[CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Niegłupia rzecz ,znacznie wzmacnia stabilność tej umówmy się "nie do końca stabilnej" konstrukcji:)
Ciekawe czy byłoby dużym "faux pas" gdybym dołożył takie wzmocnienie ,czy torq box (jak zwał ,tak zwał ,ale zdaje mi się że z okna widzę Sudety:) w swoim coupe 66?
Jak sądzicie?
P.S.
Mocno dziwi mnie zasadność istnienia tego wzmocnienia z jednej strony?
Ciekawe czy byłoby dużym "faux pas" gdybym dołożył takie wzmocnienie ,czy torq box (jak zwał ,tak zwał ,ale zdaje mi się że z okna widzę Sudety:) w swoim coupe 66?
Jak sądzicie?
P.S.
Mocno dziwi mnie zasadność istnienia tego wzmocnienia z jednej strony?
kultura techniczna-to lubię
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Jezeli chcesz znac opinie "konstruktora" to te zastrzaly sa dosyc istotne 

- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
To że są sporym wzmocnieniem, już napisałem (będąc konstruktorem niskich lotów:) ,chodzi tylko o to czy dołożenie ich w moim coupe z 66r. w którym jak ustaliliśmy fabrycznie jeszcze ich nie było (dopiero później fachowcy z forda zauważyli że całość za mocno się gnie:) nie będzie odbierana przez "fachowców mustangowych" jako karygodny błąd?
kultura techniczna-to lubię
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
No ja bym to wstawil w kazdym przypadku bo do podwozia nikt sie tak czepial nie bedzie bo z reguly kazdy dziadek i tak jest
mocno latany plus pozniej jak zmienisz zdanie a zmienisz na pewno to beda pobite juz gary
mocno latany plus pozniej jak zmienisz zdanie a zmienisz na pewno to beda pobite juz gary

- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Można dołożyć. Jest to fabryczne rozwiązanie.
Podobnie jak rozpórka Export Brace i Monte Carlo Bar.
Ja za takie modyfikacji punktów karnych nie naliczę
Podobnie jak rozpórka Export Brace i Monte Carlo Bar.
Ja za takie modyfikacji punktów karnych nie naliczę

1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Zgadza się, od 68 były montowane po obu stronach, natomiast w 67 miałem tylko od strony kierowcy- przy remoncie dodaję dodatkowy od pasażera. Torque Box znacząco podnosi sztywność nadwozia... przenosi siły skręcające z przednich podłożnic na progi.
Bez nich podłożnica trzyma się tylko na podłodze i spodzie ściany grodziowej (stosunkowo cienka blacha która pracuje).
Podnieście Mustanga po stronie bez torque boxa za tylne koło i sprawdźcie czy drzwi uda się Wam otworzyć (i zamknąć
pozdrawiam
W.
Bez nich podłożnica trzyma się tylko na podłodze i spodzie ściany grodziowej (stosunkowo cienka blacha która pracuje).
Podnieście Mustanga po stronie bez torque boxa za tylne koło i sprawdźcie czy drzwi uda się Wam otworzyć (i zamknąć

pozdrawiam
W.
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
swego czasu myślałem o tzw. subframe connector jeżeli bym miał coś dodawać ekstra w celu poprawy wersji fabrycznej, a co można zrobić raczej bez większych problemów domowym sposobem...
- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Jest błogosławieństwo,będą wzmocnienia ....OBA:)
Widzę,że idziemy coraz bardziej podobną drogą, też chcę coś takiego dołożyć,ale troszkę nad tym pomysłem posiedzę, żeby więcej polepszyć niż spieprzyć:)swego czasu myślałem o tzw. subframe connector
kultura techniczna-to lubię
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
quc w końcu doczekał się nowego umaszczenia 
po przyjeździe do domu zastanawiałem się co ze środkiem i komorą bagażnika... może ja tu czegoś nie wiem, ale maluje się osobno?
mam jeszcze jedno pytanie: pomiędzy pióra tylnego resora można włożyć podkładki teflonowe, by nie skrzypiało, jak to zrobić?

po przyjeździe do domu zastanawiałem się co ze środkiem i komorą bagażnika... może ja tu czegoś nie wiem, ale maluje się osobno?
mam jeszcze jedno pytanie: pomiędzy pióra tylnego resora można włożyć podkładki teflonowe, by nie skrzypiało, jak to zrobić?
- Załączniki
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
A tam - mam podrobke Iwaty za 500 stoff i maluje dobrzeCzyTyTez pisze:duma lakiernika(p.s. jedyne 2k pln)

- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Komora bagażnika ma być w kolorze nadwozia z zawiasami i śrubami włącznie.
Komora silnika (tylko przednia część karoserii) w czarnym półmacie. Maska od wewnątrz w kolorze nadwozia.
Kabina w kolorze nadwozia.
Deska rozdzielcza, wewnętrzne strony drzwi (do uszczelki), kolumna kierownicy z mocowaniem, tylne blaszane tapicerki, panele przy nogach, konsola mają być w kolorze wg typu wnętrza.
Komora silnika (tylko przednia część karoserii) w czarnym półmacie. Maska od wewnątrz w kolorze nadwozia.
Kabina w kolorze nadwozia.
Deska rozdzielcza, wewnętrzne strony drzwi (do uszczelki), kolumna kierownicy z mocowaniem, tylne blaszane tapicerki, panele przy nogach, konsola mają być w kolorze wg typu wnętrza.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
tak, wydaje mi się że to wiedzą bo upewniałem się kilka razy... dla pewności jutro jeszcze raz ich upewnię
może podzielili to na kilka etapów bo drzwi i przednie błotniki jeszcze czekają...
i dzięki za kolejne upewnienie
pewności nigdy za mało

i dzięki za kolejne upewnienie

pewności nigdy za mało

- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Zauważyłem karygodny błąd w opisie zdjęcia!!!
Rasowy QŃ ma zadek a nie "pupinę"
Rasowy QŃ ma zadek a nie "pupinę"

kultura techniczna-to lubię
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
to będzie qunina bo quc jest restaurowany z myślą o mojej 4-letniej córce, która ma pupinę i stopiny, zwane też stopinkami 

- radoslawstalowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
- Model: Coupe 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: silver blue
- Kontakt:
Re: [CzyTyTez] W końcu!! Mustang 1967 V8 Sports Sprint!
Noo to oczywiście w pełni usprawiedliwia podpis 

kultura techniczna-to lubię