Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Inglot Silver
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
To może taka maska pomoże na temperaturę? Bo rzeczywiście jak jest pow 25 st. To tunel grzeje.
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Trzeba jakąś wentylację wykombinować... wystarczą skrzela na masce jak w US. W Stanach to mają fajnie z samochodami...ehh.. Unia Europejska
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Nie spełniają, podobnie jak rozpórka kolumn. Podobno zabijają pieszych wziętych na maskę... Pewnie przeciętny mieszkaniec EU zasadniczo różni się budową od US...
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Cieszmy się, że póki co UE nie zabroniła sprzedaży nieekologicznych V8 5.0.
te dziury wentylacji trzeba jakoś wyciąć
te dziury wentylacji trzeba jakoś wyciąć
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Inglot Silver
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Przecierz V8 spełnia normy euro 6 wiec jest mega ekologiczny .
A co do dziur można tez kupić nowa maskę z dziurami.
A co do dziur można tez kupić nowa maskę z dziurami.
- lukas220
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: magnetic gray
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
W 100% się z Wami zgadzam. Można też na skróty-kupić maskę US i pomalować pod kolor
czyli jakieś 4500zł + 800zł malowanie z cieniowaniem błotników 


GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Tak kosztem 20PS i kilku dB mniej. Plus soft z wieloma ograniczeniami.matlog pisze:Przecierz V8 spełnia normy euro 6 wiec jest mega ekologiczny .
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Dokładnie, w US spełnia Euro 5 i bangla... ale nie ma co narzekać, mamy SWOJEGO kunia w Polsce i to jest kapitalne! Wracając do wątku-grzanie dzisiaj było minimalne, no ale jest chłodno i mało stania w korkach. Natomiast cztery tygodnie temu musiałem przy ok 11.000 km dolać 0,5L płynu chłodzącego. Nieco dziwne, w sumie jeżdżę szybko i dynamicznie, ale...
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Sprawdziłem ponownie tą dziurę na trójce i jest także u mnie jednak, wcześniej sprawdzałem na zbyt wysokich obrotach. Przetestowałem dokładnie i występuje ona zawsze jak się wciśnie do dechy przy 2200-2500 obr i wtedy jakby na pół mocy auto przyspiesza do 2900 obr i dopiero od 2900/3000 obr idzie na pełnej mocy. Nie trwa to u mnie więcej niż 1-2 sek. Sytuacja występuje wyłącznie na trzecim biegu i we wszystkich trybach jazdy z wyłączoną trakcją także. Na szczęście jest to w takim zakresie gdzie raczej nie zależy nikomu na szybkim przyspieszaniu ale jednak coś jest na rzeczy.
Nagrałem nawet filmik z widokiem na obrotomierz ale jak się tego nie czuje pod nogą to na video nie da się tego zauważyć.
Nagrałem nawet filmik z widokiem na obrotomierz ale jak się tego nie czuje pod nogą to na video nie da się tego zauważyć.
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
To nie jestem sam! To zła i dobra wiadomość, ale potwierdza buga w sofcie. W US pewnie mają już łatki, a co u nas?? Wkurzający, bo lubię dźwięk silnika pod obciążeniem na trójce z niskich obrotów...
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Nie wiem czy bug - ten Getrag jest znany z prucia "wyzszych" biegow wiec to moze byc zabieg specjalny 

- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
veeefour pisze:Nie wiem czy bug - ten Getrag jest znany z prucia "wyzszych" biegow wiec to moze byc zabieg specjalny
Dokładnie, też mam wrażenie że to nie jest bug a celowy zabieg. Tym bardziej, że nie ma tu żadnej losowości - występuje to zawsze i tak samo, jakby zaprogramowane.
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Prucia biegów? Co macie na myśli? Jednak to zabieg softowy, bo z pewnością ogranicza pracę np. przepustnicy. Da sie to ominąć wybierając inne przełożenia, choć osobliwe...
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Znaczy, ze te skrzynie do trwalych nie naleza. To stara konstukcja juz od dawna w mustangu - zwsze byly z nimi problemy.
W S550 niby jakies modyfikacje zrobiono(podobno cos z wybierakiem) ale nadal to ta sama konstrukcja.
Z reguly wlasnie siadaja w niej biegi 3 i 4 a czasem tez 5. Nie zdziwilo by mnie to w zadnym stopniu jakby to byl celowy zabieg
w celu ochrony skrzyni przed "peakiem" momentu.
W S550 niby jakies modyfikacje zrobiono(podobno cos z wybierakiem) ale nadal to ta sama konstrukcja.
Z reguly wlasnie siadaja w niej biegi 3 i 4 a czasem tez 5. Nie zdziwilo by mnie to w zadnym stopniu jakby to byl celowy zabieg
w celu ochrony skrzyni przed "peakiem" momentu.