[Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

harry
Stowarzyszenie MKP
Posty: 410
Rejestracja: 2014-09-08, 21:15
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: żółty
Lokalizacja:: warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: harry » 2016-05-31, 20:51

Coś pięknego,perfetto.Dbałość w każdym calu!! :super:



Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Tomasz78 » 2016-05-31, 20:55

Jest moc;) kolorek na kabrio i tej tapicerze- piękny. Gratulacje !



Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1260
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: siara » 2016-05-31, 21:21

Kur Zapiał - piekny



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2016-05-31, 22:59

Dziękuję wszystkim za miłe słowa :piwo:
Cieszę się że zostałem przy oryginalnym kolorze (początkowo myślałem o zmianie)... fajnie jest zobaczyć mustanga w Sunlit Gold, tym bardziej, że tylko w 1968 roku był ten kolor stosowany a convertów wyszło w nim tylko 1978 sztuk, w połączeniu z tym kolorem tapicerki jedynie 164 sztuki.

Pewnie każdy znalazłby coś do czego można by się przyczepić, co można by zrobić lepiej, ale ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolony z projektu. Chociaż znając siebie pewnie przez najbliższe miesiące będę ciągle coś poprawiał (właśnie dlatego musiałem sobie zorganizować drugi projekt który właśnie zaczynam :D )


Odnośnie polerowania to robiłem to oczywiście polerką elektryczną, ale z uwagi na brak doświadczenia używałem mało agresywnych past (Menzerna 1100 potem 2500 i 3500 na koniec). Dlatego musiałem na cały proces poświęcić dużo więcej czasu (za to czułem się bezpieczniej że niczego nie spieprzę). Mustang to trudne nadwozie do polerki (dużo ostrych krawędzi i krzywizn na małych łukach).
Ceramika to Gyeon Q2 MOSH... na nią dodatkowo preparat CURE, też Gyeon. Podobno wytrzymuje do dwóch lat (jeśli się ją zabezpiecza tym drugim preparatem).
Na razie raz myłem samochód i powiem Wam, że ta powłoka to rewelacja, mycie to czysta przyjemność (właściwie to nie mycie tylko spłukanie brudu). Lekkie przetarcie wody mikrofibrą wystarcza i samochód lśni.



Awatar użytkownika
mdziak
Rodzynki Stowarzyszenie MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2013-01-13, 15:00
Model: 2011 Premium
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: mdziak » 2016-06-01, 06:14

:serce:


Obrazek

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2016-06-02, 14:26

Za kolejną zmianę pewnie mi się dostanie od purystów ;)

Chodzi i modyfikacje tylnych kierunkowskazów... wiem, że te migające stopy mają amerykański klimacik, ale ze względów bezpieczeństwa postanowiłem z tyłu zrobić jednak "europejskie" kierunki. W słoneczny dzień podczas hamowania przy tych standardowych żarówkach większość kierowców zupełnie nie rozpoznawało o co chodzi. Bałem się, że wcześniej lub później ktoś by mnie najechał na lewoskręcie lub zmianie pasa.
Zmiana z zewnątrz jest zupełnie niewidoczna, kierunkowskazy są umieszczone w lampkach cofania z zachowaniem białych szybek i bez rezygnacji ze świateł cofania.

Tak to wygląda w praktyce:





Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: veeefour » 2016-06-02, 14:36

Gobo pisze:Za kolejną zmianę pewnie mi się dostanie od purystów ;)

Chodzi i modyfikacje tylnych kierunkowskazów... wiem, że te migające stopy mają amerykański klimacik, ale ze względów bezpieczeństwa postanowiłem z tyłu zrobić jednak "europejskie" kierunki. W słoneczny dzień podczas hamowania przy tych standardowych żarówkach większość kierowców zupełnie nie rozpoznawało o co chodzi. Bałem się, że wcześniej lub później ktoś by mnie najechał na lewoskręcie lub zmianie pasa.
Zmiana z zewnątrz jest zupełnie niewidoczna, kierunkowskazy są umieszczone w lampkach cofania z zachowaniem białych szybek i bez rezygnacji ze świateł cofania.

Tak to wygląda w praktyce:


I bardzo ladnie :ok:



TomS
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2011-08-25, 00:11
Model: Fast 67, Coupe 67
Silnik: inny V8
Kolor: zielony i szary

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: TomS » 2016-06-02, 15:10

łaaa.... Ale czad ;)



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2016-06-02, 15:29

TomS pisze:łaaa.... Ale czad ;)


Czad to z rury wydechowej!

To wymaga zaawansowanej wiedzy inżynierskiej (dwóch inżynierów) oraz wpięcia się w OBD!



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: anbr64 » 2016-06-02, 19:18

wojtek, piona z+. Jest za....ście.!!!


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Przemek64 » 2016-06-02, 19:29

Twoje auto ma być dla Ciebie a nie dla purystów :ok:
Pomysł i wykonanie :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Xwili
Stowarzyszenie MKP
Posty: 647
Rejestracja: 2016-01-17, 02:12
Model: ecoboost '16
Kolor: race red
Lokalizacja:: Dębica
Stajnia: Stajnia Podkarpacka

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Xwili » 2016-06-02, 19:58

Świetny pomysł z tymi kierunkami - jest super :ok:


Dziecko od mężczyzny odróżnia wyłącznie cena jego zabawek.

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Tomasz78 » 2016-06-02, 22:32

Pomyslowe. Podeslij jakis schemat tej skomplikowanej instalacji jak to ie jest wiedza tajemna ;)
Sam juz tez pare razy miałem sytuacje ze z lekka trwoga patrzyłem w lusterko wsteczne...



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: lamina » 2016-06-03, 08:05

Tomasz78 pisze:Pomyslowe. Podeslij jakis schemat tej skomplikowanej instalacji jak to ie jest wiedza tajemna ;)
Sam juz tez pare razy miałem sytuacje ze z lekka trwoga patrzyłem w lusterko wsteczne...
Tu nie ma żadnej skomplikowanej instalacji tylko żarówka led z "priorytetem i opóźnieniem" tzn pomarańczowe światło ma zawsze priorytet, jesli pomarańczowe zgasnie, to białe jeśli jest włączone zapali się po około 1-2s (ąby przy miganiu nie migało naprzemiennie z pomarańczowym)
u siebie dokładnie tak samo zakładałem, z przodu można nawet to jako światła dzienne wykorzystać :)

ja kupowałem takie:
http://allegro.pl/dual-color-led-p21-5w ... 62442.html" onclick="window.open(this.href);return false;

może być potrzeba tylko dołożenia/zmiany oprawki w kloszu na dwu stykową.



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: [Gobo] 1968 Convertible Sunlit Gold

Post autor: Gobo » 2016-06-03, 10:21

Dokładnie lamina wyjaśnił o co chodzi. Oczywiście z aparatu stopu do tylnych świateł musisz pociągnąć dodatkowy przewód (do stopów).
Z przodu też mam takie żarówki (tu jest plug and play). Ich jedyna wada jak dla mnie to białe światło (ale nie ma niestety odmiany ciepłej).



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”