Co do dynacorn.... jak trafisz raz wszystko ok a raz jest masakra... wstawialiśmy ostatnio obie podłużnice w 72 conv, były razem z fartuchami już i płakać się chciało ile poprawek do nowego elementu bo się mijały
[bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- yoozeq
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 1357
 - Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
 - Model: 68,69,69, ..?
 - Kolor: ładny
 - Kontakt:
 
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Były dwa odcienie WWhite i ten pierwszy / starszy jest bardziej biały niż mój, bo mój bardziej w krem już wpada 
 Chociaż czy to krem... generalnie znam trzy kolory więc ciężko mi mówić... znam takie ładny, brzydki i ch...owy ;D Ten 69 co simon podesłał dla mnie jest ciut za bardzo w kierunku nowości ja bym swojego tak nie poturbował, choć pewnie na torze daje radę ...  U mnie teraz misja poprawić właśnie trakcję układ kierowniczy itd. przy zachowaniu klasycznego wyglądu.
Co do dynacorn.... jak trafisz raz wszystko ok a raz jest masakra... wstawialiśmy ostatnio obie podłużnice w 72 conv, były razem z fartuchami już i płakać się chciało ile poprawek do nowego elementu bo się mijały
			
									
									Co do dynacorn.... jak trafisz raz wszystko ok a raz jest masakra... wstawialiśmy ostatnio obie podłużnice w 72 conv, były razem z fartuchami już i płakać się chciało ile poprawek do nowego elementu bo się mijały
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
						-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- B0kiem
 - Forumowicz
 - Posty: 406
 - Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
 - Model: S550 GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Lokalizacja:: Białystok
 - Kontakt:
 
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
szalony, zapowiada się ciekawie 
 ja bym poszła w żywe kolory grabber blue lub grabber / bright yellow  
			
									
									Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Kicha, akurat nie wyrobię w ten weekendsimontlc pisze:Gość miał jeszcze ac cobre, i tym nie wyjechał na tor, a jak coś to od 9 do 11 na Rudskogen jest Gatebil bardzo fajna impreza, ale ja byłem tydxien temu i raczej nie planuje tydzien jechać
Yoozeq, ja znam te same trzy kolory, także wiesz
Ten biały owszem, również jak na mój gust idzie za daleko, ale nie jest to z cyklu "wieś tańczy i śpiewa", jako całość wygląda dobrze i wcale nie kłuje w oczy. Zrobiłem mu też trochę zdjęć w Halden: viewtopic.php?f=189&t=11512" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja też z wierzchu planuje fabrykę, ale pod spodem będzie parę modów.
Postraszyłeś mnie z tymi podłużnicami, bo u mnie też od ściany grodziowej do przodu wszystko będzie nowe
B0kiem - żółty odpada, bo się będziesz potem kłócić czyj fajniejszy
Chociaż z drugiej strony... Wśród moich znajomych i tak już został ochrzczony "Rainbow Dash"
- B0kiem
 - Forumowicz
 - Posty: 406
 - Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
 - Model: S550 GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Lokalizacja:: Białystok
 - Kontakt:
 
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
nie ma haha nie wiem czy oglądałeśbolsiak pisze: Chociaż z drugiej strony... Wśród moich znajomych i tak już został ochrzczony "Rainbow Dash"![]()
![]()
głównie z racji mnogości kolorów, które znalazłem pod czarnym, ale w końcu Rainbow Dash to też największy badass że wszystkich Little Pony
walczyć z tym chyba nie ma sensu, więc pewnie tak mu już zostanie
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
O żesz... Rok od ostatnich wieści z placu boju minął  
 
Szykuje się spory update, ale na dziś tylko teaser
Z góry przepraszam, za zdjęcie robione kebabem, tak wyszło, chwilowo niestety lepszych nie posiadam
 
Z góry przepraszam również purystów
 Jedno kiepskie zdjęcie pozwoli wam ujść z życiem, bez zawałów itp. historii 
 Narazie 
			
													Szykuje się spory update, ale na dziś tylko teaser
Z góry przepraszam, za zdjęcie robione kebabem, tak wyszło, chwilowo niestety lepszych nie posiadam
Z góry przepraszam również purystów
					Ostatnio zmieniony 2017-09-11, 11:38 przez bolsiak, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									- MAX
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2810
 - Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
 - Model: Fastback GT V8 68
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Blue & Black
 - Lokalizacja:: Wieliczka
 - Stajnia: Stajnia Małopolska
 - Kontakt:
 
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
NIc nie widać 
			
									
									tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
						As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- Rezor
 - Forumowicz
 - Posty: 1630
 - Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
 - Model: SN95 GT
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: Niebieski
 
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Zdjęcie jest widoczne tylko dla zalogowanych w google 
 Ja po wylogowaniu też nie widzę 
 A na IE nie widać w ogóle 
			
									
									Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
						Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Po okresie błędów i wypaczeń  
 pora na świąteczno-noworoczny update. Wbrew ostatnim trendom, jak zauważyłem, nie będzie nic o sprzedaży  
 
Trochę się zamotaliśmy w trakcie wykańczania blacharki, ale ostatecznie udało się przezwyciężyć już chyba wszystkie trudności.
Karoseria dostała kilka dyskretnych modyfikacji "pod spodem" oraz jedną mniej dyskretną w środku, które zapewnią nadwoziu zdecydowanie więcej sztywności
 Wszystko "custom made" od projektu aż po wykonanie. Dodatkowo z tyłu wjechała rama pod drążek panharda od Mike Maier Inc. (a docelowo będzie to całe tylne zawieszenie od wujka Mike'a, nie mylić z Maier Racing 
).
Początkowo buda miała iść do kataforezy, niestety w wyniku wspomnianych na początku błedów musiała jechać najpierw w ocynk galwaniczny:
A następnie do kataforezy:
Cała operacja kosztowała sporo zachodu i kilometrów, ale efekt końcowy jest, uważam, rewelacyjny. Buda przejechała prawie 2kkm na lawecie, bo jedyną galwanizernie, która wzięła wyzwanie cynkowania takiego gabarytu na klate znalazłem w Oleśnicy (Zakład Tadeusz Kunaj), a kataforeza była robiona w Lublinie w Fabryce Samochodów Lubartów (fabryka Honkerów - miałem ogromną przyjemność zwiedzić całą fabrykę i liznąć procesu produkcji przy okazji mojej wizyty dzięki uprzejmości kierownictwa i pracowników
 ). Jakby co, to służę kontaktami i polecam usługi obu zakładów, pełen profesjonalizm.
Końcowy efekt po powrocie do Zgierza:
Także etap prac blacharskich można wreszcie chyba uznać za zamknięty. Aktualnie jesteśmy w trakcie ostatecznego pasowania elementów nadwozia. Potem oczywiście jeszcze kwestia wyczyszczenia ich i zabezpieczenia antykorozyjnego i Koń wjeżdża do komory lakierniczej. W końcu
 
Pozdro!
			
									
									Trochę się zamotaliśmy w trakcie wykańczania blacharki, ale ostatecznie udało się przezwyciężyć już chyba wszystkie trudności.
Karoseria dostała kilka dyskretnych modyfikacji "pod spodem" oraz jedną mniej dyskretną w środku, które zapewnią nadwoziu zdecydowanie więcej sztywności
Początkowo buda miała iść do kataforezy, niestety w wyniku wspomnianych na początku błedów musiała jechać najpierw w ocynk galwaniczny:
A następnie do kataforezy:
Cała operacja kosztowała sporo zachodu i kilometrów, ale efekt końcowy jest, uważam, rewelacyjny. Buda przejechała prawie 2kkm na lawecie, bo jedyną galwanizernie, która wzięła wyzwanie cynkowania takiego gabarytu na klate znalazłem w Oleśnicy (Zakład Tadeusz Kunaj), a kataforeza była robiona w Lublinie w Fabryce Samochodów Lubartów (fabryka Honkerów - miałem ogromną przyjemność zwiedzić całą fabrykę i liznąć procesu produkcji przy okazji mojej wizyty dzięki uprzejmości kierownictwa i pracowników
Końcowy efekt po powrocie do Zgierza:
Także etap prac blacharskich można wreszcie chyba uznać za zamknięty. Aktualnie jesteśmy w trakcie ostatecznego pasowania elementów nadwozia. Potem oczywiście jeszcze kwestia wyczyszczenia ich i zabezpieczenia antykorozyjnego i Koń wjeżdża do komory lakierniczej. W końcu
Pozdro!
- Przemek64
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 1715
 - Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
 - Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
 - Silnik: inny V8
 - Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
 - Kontakt:
 
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Ocynk jak u mnie
Pozdrawiam 
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
						Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tomasz78
 - Forumowicz
 - Posty: 262
 - Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
 - Model: 68 coupe, 65 Coupe
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: BLACK
 
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
No jest MOC! Jak skończysz to będzie prawdziwa petarda, to już widać;)
Pozdrawiam,
Tomasz
			
									
									Pozdrawiam,
Tomasz
- 
				
				Joker
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 81
 - Rejestracja: 2017-12-03, 15:18
 - Model: GT '13 Convertible
 - Silnik: V8 5.0
 - Lokalizacja:: Wawa
 
Re: [bolsiak] 1969 Sportsroof 302
Konkretne auto , konkretna robota  
  Jak tam prace postępują ?
Dawaj jakieś foty na bieżąco .
Czekamy na efekt końcowy
			
									
									Dawaj jakieś foty na bieżąco .
Czekamy na efekt końcowy
			