Ale to pisze w odniesieniu do amerykańskiej wersji silnika, zakładam że europejski jest strojony pod europejskie paliwo.veeefour pisze:Szczerze to roznicy nie widze i raczej dla stock silnika nie powinno jej w ogole byc. Ford pisze:
We recommend regular unleaded gasoline
with a pump (R+M)/2 octane rating of 87.
Some stations offer fuels posted as regular
with an octane rating below 87, particularly
in high altitude areas. We do not
recommend fuels with an octane rating
below 87.
To provide improved performance, we
recommend premium fuel for severe duty
usage, such as trailer tow.
(R+M)/2 87 oktanow to na nasze 91.1 okatanow. Nasze paliwo 95 to w USA 90.7 czyli lejac nasz normalna wlewasz i tak "premium" wiec 98 i wyzej po prostu nie ma sensu.
chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania V8
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- bkapust
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
- Model: S550 GT Premium
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby red
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
Zalewałem zwykłe 95, 100 Vpower z Shella, ostatnio 98 Ultimate z BP. Wielkiej, a nawat znikomej różnicy brak, ale po przestawieniu na Sport+ czuć inną pracę układu napędowego, polecam. Mój kolega, doświadczony serwisant zwrócił mi uwagę na istotny problem-95% klientów stacji tankuje paliwo jak najtańsze, a zatem paliwo premium jest zwyczajnie zleżałe, stare - z zasyfionych zbiorników. Co ciekawe, w serwisie ASO marki premium, gdzie pracuje stwierdzają czasami problemy z instalacją paliwową u klientów lejących W POLSCE takie paliwo...
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
Tak masz racje, chociaz liczba oktanowa nie dodaje mocy a likwiduje spalania stukowe przy wiekszej kompresji. Ford tez z jednej strony pisze w US manualu o 87 a w katalogu juz ze moc max. osiagnieta zostala przy 93(US oct.)...czasem sami mieszaja. Stopien kompresji Kojota 2015 to 11:1 wiec z teori paliwo wysokooktanowe mu nic nie da.bkapust pisze:Ale to pisze w odniesieniu do amerykańskiej wersji silnika, zakładam że europejski jest strojony pod europejskie paliwo.veeefour pisze:Szczerze to roznicy nie widze i raczej dla stock silnika nie powinno jej w ogole byc. Ford pisze:
We recommend regular unleaded gasoline
with a pump (R+M)/2 octane rating of 87.
Some stations offer fuels posted as regular
with an octane rating below 87, particularly
in high altitude areas. We do not
recommend fuels with an octane rating
below 87.
To provide improved performance, we
recommend premium fuel for severe duty
usage, such as trailer tow.
(R+M)/2 87 oktanow to na nasze 91.1 okatanow. Nasze paliwo 95 to w USA 90.7 czyli lejac nasz normalna wlewasz i tak "premium" wiec 98 i wyzej po prostu nie ma sensu.
Wracajac do EU paliwa to sa inne kolektory i CAT'y bo moc jest zmniejszona o prawie 15kW wiec na pewno program ECU tez sie rozni..
Niemiecki manual pisze:
Tanken Sie nur bleifreies Benzin nach EN 228 oder einer gleichwertigen Spezifikation mit mindestens 95 Oktan.
Das Fahrzeug kann mit Ethanolmischungen bis zu 10% (E5 und E10) gefahren werden.
Wiec paliwo ponad 95 oct. EU nic nie daje i w tym przypadku.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 91
- Rejestracja: 2016-01-19, 20:46
- Model: GT 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: magnetyk ;-)
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
JA to wogole polecam wam zupełnie szczerze porządną drogą instalacje LPG (taką za min. 7000zł) i przestaniecie liczyć tę cholerną benzynę ;-) ....... a teraz mnie zabijcie 

Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
Ostatnio na odcinku 300 km, prędkość z przedziału 80-160km/h, średnie spalanie 8,9l 

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-04-11, 16:13
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
Nie jest tak źle, ostatnio Poznań-Kołobrzeg-Poznań 596km, średnie 9,6l/100. Czas to 9 godzin czyli średnia prędkość 67km/h. Jechałem gdzie się dało tak 90-120 na tempomacie. 3 osoby na pokładzie i pełen bagażnik bambetli.
Leon II Cupra na tej samej trasie podobnie jadąc nie mieścił się w 10.
Miasto było około 16/17 teraz mam jest 17/18.
Na oferowaną pojemność i moc Mustang jest zajebiście ekonomicznym autem.
Leon II Cupra na tej samej trasie podobnie jadąc nie mieścił się w 10.
Miasto było około 16/17 teraz mam jest 17/18.
Na oferowaną pojemność i moc Mustang jest zajebiście ekonomicznym autem.
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
Potwierdzam powyższe słowa, moja V6 na trasie prędkość 110-150km/h czasami pokazywał 8L czasami 9L wiec coś pomiędzy, miasto przy spokojnej jeździe 12-13, gdy często są światła i przycisnę czasami 15-17 max
- 5um
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
Jak masz kasę na karetę to musi Cię byś stać na utrzymanie koni
.
Jeżeli masz dylematy na temat spalania mustanga to znaczy że nie jesteś fanem tylko uzurpatorem. Proponuje zmienić forum i dręczyć tego typu pytaniami miłośników downsizingu, ekologów.

Jeżeli masz dylematy na temat spalania mustanga to znaczy że nie jesteś fanem tylko uzurpatorem. Proponuje zmienić forum i dręczyć tego typu pytaniami miłośników downsizingu, ekologów.
Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
Natomiast ja radzę forum nie zmieniać. Sam przed zakupem szukałem informacji na temat spalania. Co w tym złego ? Chciałem poznać z jakimi kosztami muszę się zmierzyć i tyle.5um pisze:Jak masz kasę na karetę to musi Cię byś stać na utrzymanie koni.
Jeżeli masz dylematy na temat spalania mustanga to znaczy że nie jesteś fanem tylko uzurpatorem. Proponuje zmienić forum i dręczyć tego typu pytaniami miłośników downsizingu, ekologów.
P.S. Fanem downsizingu i ekologiem nie jestem.
-
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
Arek.O pisze:Natomiast ja radzę forum nie zmieniać. Sam przed zakupem szukałem informacji na temat spalania. Co w tym złego ? Chciałem poznać z jakimi kosztami muszę się zmierzyć i tyle.5um pisze:Jak masz kasę na karetę to musi Cię byś stać na utrzymanie koni.
Jeżeli masz dylematy na temat spalania mustanga to znaczy że nie jesteś fanem tylko uzurpatorem. Proponuje zmienić forum i dręczyć tego typu pytaniami miłośników downsizingu, ekologów.
P.S. Fanem downsizingu i ekologiem nie jestem.
no to u mnie jeszcze inaczej.
jak zamawiałem bylęm pewny, że spalanie będzie w okolicach 18-20
w rzeczywistości pali poniżej 15 przy czym raczej na krótkich odcinkach i nie zawalidroga

a w trasie nawet poniżej 10 potrafi zejść
brać

- SoSo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 2016-08-28, 12:53
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Mica Shadow Black
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
Dodam tylko że komputer pokładowy zaniża wartość spalania o ok 10%... testowałem wczoraj na 523km trasie. wg komputera 9,6l/100km, a po uzupełnieniu baku przeliczyłem że wyszło 10,5l/km (co nadal jest dobrym wynikiem oczywiście).
PS
pomyliłem się w obliczeniach, spalił 10,1l/100km, czyli kom zaniża jedynie o 5,5%
PS
pomyliłem się w obliczeniach, spalił 10,1l/100km, czyli kom zaniża jedynie o 5,5%

Ostatnio zmieniony 2016-11-30, 18:18 przez SoSo, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
akisel, oczywiście- każdy ma inne podejście, ale uważam, że po to jesteśmy by wiedzą się dzielić 
Oczywiście też wiedziałem, że mój 4.6 swoje spalić musi. Wynik na poziomie (mam dość lekką nogę) 13-15 w cyklu mieszanym i 10,5 w trasie w pełni akceptuję

Oczywiście też wiedziałem, że mój 4.6 swoje spalić musi. Wynik na poziomie (mam dość lekką nogę) 13-15 w cyklu mieszanym i 10,5 w trasie w pełni akceptuję

- 5um
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
To moja rada w kwestii wyboru miedzy EB a GT.
Wersja EB jest dla miłośników seksu z gumą i całowania przez szybę.
GT to piękny seks z urocza partnerką która ma nerwistego brata dbającego o cnotę siostry. Wiec trzeba uważać żeby krzywda nie spotkała, ale wrażenia niezapomniane.

Temat spalania poruszany w każdym niemalże wątku na forum. Jedni udowadniają ze spalanie jest porównywalne dla GT i EB inni twierdzą ze norma dla GT to 18-20 l/100km a jesze inni twierdzą ze ich w zasadzie jeździ na powietrzu i spalają poniżej 10l/100km. Jak kupisz i zaczniesz jeździć to sam doświadczysz prawdy objawionej.
Wg mnie wszystko to prawda i zależy od techniki jazdy, prędkości i przyspieszeń.
Życzę wszystkim radości z seksu.
Wersja EB jest dla miłośników seksu z gumą i całowania przez szybę.



Temat spalania poruszany w każdym niemalże wątku na forum. Jedni udowadniają ze spalanie jest porównywalne dla GT i EB inni twierdzą ze norma dla GT to 18-20 l/100km a jesze inni twierdzą ze ich w zasadzie jeździ na powietrzu i spalają poniżej 10l/100km. Jak kupisz i zaczniesz jeździć to sam doświadczysz prawdy objawionej.
Wg mnie wszystko to prawda i zależy od techniki jazdy, prędkości i przyspieszeń.
Życzę wszystkim radości z seksu.
Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
i tu macie odpowiedź5um pisze:To moja rada w kwestii wyboru miedzy EB a GT.
Wersja EB jest dla miłośników seksu z gumą i całowania przez szybę.GT to piękny seks z urocza partnerką która ma nerwistego brata dbającego o cnotę siostry. Wiec trzeba uważać żeby krzywda nie spotkała, ale wrażenia niezapomniane.
![]()
Życzę wszystkim radości z seksu.
Re: chce zamowic nowego mustanga...lecz boje sie o spalania
Udalo mi się nie przegapić momentu przekręcenia licznika. Model GT 2016 automat
http://imgur.com/a/e4ZCz
Jazda glownie dojazd z domu spod warszawy w porannych/popołudniowych korkach do/z pracy. Z 500km zrobione z ciężka stopa ;-)
http://imgur.com/a/e4ZCz
Jazda glownie dojazd z domu spod warszawy w porannych/popołudniowych korkach do/z pracy. Z 500km zrobione z ciężka stopa ;-)