B0kiem pisze:Bullit pisze:Jedyny problem, jak dla mnie to to, że takie rozwiązania windują ceny w nieskończoność. Bo jeśli hybryda ma być jednym z wielu wariantów, a normalne V8 zostanie to nie widzę powodów, żeby się spinać.
to tylko kwestia czasu, elektryki i hybrydy wyprą z rynku nawet ecoboosta

podobno do 2050 w osiem stanów w USA zakaże sprzedaży aut z silnikami spalinowymi i dieslami, podobnie Skandynawia, Holandia, Francja i inne wysoko rozwinięte kraje. Cieszę się z tego co mam ale nie zamykam się na nowe technologie

Niemcy nawet podobo juz lada chwila maja zabronic...wszystko fajnie ale nikt nie pomyslal co z siecia elektryczna. Ladowarki 3-fazowe do Tesli wymagaja
25A na faze...U mnie na wiosce mao kto ma nawt 16A a spora czesc tylko 1x10A...ladowarek na stacjach znikoma ilosc a czas pelnego ladowania to 45 min
a ciagle widze wszystko zajete i mega kolejki...nie wspomniec, ze Merkel kazala zamknac wszystkie elektrownie atomowe...
"Byc zielonym" to wszystko ideowe i piekne plany korporacyjnych krawacikow...wszyscy mamy jezdzic elektro autami a swiat dzis nie produkuje nawet
10% energii elektrycznej ktora by byla do tego potrzebna...i nie bedzie wstanie przez nastepne 100 lat chyba, ze ktos w koncu znajdzie "krzysztaly dwulitu"
Wracajac do meritum. Mustang z hybryda, 666 biegowym automatem, ekofurzcami a nawet z carbonowym nadwoziem? Czemu nie!
Ale tylko jako opcja
