
GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Adrian nie wrzucił tego zanim wyjechał a mi się przypomniało jak zmierzyłem Macha


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Zastanawia mnie ten uskok momentu obrotowego
Jest to odczuwalne podczas jazdy a i widać to w spalaniu jazda do 110 na trasie jest mniej ekonomiczna niż 130-140 dziwne.
wniosek: trzeba jeździć szybciej

Jest to odczuwalne podczas jazdy a i widać to w spalaniu jazda do 110 na trasie jest mniej ekonomiczna niż 130-140 dziwne.
wniosek: trzeba jeździć szybciej

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Cham
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-09-22, 21:14
- Model: Mustang GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Krwisty
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Cześć
Adrian ile zapłaciłeś za konserwacje podwozia ?? Gdzie robiłeś i jak długo im to zajęło ??
Widzę ze się na prawdę przyłożyli
Adrian ile zapłaciłeś za konserwacje podwozia ?? Gdzie robiłeś i jak długo im to zajęło ??
Widzę ze się na prawdę przyłożyli

Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem !
- cheetq
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
- Model: GT Deluxe 2000r.
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Auto było robione u Krystiana w http://www.motokriscar.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; .
Czy nie kupiłeś przypadkiem konia z Pucka?
Czy nie kupiłeś przypadkiem konia z Pucka?
- Cham
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-09-22, 21:14
- Model: Mustang GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Krwisty
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Tak to ten z Pucka
Mamy takie same maszynki
Mamy takie same maszynki

Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem !
- cheetq
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
- Model: GT Deluxe 2000r.
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Sprzątnąłeś mi go sprzed nosa
Miałem z znajomym w poniedziałek jechać po niego.

- Cham
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-09-22, 21:14
- Model: Mustang GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Krwisty
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Teraz wszyscy chcą go kupić a przez rok nie było chętnych ... na moje szczęście
A tak poważnie to nie wiem jakim cudem się nie sprzedał tyle czasu - chyba czekał na mnie

A tak poważnie to nie wiem jakim cudem się nie sprzedał tyle czasu - chyba czekał na mnie

Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem !
- cheetq
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
- Model: GT Deluxe 2000r.
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Nic tylko się cieszyć, dbaj o niego i do zobaczenia na ulicy 

- Cham
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-09-22, 21:14
- Model: Mustang GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Krwisty
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Hejka
Myśle o wymianie foteli z mojego konia -
Regulacja działa jak jej się podoba - fotele w sumie wygodne ale wole bardziej sztywne
Doradźcie od czego będą pasowały to już zacznę szukać ...
Myśle o wymianie foteli z mojego konia -
Regulacja działa jak jej się podoba - fotele w sumie wygodne ale wole bardziej sztywne
Doradźcie od czego będą pasowały to już zacznę szukać ...
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem !
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Od wszystkiego
Ja kupiłem do swojego kubły z Calibra'y. Troche wiercenia, trochę maglowania i pasują 


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Cham
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2016-09-22, 21:14
- Model: Mustang GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Krwisty
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Hehe ok - coś pokombinuje
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem !
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Koledzy mamy mały problem 
Nie możemy nigdzie znaleźć szpery na 28 zębów do kupienia.
Może ja nie potrafię szukać.
Podeślijcie jakiś link.
Most prawie cały nowy.
Przełożenie nowe wraz z łożyskami.
Do pełni szczęścia potrzebna nowa szpera, ale bez wymiany półosiek, bo ma zostać w oryginale.
Jak ktoś by coś znalazł rozsądnego to proszę o link.
P.S
Młody trochę za dużo opon spalił

Nie możemy nigdzie znaleźć szpery na 28 zębów do kupienia.
Może ja nie potrafię szukać.
Podeślijcie jakiś link.
Most prawie cały nowy.
Przełożenie nowe wraz z łożyskami.
Do pełni szczęścia potrzebna nowa szpera, ale bez wymiany półosiek, bo ma zostać w oryginale.
Jak ktoś by coś znalazł rozsądnego to proszę o link.
P.S
Młody trochę za dużo opon spalił

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Chodzi Ci o tarczki ? Jaki jest tam most, bo chyba były 7,5" i 8,8". ?
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Tarczki znalazłem ale chcemy całość i tam jest 28 Spline 8.8 in. (86-04 V8)empi1955 pisze:Chodzi Ci o tarczki ? Jaki jest tam most, bo chyba były 7,5" i 8,8". ?
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa
Np coś takiego: https://lmr.com/item/M4700C/Mustang-88- ... rbon-Discs" onclick="window.open(this.href);return false;
lub https://lmr.com/item/YK-YDGF88-28/musta ... pline-8604" onclick="window.open(this.href);return false;
lub https://lmr.com/item/YK-YDGF88-28/musta ... pline-8604" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs