Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Mam na trzecim biegu dziurę w mocy przy 2500 obr. Czytałem gdzieś na forum USA o tym bugu. Przy tych obrotach i biegu przy WOT zero reakcji, zwiecha i po jakimś czasie, ok. 2-3 sek. silnik wkręca się w obroty. Macie tak? Nadto, tunel środkowy grzeje się jak diabli od skrzyni do końca konsoli. Mocniej od strony kierowcy. Powoduje to zawsze wysoką temperaturę w schowku, koło nóg, a dzisiaj poczułem tyłkiem jak grzeje się fotel od strony konsoli. No to już przesada. Muszę to zgłosić w ASO. Macie podobnie?
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Tunel jest cieply - to normalne. Zadnej natomiast dziury nie mam.
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Potwierdzam, że tunel jest ciepły dość mocno z obu stron. Dziury nie mam - pełna moc jest zawsze gdy potrzebna.
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
A może tunel grzeje się od za wysokich temperatur spalin? Może jest coś nie tak z catami lub ma za ubogo. Zmieniłeś dolot na sportowy?
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Dzięki za informacje, jestem spokojny. Nic nie grzebałem mam tylko axleback, ale to było już wcześniej, tyle tylko, że powietrze pod samochodem było chłodniejsze, może ma to znaczenie, ostatnio dużo jeżdżę po mieście, dosyć dynamicznie. Swoją drogą muszę jakoś zakombinować z wentylacją komory silnika, gorąc z niej bije przez otwarte okna i chyba przydałoby to się silnikowi. Co do spadku mocy i zwiechy, zróbcie eksperyment-jazda na trójce, ok 2300 obr, chwilę odczekać i pełny gaz.
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Nie bez powodu w stanach GT ma wentylowaną maskę. Ja rozważam możliwość wycięcia w masce takich otworów jak w usa, muszę tylko poszukać dobrego fachowca.Volver pisze:Dzięki za informacje, jestem spokojny. Nic nie grzebałem mam tylko axleback, ale to było już wcześniej, tyle tylko, że powietrze pod samochodem było chłodniejsze, może ma to znaczenie, ostatnio dużo jeżdżę po mieście, dosyć dynamicznie. Swoją drogą muszę jakoś zakombinować z wentylacją komory silnika, gorąc z niej bije przez otwarte okna i chyba przydałoby to się silnikowi. Co do spadku mocy i zwiechy, zróbcie eksperyment-jazda na trójce, ok 2300 obr, chwilę odczekać i pełny gaz.
Jak nie zapomnę to jutro zrobię ten test.
Masz manual czy automat?
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Mam manual oczywiście, stąd wiem, że problem dotyczy tyko 3. biegu. Natomiast co do wentylacji komory silnika, to są różne wyroby Rousha, tyle, że trzeba dobrego majstra do pracy w aluminium. Dzięki, jak będziesz miał wynik testu, daj znać!
-
- Forumowicz
- Posty: 290
- Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
- Model: 2015 Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
U mnie podobnie. Po mocniejszej jeździe maska aż skwierczy. Ciepłe powietrze leci bokiem lub tunelem przy szybie.
Zauważyłem za to inny problem!
Byłem kilka dni temu na torze. Temp. zewnętrzna 20 stopni.
Po 10 minutach jazdy skrzynia krzyczała że za gorąco, wskaźnik temperatury wszedł na żółte pole. Silnik i olej nie drgnął odnośnie temperatury.
Skrzynia przestała zmieniać biegi, trzymała nisko, bez obciążenia, często niespodziewanie zamiast niższego biegu wrzucała wyższy lub zwlekała 3s ze zmianą.
Dopiero zmiana na tryb manualny nie pozwoliła skrzyni wejść w żółte pole temperatury.
Macie na to jakiś pomysł? Dodatkowa chłodnica skrzyni, czy co?
Dodam że na zimnym oleju mam charakterystyczne stuknięcie przy zmianie biegów D na P.
Zauważyłem za to inny problem!
Byłem kilka dni temu na torze. Temp. zewnętrzna 20 stopni.
Po 10 minutach jazdy skrzynia krzyczała że za gorąco, wskaźnik temperatury wszedł na żółte pole. Silnik i olej nie drgnął odnośnie temperatury.
Skrzynia przestała zmieniać biegi, trzymała nisko, bez obciążenia, często niespodziewanie zamiast niższego biegu wrzucała wyższy lub zwlekała 3s ze zmianą.
Dopiero zmiana na tryb manualny nie pozwoliła skrzyni wejść w żółte pole temperatury.
Macie na to jakiś pomysł? Dodatkowa chłodnica skrzyni, czy co?
Dodam że na zimnym oleju mam charakterystyczne stuknięcie przy zmianie biegów D na P.
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Dziwna sprawa, przecież musieli obliczyć termikę na obciążanie auta i to częste... Pamiętaj o zmianie pomiędzy D i R przy CAŁKOWITYM zatrzymaniu auta, bo szlag trafi skrzynię. Sorki - to tylko pro memoriam.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Brak wlotow w masce powoduje gorsze chlodzenie i szereg innych problemow. Jezdzilem juz ostro przy 40st we wloszech i zarowno silnik i skrzynia bez zadnych wzrostow temp. Dla manuala jest kit dla lepszego chlodzenia jak ktos tym usilnie juz po torze chce jezdzic:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Sprawdzilem dzisiaj 5 moze 6 razy i dziury nie na. Jedzie na pełnej
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
Dzięki bardzo, zatem mój ma jakiegoś buga, nie zawsze, co jakiś czas. Ale niedługo 15.000 km i przegląd, to pozałatwiam to w ASO.
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
ja też, już myślałam że te uderzenia gorąca to przedwczesna menopauzaVolver pisze:Dzięki za informacje, jestem spokojny.

- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
B0kiem, przez Ciebie ze śmiechu oplułem monitorB0kiem pisze:ja też, już myślałam że te uderzenia gorąca to przedwczesna menopauzaVolver pisze:Dzięki za informacje, jestem spokojny.




- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Dziura w mocy GT 2500 obr. i grzanie wydechu.
B0kiem pisze:ja też, już myślałam że te uderzenia gorąca to przedwczesna menopauzaVolver pisze:Dzięki za informacje, jestem spokojny.


