Najważniejszą sprawą w autodetalingu jest idealne umycie nadwozia i dokładnie oczyszczenie powierzchni z głęboko osadzonych i wżartych w lakier mikroskopijnych cząstek brudu, które mogą być zupełnie niewidoczne gołym okiem. Dalszy dobór preparatów do renowacji i korekty lakieru wymaga fachowej znajomości tematu, gdyż to może najbardziej popsuć końcowy efekt. Robienie doświadczenia na zasadzie że wystarczy wacik, szmatka, pasta i będzie OK jest wielkim błędem
, bo jest to proces bardzo odpowiedzialny i niewłaściwe jego przeprowadzenie spowoduje pogorszenie wyglądu lakieru dla tego polecam tylko renomowane i dobrze sprawdzone firmy na tym rynku. Osobiście polecam firmy które stosują powłokę ceramiczną Ceramic Pro Strong 9H. Ceramic.
http://samochodowekosmetyki.pl/files/ga ... CP_9H1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pro Light to dwuletnie zabezpieczenie lakieru z rodziny powłok ceramicznych. Wydobywa z lakieru głębię koloru i nadaje wysoki połysk. Jest bardzo dobrym zabezpieczeniem przed agresywną chemią, promieniami UV, czynnikami atmosferycznymi.
P.S.
A Koń jest po to żeby go dosiadać a nie polerować.
