Czy jest możliwość skasowania luzu czy trzeba wymienić łożyska i jak to się robi w tym aucie, może ma ktoś jakieś zdjęcia to by bardzo ułatwiło sprawę.
Z tyłu mam ręczny na klockach czyli brak bębnów.
Proszę o informację

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
Wiem przełożenia były różne dla manuala, automatu, cobry i można była za dopłatą wybrać krótsze.Rezor pisze:@stang232 a wiesz, że nie do konca? przełożeń dla sn95 bylo multum: od 2.7 do 4.1 i w konfiguracjach z LSD i bez
Tabkliczka na słupku kierowcy. Kody poniżej:stang232 pisze:Wiem przełożenia były różne dla manuala, automatu, cobry i można była za dopłatą wybrać krótsze.Rezor pisze:@stang232 a wiesz, że nie do konca? przełożeń dla sn95 bylo multum: od 2.7 do 4.1 i w konfiguracjach z LSD i bez
Jeśli chodzi o LSD to które GT miały, a które nie - podaj konkrety i po czym rozpoznać