Zawieszenie V6 2000
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
Zawieszenie V6 2000
Witam użytkowników stangów. Mam pytanko mianowicie co zrobic z zawieszeniem fabrycznym aby tak nie pływało. Co polecacie!!!! pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2009-05-27, 09:58 przez Koras, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Zawieszenie
Witaj, spróbuj doprecyzować okoliczności tego "pływania", bo inaczej napiszemy, żebyś wyjechał z rzekiKoras pisze:Witam użytkowników stangów. Mam pytanko mianowicie co zrobic z zawieszeniem fabrycznym aby tak nie pływało. Co polecacie!!!! pozdrawiam

Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
Re: Zawieszenie
LIZZARD pisze:Witaj, spróbuj doprecyzować okoliczności tego "pływania", bo inaczej napiszemy, żebyś wyjechał z rzekiKoras pisze:Witam użytkowników stangów. Mam pytanko mianowicie co zrobic z zawieszeniem fabrycznym aby tak nie pływało. Co polecacie!!!! pozdrawiam
Ok jest miękkie nie trzymie dobrze na zakrętach(autko za bardzo sie wychyla) czy wystarczy wymienić sprężyny na twardsze . ????
A może już są amortyzatory wybite?
Żeby wyeliminować pływanie jest cała lista poprawek zawieszenia sprężyny i twardsze amortyzatory to 2 elementy z tej listy. Jeszcze są wahacze dolne i górny, mocniejsze drążki stabilizatorów przód i tył, zastrzały i rozpórki.
Żeby wyeliminować pływanie jest cała lista poprawek zawieszenia sprężyny i twardsze amortyzatory to 2 elementy z tej listy. Jeszcze są wahacze dolne i górny, mocniejsze drążki stabilizatorów przód i tył, zastrzały i rozpórki.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Re: Zawieszenie
Pojedź na ścieżkę zdrowia, szarpaki postawią diagnozę i git....Koras pisze:LIZZARD pisze:Witaj, spróbuj doprecyzować okoliczności tego "pływania", bo inaczej napiszemy, żebyś wyjechał z rzekiKoras pisze:Witam użytkowników stangów. Mam pytanko mianowicie co zrobic z zawieszeniem fabrycznym aby tak nie pływało. Co polecacie!!!! pozdrawiam
Ok jest miękkie nie trzymie dobrze na zakrętach(autko za bardzo sie wychyla) czy wystarczy wymienić sprężyny na twardsze . ????
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
RedHornet pisze:A może już są amortyzatory wybite?
Żeby wyeliminować pływanie jest cała lista poprawek zawieszenia sprężyny i twardsze amortyzatory to 2 elementy z tej listy. Jeszcze są wahacze dolne i górny, mocniejsze drążki stabilizatorów przód i tył, zastrzały i rozpórki.
Amory są dobre może ktos wrzucic jakies linki www co by bylo dobre na usztywnienie zawieszenia
- witekz
- Forumowicz
- Posty: 273
- Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
- Model: Mustang 98 Vortech
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Rio Red
- Kontakt:
jak chcesz mieć sztywne zawieszenie to kup amory Bilstein HD + sprezyny H&R + wymień wszystkie gumy zawieszenia na poliuretanowe + bump-steer Kit od Steeda + regulatory pochylenia koła (cc Plates)-np Maximum Motorsports. Ja wymieniałem u siebie na taki zestaw i teraz jest bardzo sztywno i super się prowadzi. Kupowałem tu:http://stangsuspension.com/ ale to już chyba nie działa. Tak naprawdę do jazdy to wystarczą amortyzatory Tokico+ sprężyny Forda-C lub Steeda, większość w Usa tak montuje,wtedy będzie taniej i nie będzie aż tak ekstremalnie twardo.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
- Model: Cougar 99
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Silver
- Kontakt:
A tak zupełnie po taniości,ale przyzwoicie to zadzwon do tej firmy ,i opowiedz im o swoim problemie i zobacz co i za ile tobie za proponują . Ja korzystałem z tej firmy w sensie obniżenia samochodu i spisali sie na 100% http://pospring.pl/
Nie wiem gdzie jest Andrychów,ale w Wawie jest tez podobna firma
Nie wiem gdzie jest Andrychów,ale w Wawie jest tez podobna firma
[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]
Dziekuje wszystkm za pomoc pozdrawiamwitekz pisze:jak chcesz mieć sztywne zawieszenie to kup amory Bilstein HD + sprezyny H&R + wymień wszystkie gumy zawieszenia na poliuretanowe + bump-steer Kit od Steeda + regulatory pochylenia koła (cc Plates)-np Maximum Motorsports. Ja wymieniałem u siebie na taki zestaw i teraz jest bardzo sztywno i super się prowadzi. Kupowałem tu:http://stangsuspension.com/ ale to już chyba nie działa. Tak naprawdę do jazdy to wystarczą amortyzatory Tokico+ sprężyny Forda-C lub Steeda, większość w Usa tak montuje,wtedy będzie taniej i nie będzie aż tak ekstremalnie twardo.
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Witam,
znalazłem na internecie takie amortyzatory i zastanawiam się czy w połączeniu z jakimiś dobrymi sprężynami będą tworzyć dobry zestaw?
http://cgi.ebay.nl/Koni-Rot-Stossdaempf ... 1c106fca86
Czy KONI to dobra firma jakoś mało znana...
znalazłem na internecie takie amortyzatory i zastanawiam się czy w połączeniu z jakimiś dobrymi sprężynami będą tworzyć dobry zestaw?
http://cgi.ebay.nl/Koni-Rot-Stossdaempf ... 1c106fca86
Czy KONI to dobra firma jakoś mało znana...
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Koni mało znana ?? no może w środowisku seryjnych aut ale w sporcie nr 1 zresztą genialny kit Griggsa jest na amorkach i sprężynach Koni i chyba nie tylko...
zacznij od tego czy chcesz mieć obniżone auto bo seria niby wysoka ale wydech już o nie jedno można zgubić
bo ja mam H&R nie zwykłe tylko bardziej wzmocnione 51652-77 tu akurat kolega Jtng je ściąga z Niemiec http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=1453
wiadomo twarde sprężynki progresywne czyli są miękkie ok. 3cm potem boli
a tak padło autko na nich, w gt przód padnie tak jak tył, choć mi się wydaję że na tej fotce przód minimalnie coś mi się podniósł...
http://picasaweb.google.com/mustangklub ... 3100818546
jeśli chcesz mieć seryjną wysokość to kupuj amorki, ja bym obstawiał za Koni i to nawet wersja żółte bo mają regulacje twardości!! Można je kupić tu http://www.koni-sport.pl/ ps ceny amortyzatorów są podane za jedną sztukę. Komplet z tego co pamiętam prawie 3tyś zł mażą mi się bo autkiem trochę wyczynowo latam... ale na moich 18 z tymi sprężynami będzie taczka
zacznij od tego czy chcesz mieć obniżone auto bo seria niby wysoka ale wydech już o nie jedno można zgubić
bo ja mam H&R nie zwykłe tylko bardziej wzmocnione 51652-77 tu akurat kolega Jtng je ściąga z Niemiec http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=1453
wiadomo twarde sprężynki progresywne czyli są miękkie ok. 3cm potem boli

a tak padło autko na nich, w gt przód padnie tak jak tył, choć mi się wydaję że na tej fotce przód minimalnie coś mi się podniósł...

http://picasaweb.google.com/mustangklub ... 3100818546
jeśli chcesz mieć seryjną wysokość to kupuj amorki, ja bym obstawiał za Koni i to nawet wersja żółte bo mają regulacje twardości!! Można je kupić tu http://www.koni-sport.pl/ ps ceny amortyzatorów są podane za jedną sztukę. Komplet z tego co pamiętam prawie 3tyś zł mażą mi się bo autkiem trochę wyczynowo latam... ale na moich 18 z tymi sprężynami będzie taczka


- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Delfin a Jtng niema tych sprężynek? bo raczej używek nie kupisz a z USA pewnie drożej wyjdzie.
ps tu są dane twardości sprężyn moje to H&R Super Sport
http://www.miracerros.com/mustang/springs_calcs.htm
ps tu są dane twardości sprężyn moje to H&R Super Sport
http://www.miracerros.com/mustang/springs_calcs.htm
