Zajefajne malowanie! Mało kto pamięta, że ten samochód został pierwotnie nazwany "Mustang" dla upamiętnienia najlepszego amerykańskiego myśliwca II Wojny Światowej, a dopiero potem ktoś zauważył, że skojarzenie z koniem jest bardziej na miejscu i stworzono odpowiednie logo...
http://www.cebudanderson.com/oldcrowcar.htm
Fajne malowanie
-
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
- Model: Mustang GT Bullitt '08
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: highland green
Faktycznie dodał sobie 4 zestrzelenia... 
A teraz najciekawsze: zobaczcie, kto jest właścicielem oryginału: http://www.cebudanderson.com/jroush.htm
Jak widać Jack lubi różne Mustangi!

A teraz najciekawsze: zobaczcie, kto jest właścicielem oryginału: http://www.cebudanderson.com/jroush.htm
Jak widać Jack lubi różne Mustangi!

-
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
- Model: Mustang GT Bullitt '08
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: highland green
Ten sam...
[ Dodano: 2009-05-31, 12:31 ]
To jeszcze dorzucę wam garść lotniczych ciekawostek związanych z Mustangiem i polskimi samolotami. P-51 "Mustang" był samolotem niewielkim, i choć był wyposażony w stosunkowo słaby silnik, był bardzo szybki. Wiązało się to z zastosowaniem nowatorskiego rozwiązania aerodynamicznego, tzw. profilu laminarnego. Amerykanie są z tego powodu bardzo dumni - twierdzą, że to pierwszy samolot wojskowy, w którym zastosowano taki profil. Ale to nie prawda, bo pierwszy był... PZL P-37 "Łoś"! To właśnie dzięki temu był najlepszym bombowcem w swojej klasie - był tak szybki, że latał praktycznie bez eskorty, po polskie myśliwce PZL P-11c nie nadążały za nim... Prędkość maksymalna Łosia wachała s^ę między 400 a 490 km/h (zależnie od wersji),a Vmax P11c to jakieś 370 km/h.
[ Dodano: 2009-05-31, 12:31 ]
To jeszcze dorzucę wam garść lotniczych ciekawostek związanych z Mustangiem i polskimi samolotami. P-51 "Mustang" był samolotem niewielkim, i choć był wyposażony w stosunkowo słaby silnik, był bardzo szybki. Wiązało się to z zastosowaniem nowatorskiego rozwiązania aerodynamicznego, tzw. profilu laminarnego. Amerykanie są z tego powodu bardzo dumni - twierdzą, że to pierwszy samolot wojskowy, w którym zastosowano taki profil. Ale to nie prawda, bo pierwszy był... PZL P-37 "Łoś"! To właśnie dzięki temu był najlepszym bombowcem w swojej klasie - był tak szybki, że latał praktycznie bez eskorty, po polskie myśliwce PZL P-11c nie nadążały za nim... Prędkość maksymalna Łosia wachała s^ę między 400 a 490 km/h (zależnie od wersji),a Vmax P11c to jakieś 370 km/h.