Tylko on nie jest Ci do szczęścia potrzebny. Procedura włączania trwa długo, zdarza się że się nie powiedzie, to samo osiągniesz przez wciśnięcie hamulca i gazu.
Wydaje mi się że masz trochę błędne podejście do tematu zakupu mustanga.
Kup taki wariant w jakim będzie Ci wygodnie a nie pytasz o spalanie. To prawda że w automacie w GT jest niższe według katalogu, ale czy to prawda? Chyba nikt nie sprawdzał ;-)
Często piszesz o przyspieszeniu, czasach do setki, szybkiej jeździe, widać że lubisz pojeździć po męsku. Nie pogodzisz spalania z dynamiczną jazdą
Pojeździsz trochę szybciej i wyskoczy Ci takie coś: Tu masz średnią z 6000 kilometrów, więc nie jakaś chwilówka

Ruszysz gwałtowniej z 5 razy żeby poczuć te teoretycznie 4,6 do setki to się nie zdziw jak wyskoczy Ci 20l/100 km

Podejdź do tego obiektywnie, zacznij traktować wymianę opon jak wymianę oleju w aucie, co rok

Nie patrz na katalog bo jest tam pełno niezgodności. Np. czujniki przód, których nie ma. Jak zamówisz bez pakietu premium będziesz miał gorszej jakości wykończenie wnętrza - o tym też nie piszą.
na Twoim miejscu brałbym automat. W manualu pierwsze biegi są dla mnie za krótkie - skrzynie mają inne przełożenia.