Olej do Kojota
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
Re: Olej do Kojota
Ja po rozmowie z Salonem PGD w Krakowie dostałem info, że muszę zalać taki olej jak w serwisie bo jak zaleję Amsoil to stracę gwarancję na silnik.
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Olej do Kojota
To powiedz im, że dyrektywa Komisji EU GVO II gwarantuje Ci tu dowolność wyboru serwisanta, może coś do nich dotrze? Amsoil spełnia warunki API itp. z książki obsługowej. Mi nie robiono problemów.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Olej do Kojota
Gorszej pierdoly w tym roku nie slyszalem...Kusza85 pisze:Ja po rozmowie z Salonem PGD w Krakowie dostałem info, że muszę zalać taki olej jak w serwisie bo jak zaleję Amsoil to stracę gwarancję na silnik.
- artjablo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 77
- Rejestracja: 2016-02-04, 18:53
- Model: EcoBoost 2016
- Kolor: Oxford White
Re: Olej do Kojota
Także zalałem Amsoil podczas przeglądu. W serwisie nie robili problemów, tylko musiałem wysłuchać info, że to na moją odpowiedzialność 

Illuminatio per scientia et technicae...
Re: Olej do Kojota
Pierdoła czy nie, takie info dostałem od pracownika salonu PGD w Krakowieveeefour pisze:Gorszej pierdoly w tym roku nie slyszalem...Kusza85 pisze:Ja po rozmowie z Salonem PGD w Krakowie dostałem info, że muszę zalać taki olej jak w serwisie bo jak zaleję Amsoil to stracę gwarancję na silnik.

- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Olej do Kojota
To zmien serwis. Nie ma zanaczenia jaki bedzie producent oleju - ma on spelniac norma wskazana przez producenta.
A czy to Castrol czy Amsoil to nie ma nic wspolnego z gwarancja na silnik. A olejow "z serwisu" bym unikal bo leja gnojwoke z beczki...
A czy to Castrol czy Amsoil to nie ma nic wspolnego z gwarancja na silnik. A olejow "z serwisu" bym unikal bo leja gnojwoke z beczki...
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2016-05-25, 13:28
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
Re: Olej do Kojota
Wiecie może na jakiej zasadzie działa procentowy wskaźnik zużycia oleju. Mam wrażenie że procent spada mi codziennie bez względu na jazdę. Nie katuje jakoś przesadnie w 99% na normal spalanie wychodzi mi 16 l. Wymieniłem olej po pierwszych 3100 km obecnie mam 5400 km i zostało mi 62 %, w takim tempie będę olej wymieniał co 7 tys coś jest tu nie tak moim zdaniem.
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: Olej do Kojota
To zobacz co inni o tym piszą:Sventevith pisze:Wiecie może na jakiej zasadzie działa procentowy wskaźnik zużycia oleju. Mam wrażenie że procent spada mi codziennie bez względu na jazdę. Nie katuje jakoś przesadnie w 99% na normal spalanie wychodzi mi 16 l. Wymieniłem olej po pierwszych 3100 km obecnie mam 5400 km i zostało mi 62 %, w takim tempie będę olej wymieniał co 7 tys coś jest tu nie tak moim zdaniem.
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Olej do Kojota
Działa wg jakiegoś algorytmu. I niech sobie działa, a ty kontroluj poziom oleju i wymień co 15 tys km. Po prostu. 

- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Olej do Kojota
mam podobnie, zdaniem serwisu to normalne. Moim nie i naprawdę nie wiem od czego to zależy, ostatnio rozmawiałam z chłopakiem który wykorzystuje potencjał auta w 110%, w warunkach drogowych i na torze, przy 12k nie wymieniał oleju jeszcze ani razuSventevith pisze:Wymieniłem olej po pierwszych 3100 km obecnie mam 5400 km i zostało mi 62 %, w takim tempie będę olej wymieniał co 7 tys coś jest tu nie tak moim zdaniem.
-
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Oxford White
Re: Olej do Kojota
Mój zużywa najwięcej "procentów" jak stoi na parkingu - te oprogramowanie to jakiś student z Indii pisał 

B0kiem pisze:mam podobnie, zdaniem serwisu to normalne. Moim nie i naprawdę nie wiem od czego to zależy, ostatnio rozmawiałam z chłopakiem który wykorzystuje potencjał auta w 110%, w warunkach drogowych i na torze, przy 12k nie wymieniał oleju jeszcze ani razuSventevith pisze:Wymieniłem olej po pierwszych 3100 km obecnie mam 5400 km i zostało mi 62 %, w takim tempie będę olej wymieniał co 7 tys coś jest tu nie tak moim zdaniem.
Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2016-05-25, 13:28
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
Re: Olej do Kojota
No tak czyli by się zgadzało. Ja czasami przez tydzień jeżdżę innym i stoi i tak mi się coś zdawało że te procenty spadły od stania. Czyli ten badziwny wskaźnik programowy olać i sprawdzać bagnetem dolewać jak trzeba i wymieniać co 10-15k ?
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Olej do Kojota
Oleju org wzielo mi ok 200ml po 10k km. Po wymianie na castrola dolalem ostatnio 100ml po 6 tys km - glownie palowanie po autostradzie.
Algorytm wymiany dziala mi bardzo dobrze - nie wiem skad macie takie problemy ale podejrzewam, ze to moze byc "kolejny kwiatek eurowozowego softu".
Wymieniac polecam co 10k. Co 15k max jak ktos bardzo emerycko jezdzi.
Algorytm wymiany dziala mi bardzo dobrze - nie wiem skad macie takie problemy ale podejrzewam, ze to moze byc "kolejny kwiatek eurowozowego softu".
Wymieniac polecam co 10k. Co 15k max jak ktos bardzo emerycko jezdzi.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Olej do Kojota
Większa część tego oleju jest zaciągana poprzez odmę, zwłaszcza przy ostrzejszej jeździe,
separator oleju załatwia sprawę, praktycznie każdy europejski czy japoński samochód ma takowy lepszy lub gorszy ale fabrycznie, w Mustangu go nie ma.
separator oleju załatwia sprawę, praktycznie każdy europejski czy japoński samochód ma takowy lepszy lub gorszy ale fabrycznie, w Mustangu go nie ma.
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Olej do Kojota
w takim razie u mnie też, bo jeżdżę nim na zmianę a raczej jeździłam bo od prawie msc jest uziemiony. 27 IX miałam zalany nowy olej, odpalę go dziś z ciekawości i sprawdzę jak się kształtuje poziom oleju po ponad 3 tygodniach nieużywaniaSventevith pisze:No tak czyli by się zgadzało. Ja czasami przez tydzień jeżdżę innym i stoi i tak mi się coś zdawało że te procenty spadły od stania. Czyli ten badziwny wskaźnik programowy olać i sprawdzać bagnetem dolewać jak trzeba i wymieniać co 10-15k ?
