pierwszy szlif wydoli :D Ciekawe jak warsztat który bedzie ogarniał szlif zrobi tak jak powinien,
wał zawozi się razem z nowymi panewkami
a czy pierwszym etapem nie jest mierzenie wału następnie szlif na odpowiedni wymiar , pasowanie i składanie??
fachowcem w tej dziedzinie nie jestem, ale jak kupisz panewki np. na pierwszy szlif a trzeba bedzie robić na drugi to co wtedy?- pytam tylko :wstyd:


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-01-17, 22:09

viewtopic.php?f=35&t=12484" onclick="window.open(this.href);return false;
silnik jaki mam to 4.1 ale podobno głowica jest taka sama, w takim razie i klawiatura będzie ok :D


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: CzyTyTez » 2017-01-18, 08:34

komin pisze:
CzyTyTez pisze:
komin pisze:Mam nadzieję że pierwszy szlif wydoli :D Ciekawe jak warsztat który bedzie ogarniał szlif zrobi tak jak powinien,
wał zawozi się razem z nowymi panewkami
a czy pierwszym etapem nie jest mierzenie wału następnie szlif na odpowiedni wymiar , pasowanie i składanie??
fachowcem w tej dziedzinie nie jestem, ale jak kupisz panewki np. na pierwszy szlif a trzeba bedzie robić na drugi to co wtedy?- pytam tylko :wstyd:
wtedy kupujesz kolejne :P ale Ty już chyba jesteś w 99% pewien że będzie to pierwszy szlif...
u mnie szlifierz po oglądnięciu wału i przed wykonaniem szlifu zażyczył sobie panewki...



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: emgie » 2017-01-18, 10:00

Najpierw pomiary, potem szlifierz określa który nadwymiar będzie robił i jakie panewki trzeba kupić - tak to powinno się odbywać.

U mnie nie na wałku trzeba było zrobić pierwszy nadwymiar więc w sumie prosta sprawa, ale przy szlifie cylindrów było już inaczej. Blok był nominalny, ale jeden z cylindrów był dość mocno wytarty i tam trzeba było robić od razu trzeci nadwymiar. Oczywiście konieczna była również wymiana tłoków.

Zatem... przed zakupami proponuję pojechać do szlifierza i poprosić o określenie na jaki nadwymiar poszczególne elementy będzie robił.


Michał
http://senomustangu.pl

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: komin » 2017-01-18, 10:36

Silnik robie w :http://motoszlif-kielce.pl/index.php
informacje na początek uzyskałem takie :
- panewki będą dorabiane na miejscu
- tłoki zostają- silnik będzie tulejowany( jakoś mi się to średenio podoba)
- tłoki zostaną obrobine , dorobią nowe pierścienie
- korbowody regeneracja
- głowica do remotu kapitalnego wraz z utwardzaniem gniazd
-reszty dowiem się jutro, mam dostać pełną kalkulacje kosztów
no i termin góra trzy tygodnie :ok:
właściciel mówił że mają doświadczenia z silnikami z USA ale został sto razy upomniany że jest to silnik których jest naprawdę mało w kraju nad Wisła i żeby niczego nie spartolił bo będzie nie wesoło :D


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: ronin_sl » 2017-01-18, 11:26

a jeśli mogę spytać skąd jesteś skoro robisz silnik u Makowskiego czyli w moim mieście ? :papa:



Awatar użytkownika
MAKU
Stowarzyszenie MKP
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
Model: GT500KR
Silnik: inny V8
Kolor: Black
Lokalizacja:: Końskie
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: MAKU » 2017-01-18, 11:59

ronin_sl pisze:a jeśli mogę spytać skąd jesteś skoro robisz silnik u Makowskiego czyli w moim mieście ? :papa:
A ja zapytam dlaczego jeszcze się nie wpisaliscie na listę Stajni Świętokrzyskiej? :)


1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code

ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: ronin_sl » 2017-01-18, 12:18

MAKU pisze:
ronin_sl pisze:a jeśli mogę spytać skąd jesteś skoro robisz silnik u Makowskiego czyli w moim mieście ? :papa:
A ja zapytam dlaczego jeszcze się nie wpisaliscie na listę Stajni Świętokrzyskiej? :)
mój konik jeszcze kulawy :) ( w remoncie) nie wiem czy wypada :zdegustowany:



Awatar użytkownika
MAKU
Stowarzyszenie MKP
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
Model: GT500KR
Silnik: inny V8
Kolor: Black
Lokalizacja:: Końskie
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Kontakt:

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: MAKU » 2017-01-18, 12:25

Nawet trzeba a nie czy wypada :) i podeślij do siebie kontakt odrazu


1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Wiśnia convertible 66

Post autor: 6t07t » 2017-01-18, 12:36

A dlaczego tulejowanie, obrabianie tlokow i dorabianie części?
Przecież do tego silnika wszystko jest dostępne!
Tulejowanie to ostateczność jeśli już się nie da zrobić szlifu!


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”