Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-03-17, 09:44

i jak wpłynęło na osiągi, dźwięk i na portfel? :)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

MacRedel
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-02-02, 16:51
Model: Mustang 2012
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kona Blue

Post autor: MacRedel » 2009-03-18, 01:06

kaes pisze:i jak wpłynęło na osiągi, dźwięk i na portfel? :)
Osiagi subiektywnie wzrosly :hyhy: wydaje mi sie ze na niskich obrotach szybciej reaguje na gaz

Dzwiek wzrosl obiektywnie (porownanie stock'owego wydechu i FRPP tutaj - nie moje auto ale efekt taki sam)

Portwel schudl rowniez (kochana Zonka sie dorzucila do tej imprezy hehe)

W najblizszym czasie CIA + bamachips tune...

Pzdr,
Maciek


Teraz: 2012 GT : Manual : Kona Blue
Poprzednio: 2006 GT : Auto : Tungsten : QTP Cutouts Exhaust : Roush CAI : Roush Suspension : 20" Shelby Razors
Poprzednio+1: 2007 V6 : Auto : Tungsten : FRPP M-5230-V6 Exhaust : Roush CAI : Pony Pck

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-06-11, 21:08

Heja mam takie pytanie, łeb mi juz puchnie :D a sie na tym nie znam :/ Nazewnictwa będę póki co używał angielskiego bo nie wiem jakie są "zamienniki" :)

tu jest filmik, moim zdaniem najlepszy odgłos v6 jaki słyszałem:



w komentarzach gościu pisze, że jest to kupione tylko H-Pipe i borla stinger gt cat back system

znalazłem takie coś:
http://www.mustangsunlimited.com/itemdy ... tkey=74-01

oraz

http://www.americanmuscle.com/borla-s-c ... 05-gt.html

Czy to jest to? borla cat back jest pod GT, ale on wyraźnie o tym pisze, ale nie chciałbym się naciąć. I na razie zostac przy stockowych "headers", ale potem nie ma problemu kupić inne i wymienić?
Każda pomoc mile widziana ;)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2009-06-11, 21:20

Gryziesz ten sam temat co ja. Skad bedziesz zamawial ? Ja zastanawiam sie nad zestawem z shelbyperformenc. Wprawdzie jest dedykowany do gt-ka ale powinno byc OK :niepewny:


mustang... just a dream ...

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-06-11, 21:21

skąd zamawiał? Nie wiem, skąd znajde najtaniej :D Już byłem zdecydowany na magnaflow, ale jak usłyszałem ten dźwięk to oszalałem :) więc chyba uzbieram jakoś na to...


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Online
Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2448
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-06-11, 22:09

powinno być tak
1 kolektory wyjście proste
2 za tym katalizator z jednej i drugiej strony
3 wyjście na 2 rurkę
4 podwójne rury do tyłu samochodu i po tłumiku z jednej i drugiej strony

jeżeli wezmiesz te tłumiki co tak buczą na wolnych obrotach to w praktyce są bardzo głosne np: jak przyjedziesz do warszawy to głowa tak będzie ci huczała żeeeeeeeee
niewiem jak u ciebie jest z wyjściem z kolektorów czy masz jeten katalizator czy dwa

celibad by doradził on przerabiał na 2 rurkę



Online
Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2448
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-06-11, 22:25

jeżeli faktycznie chcesz żeby buczało to ostatnie tłumiki borla
tylko jak jest u ciebie podspodem masz dwa katalizatory?



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-06-11, 22:25

bo ja wiem co ja mam :)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-06-11, 22:29

kaes pisze:bo ja wiem co ja mam :)
Masz dwa katalizatory na rurze w kształcie litery Y (czyli już do tłumika dochodzi ona jako jedna. Można obciąć rurę za katalizatorami, dospawać tam dwie osobne i podpiąć dwa tłumiki.



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-06-12, 22:38

Tez mi chodzi po głowie końcowy Magnaflow można go przez Polske kupić http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=1134 ze Stanów podobnie wyjdzie bo tam jakieś 300 $ + ze 40$ wysyłka i cło ( mi dowalili ostanio za antene i zaczepy na maske Shelby w sumie paragon w paczce był na 160$ zapłaciłem 135zł cła :kwasny:



jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-06-17, 18:33

jesli znalazloby sie wiecej chetnych niz 2 sztuki jedorazowo - to mozemy zrobic hurtową cenę i wyjdzie ze 20% taniej


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-06-18, 07:47

Jesli by było 20% taniej myśle ze bym sie skusił :)



expLOSIV
Młodszy Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-09, 15:45
Model: GT'05 Premium
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny + srebrne pasy
Kontakt:

Post autor: expLOSIV » 2009-06-18, 16:08

Witam,

Jeśli będziecie zamawiać:
Borla Stainless Steel Cat-Back™ System Aggressive
(Part # 140135)
to się piszę :)

Warto tylko wiedzieć ile to w efekcie wyjdzie przez złożeniem zamówienia



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-06-18, 20:17

ja będę zamawiać coś takiego:

http://www.americanmuscle.com/borla-s-c ... 05-gt.html

ale to dopiero w lipcu pewnie.

hehe dopiero widze, że po numerze produktu to to samo ;)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-06-19, 00:48

do V6 mistrz jest boom tube, polecam bo mam, w srodku nie przeszkasza, na zewnatrz super.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”