Olej do Kojota

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Kusza85

Re: Olej do Kojota

Post autor: Kusza85 » 2016-09-23, 17:41

Ja po rozmowie z Salonem PGD w Krakowie dostałem info, że muszę zalać taki olej jak w serwisie bo jak zaleję Amsoil to stracę gwarancję na silnik.



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Olej do Kojota

Post autor: Volver » 2016-09-23, 19:08

To powiedz im, że dyrektywa Komisji EU GVO II gwarantuje Ci tu dowolność wyboru serwisanta, może coś do nich dotrze? Amsoil spełnia warunki API itp. z książki obsługowej. Mi nie robiono problemów.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Olej do Kojota

Post autor: veeefour » 2016-09-23, 19:26

Kusza85 pisze:Ja po rozmowie z Salonem PGD w Krakowie dostałem info, że muszę zalać taki olej jak w serwisie bo jak zaleję Amsoil to stracę gwarancję na silnik.
Gorszej pierdoly w tym roku nie slyszalem...



Awatar użytkownika
artjablo
Młodszy Forumowicz
Posty: 77
Rejestracja: 2016-02-04, 18:53
Model: EcoBoost 2016
Kolor: Oxford White

Re: Olej do Kojota

Post autor: artjablo » 2016-09-23, 19:29

Także zalałem Amsoil podczas przeglądu. W serwisie nie robili problemów, tylko musiałem wysłuchać info, że to na moją odpowiedzialność ;)


Illuminatio per scientia et technicae...

Kusza85

Re: Olej do Kojota

Post autor: Kusza85 » 2016-09-24, 00:42

veeefour pisze:
Kusza85 pisze:Ja po rozmowie z Salonem PGD w Krakowie dostałem info, że muszę zalać taki olej jak w serwisie bo jak zaleję Amsoil to stracę gwarancję na silnik.
Gorszej pierdoly w tym roku nie slyszalem...
Pierdoła czy nie, takie info dostałem od pracownika salonu PGD w Krakowie :kwasny:



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Olej do Kojota

Post autor: veeefour » 2016-09-24, 06:31

To zmien serwis. Nie ma zanaczenia jaki bedzie producent oleju - ma on spelniac norma wskazana przez producenta.
A czy to Castrol czy Amsoil to nie ma nic wspolnego z gwarancja na silnik. A olejow "z serwisu" bym unikal bo leja gnojwoke z beczki...



Sventevith
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2016-05-25, 13:28
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Red Race

Re: Olej do Kojota

Post autor: Sventevith » 2016-10-18, 21:39

Wiecie może na jakiej zasadzie działa procentowy wskaźnik zużycia oleju. Mam wrażenie że procent spada mi codziennie bez względu na jazdę. Nie katuje jakoś przesadnie w 99% na normal spalanie wychodzi mi 16 l. Wymieniłem olej po pierwszych 3100 km obecnie mam 5400 km i zostało mi 62 %, w takim tempie będę olej wymieniał co 7 tys coś jest tu nie tak moim zdaniem.



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Olej do Kojota

Post autor: pavlito » 2016-10-18, 23:33

Sventevith pisze:Wiecie może na jakiej zasadzie działa procentowy wskaźnik zużycia oleju. Mam wrażenie że procent spada mi codziennie bez względu na jazdę. Nie katuje jakoś przesadnie w 99% na normal spalanie wychodzi mi 16 l. Wymieniłem olej po pierwszych 3100 km obecnie mam 5400 km i zostało mi 62 %, w takim tempie będę olej wymieniał co 7 tys coś jest tu nie tak moim zdaniem.
To zobacz co inni o tym piszą:
" onclick="window.open(this.href);return false;



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Olej do Kojota

Post autor: Volver » 2016-10-18, 23:34

Działa wg jakiegoś algorytmu. I niech sobie działa, a ty kontroluj poziom oleju i wymień co 15 tys km. Po prostu. :hyhy:



Awatar użytkownika
B0kiem
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Białystok
Kontakt:

Re: Olej do Kojota

Post autor: B0kiem » 2016-10-19, 09:13

Sventevith pisze:Wymieniłem olej po pierwszych 3100 km obecnie mam 5400 km i zostało mi 62 %, w takim tempie będę olej wymieniał co 7 tys coś jest tu nie tak moim zdaniem.
mam podobnie, zdaniem serwisu to normalne. Moim nie i naprawdę nie wiem od czego to zależy, ostatnio rozmawiałam z chłopakiem który wykorzystuje potencjał auta w 110%, w warunkach drogowych i na torze, przy 12k nie wymieniał oleju jeszcze ani razu



konio12345
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: Olej do Kojota

Post autor: konio12345 » 2016-10-19, 09:22

Mój zużywa najwięcej "procentów" jak stoi na parkingu - te oprogramowanie to jakiś student z Indii pisał :)
B0kiem pisze:
Sventevith pisze:Wymieniłem olej po pierwszych 3100 km obecnie mam 5400 km i zostało mi 62 %, w takim tempie będę olej wymieniał co 7 tys coś jest tu nie tak moim zdaniem.
mam podobnie, zdaniem serwisu to normalne. Moim nie i naprawdę nie wiem od czego to zależy, ostatnio rozmawiałam z chłopakiem który wykorzystuje potencjał auta w 110%, w warunkach drogowych i na torze, przy 12k nie wymieniał oleju jeszcze ani razu


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

Sventevith
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2016-05-25, 13:28
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Red Race

Re: Olej do Kojota

Post autor: Sventevith » 2016-10-19, 10:12

No tak czyli by się zgadzało. Ja czasami przez tydzień jeżdżę innym i stoi i tak mi się coś zdawało że te procenty spadły od stania. Czyli ten badziwny wskaźnik programowy olać i sprawdzać bagnetem dolewać jak trzeba i wymieniać co 10-15k ?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Olej do Kojota

Post autor: veeefour » 2016-10-19, 10:44

Oleju org wzielo mi ok 200ml po 10k km. Po wymianie na castrola dolalem ostatnio 100ml po 6 tys km - glownie palowanie po autostradzie.
Algorytm wymiany dziala mi bardzo dobrze - nie wiem skad macie takie problemy ale podejrzewam, ze to moze byc "kolejny kwiatek eurowozowego softu".

Wymieniac polecam co 10k. Co 15k max jak ktos bardzo emerycko jezdzi.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Olej do Kojota

Post autor: lamina » 2016-10-19, 11:26

Większa część tego oleju jest zaciągana poprzez odmę, zwłaszcza przy ostrzejszej jeździe,
separator oleju załatwia sprawę, praktycznie każdy europejski czy japoński samochód ma takowy lepszy lub gorszy ale fabrycznie, w Mustangu go nie ma.



Awatar użytkownika
B0kiem
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Białystok
Kontakt:

Re: Olej do Kojota

Post autor: B0kiem » 2016-10-20, 11:47

Sventevith pisze:No tak czyli by się zgadzało. Ja czasami przez tydzień jeżdżę innym i stoi i tak mi się coś zdawało że te procenty spadły od stania. Czyli ten badziwny wskaźnik programowy olać i sprawdzać bagnetem dolewać jak trzeba i wymieniać co 10-15k ?
w takim razie u mnie też, bo jeżdżę nim na zmianę a raczej jeździłam bo od prawie msc jest uziemiony. 27 IX miałam zalany nowy olej, odpalę go dziś z ciekawości i sprawdzę jak się kształtuje poziom oleju po ponad 3 tygodniach nieużywania ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”