Mustang GT V8 Manual czy Automat?

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: kkk » 2016-07-26, 11:40

Jest line lock w automacie w GT.
Tylko on nie jest Ci do szczęścia potrzebny. Procedura włączania trwa długo, zdarza się że się nie powiedzie, to samo osiągniesz przez wciśnięcie hamulca i gazu.

Wydaje mi się że masz trochę błędne podejście do tematu zakupu mustanga.
Kup taki wariant w jakim będzie Ci wygodnie a nie pytasz o spalanie. To prawda że w automacie w GT jest niższe według katalogu, ale czy to prawda? Chyba nikt nie sprawdzał ;-)
Często piszesz o przyspieszeniu, czasach do setki, szybkiej jeździe, widać że lubisz pojeździć po męsku. Nie pogodzisz spalania z dynamiczną jazdą

Pojeździsz trochę szybciej i wyskoczy Ci takie coś:
fot.jpg
Tu masz średnią z 6000 kilometrów, więc nie jakaś chwilówka :)
Ruszysz gwałtowniej z 5 razy żeby poczuć te teoretycznie 4,6 do setki to się nie zdziw jak wyskoczy Ci 20l/100 km :)
Podejdź do tego obiektywnie, zacznij traktować wymianę opon jak wymianę oleju w aucie, co rok :D

Nie patrz na katalog bo jest tam pełno niezgodności. Np. czujniki przód, których nie ma. Jak zamówisz bez pakietu premium będziesz miał gorszej jakości wykończenie wnętrza - o tym też nie piszą.

na Twoim miejscu brałbym automat. W manualu pierwsze biegi są dla mnie za krótkie - skrzynie mają inne przełożenia.



Awatar użytkownika
B0kiem
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Białystok
Kontakt:

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: B0kiem » 2016-07-26, 13:27

kkk pisze:W manualu pierwsze biegi są dla mnie za krótkie - skrzynie mają inne przełożenia.
to można zmienić, problem jedynie w tym że to kilka godzin roboty i demontaż wału
co polecam? oczywiście manual..kwestia indywidualna, ja bym zasnęła z nudów przy AT

btw. po zmianie wydechu skrzynia manualna daje jeszcze większą frajdę :hyhy:



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: veeefour » 2016-07-26, 14:01

Kaspergillus pisze:U mnie tez jest line lock a wersje mam eu.
Niby można zrobić samemu kontrole startu ale w instrukcji gdzieś wyczytałem żeby tak nie robić i ze jednoczesne wciśnięcie obu pedalow wprowadzi silnik w tryb serwisowy. Wole wiec nie próbować
Robie tak czesto i nic sie nie dzieje ;)



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: kkk » 2016-07-26, 15:24

veeefour pisze: Robie tak czesto i nic sie nie dzieje ;)
Jak nic się nie dzieje, to albo za słabo wciskasz hamulec, albo za słabo gaz :D ............................. [Teraz można się uśmiechać]



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: veeefour » 2016-07-26, 16:48

kkk pisze:
veeefour pisze: Robie tak czesto i nic sie nie dzieje ;)
Jak nic się nie dzieje, to albo za słabo wciskasz hamulec, albo za słabo gaz :D ............................. [Teraz można się uśmiechać]
LOL hyhy :rotfl:



Horse Whip
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2016-07-24, 22:38
Model: Ford Mustang GT 2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: Horse Whip » 2016-07-26, 18:00

Widzę Panowie że macie jakąś niezgodność z tym gazem i hamulcem, może macie inaczej elektrykę czy coś.. ciekawe..
kkk pisze: ...
Nie patrz na katalog bo jest tam pełno niezgodności. Np. czujniki przód, których nie ma. Jak zamówisz bez pakietu premium będziesz miał gorszej jakości wykończenie wnętrza - o tym też nie piszą.

na Twoim miejscu brałbym automat. W manualu pierwsze biegi są dla mnie za krótkie - skrzynie mają inne przełożenia.
Dziękuje za cenne uwagi o wykończeniu wnętrza i inne informacje, widzę że jesteś zwolennikiem automatu, tylko nie wiem czy bym się nie zanudził za kółkiem... no może te łopatki by dały mi trochę radochy jednak z drugiej strony dla mojej żony automat byłby idealny, ostatnio zakochała się w automacie w Mercu CLA, wiadomo że tu trochę inny jest ale i tak duży komfort miały by podczas jazdy... Muszę to przemyśleć bo w sumie to żona będzie częściej jeździć konikiem... bo ja usiądę tylko czasem w weekend bo w tygodniu śmigać muszę normalnym.
B0kiem pisze: ...
oczywiście manual..kwestia indywidualna, ja bym zasnęła z nudów przy AT

btw. po zmianie wydechu skrzynia manualna daje jeszcze większą frajdę :hyhy:
no właśnie i tu się zgadzam z Koleżanką... nie wiem czy bym potem nie żałował że nie wziąłem manualnej skrzyni biegów...

Naprawdę trudny wybór na wiele lat, gdybym kupował tylko dla siebie to bym się nie zastanawiał brał manual, ale szukam jakiś pozytywów za AT jeśli jednak brałbym pod kątem żony..

Tak to jest jak się kupuje drugi nowy samochód, żona chciała dla siebie CLA ja od zawsze marzyłem o mustangu więc przekonałem żonę kochaną abyśmy mieli mustanga i teraz dylematy... haha... szkoda że na trzy nowe auta mnie nie stać ...haha...



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: Dezo » 2016-07-26, 18:48

Moja opinia, wybór nadal Twój.
Jeżeli to ma być auto do miasta na co dzień to wybrałbym automat że względu na komfort. Jak będziesz chciał przycisnąć to mocy i tak nie zabraknie.
Jeżeli Mustang miałby być wykorzystywany weekendowo to rozważyłbym manualna dla frajdy.
Oczywiście przy założeniu, że mówimy o GT cały czas.
Życzę udanego wyboru.
Pozdrawiam


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: veeefour » 2016-07-26, 18:51

Horse Whip pisze:Widzę Panowie że macie jakąś niezgodność z tym gazem i hamulcem, może macie inaczej elektrykę czy coś.. ciekawe..
Moze nie zrozumiales zartu ;)

Wszystko sie zgadza - w AT jest Line Lock i to w kazdym.



Horse Whip
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2016-07-24, 22:38
Model: Ford Mustang GT 2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: Horse Whip » 2016-07-26, 18:55

Dezo pisze:Moja opinia, wybór nadal Twój.
Jeżeli to ma być auto do miasta na co dzień to wybrałbym automat że względu na komfort. Jak będziesz chciał przycisnąć to mocy i tak nie zabraknie.
Jeżeli Mustang miałby być wykorzystywany weekendowo to rozważyłbym manualna dla frajdy.
Oczywiście przy założeniu, że mówimy o GT cały czas.
Życzę udanego wyboru.
Pozdrawiam
Dziękuje za opinie w 100% popieram szkoda że nie można mieć 2w1 ( w tyg automat na weekend manual) haha
veeefour pisze:
Horse Whip pisze:Widzę
Panowie że macie jakąś niezgodność z tym gazem i hamulcem, może macie inaczej elektrykę czy coś.. ciekawe..
Moze nie zrozumiales zartu ;)

Wszystko sie zgadza - w AT jest Line Lock i to w kazdym.
No nie zrozumiałem, dziękuje za potwierdzenie, nie jestem przyzwyczajony do takich żartów :p



amisz
Forumowicz
Posty: 363
Rejestracja: 2014-12-09, 16:09
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: amisz » 2016-07-26, 20:07

Tylko automat :P



Horse Whip
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2016-07-24, 22:38
Model: Ford Mustang GT 2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: Horse Whip » 2016-07-27, 08:01

Widzę że większość Waszych Mustangów jeździ z automatem. W sumie trochę mnie to dziwi, bo to nie jest tylko auto, to jest aż Mustang ...
Za nim trafiłem do salonu, a następnie na to forum nie pomyślałbym nawet, że Mustanga można mieć w AT...
Zmienia to moje myślenie i nastawienie do Mustangów, kiedyś bym nie pomyślał o Mustangu jako aucie Daily Car, ale czytając Wasze opinie tu i w innych działach zmieniam nastawienie i jeszcze bardziej utwierdzam się w przekonaniu że kupno Mustanga jest świetnym pomysłem :)



Awatar użytkownika
no name
Stowarzyszenie MKP
Posty: 180
Rejestracja: 2015-03-27, 12:38
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Highland Green
Lokalizacja:: za miastem
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: no name » 2016-07-27, 10:43

Jeżdżę już blisko rok Mustangiem i chwalę sobie manual. I wcale nie przeszkadza mi rozbudowana łydka (od sprzęgła) jak przedramię u Papaya :rotfl:
" onclick="window.open(this.href);return false;



Horse Whip
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2016-07-24, 22:38
Model: Ford Mustang GT 2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: Horse Whip » 2016-07-27, 10:51

no name pisze:Jeżdżę już blisko rok Mustangiem i chwalę sobie manual. I wcale nie przeszkadza mi rozbudowana łydka (od sprzęgła) jak przedramię u Papaya :rotfl:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla równowagi rąk powinieneś mieć drugiego w wersji angielskiej ;D



Awatar użytkownika
Kerrax
Stowarzyszenie MKP
Posty: 339
Rejestracja: 2013-09-23, 10:46
Model: 69 Coupe 70 Mach 1
Kolor: black & red
Lokalizacja:: Piątek
Kontakt:

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: Kerrax » 2016-07-27, 16:48

Kup dwa :cwaniak:



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Mustang GT V8 Manual czy Automat?

Post autor: deeboy » 2016-07-27, 17:39

Horse Whip pisze:
Kaspergillus pisze:U mnie tez jest line lock a wersje mam eu.
Niby można zrobić samemu kontrole startu ale w instrukcji gdzieś wyczytałem żeby tak nie robić i ze jednoczesne wciśnięcie obu pedalow wprowadzi silnik w tryb serwisowy. Wole wiec nie próbować
To zgłupiałem, bo sprzedawcy powiedzieli że nie ma oraz w cenniku i katalogu Forda również jest napisane że nie ma :
"Line lock - system elektronicznej blokady przednich hamulców (niezależnie od tylnych). Dostępny tylko ze skrzynią manualną" (wersja GT)
Jutro w Gdyni odbieram GTmanual. Przez ostatni tok jezdzilem automatem V6. Tez dlugo nie moglem sie zdecydowac co wybrac i nadal denerwuje sie tym czy dobrze zrobilem. Jutro się okaze i dam znac



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”