

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
http://moto.wp.pl/martykul.html?kat=89554&wid=18347624" onclick="window.open(this.href);return false;Volver pisze:Kurczę, ale ten słupek A to mogli zrobić solidniej... Przestrzeń na przeżycie skurczyła się o 20-30 cm... Kierownica i deska poszły do przodu, dobrze, że manekin trafił w poduszki, ale trochę słabawo. No, ale jak ma się zboczenie z Volvo, jak ja??
W wydechu axleback jest to zrobione tak:stanglex pisze:Cholera okazuje się, że nie można w prosty sposób zamontować systemu Catback jako Axleback (za rezonatorem). Rury przed i za rezonatorem mają inną średnicę. Po przecięciu systemu fabrycznego i usunięciu tłumików przejściówki, które normalnie montuje się za katalizatorami nie pasują na rury za rezonatorem
Ktoś wie gdzie kupić pasujące przejściówki i opaski zaciskowe?
Panowie, widać na fotkach-w przypadku magnaflow competition a seryjną rurą za rezonatorem jest około 10 mm różnicy. Stąd to przetłoczenie, aby rura seryjna wchodziła do systemu axleback ( a nie pod włos ). W wydechach innych firm będzie pewnie podobnie. Proponuję zapytać Pawła lub jechać do firmy zajmującej się vyfukamiVolver pisze:Jak zrozumiałem-masz zestaw catback i postanowiłeś założyć tylko ostatni element, czyli tłumiki końcowe (robiąc z niego axleback) i one nie pasują na fabryczne rury z rezonatora? Proszę uściślij, bo mam w zamyśle taką kombinację.
Dobrze zrozumiales. W 3" zestawie catback sa przejsciowki, ktore wklada sie do rury w miejsce po zdemontowanym rezonatorze. Niestety tych samych przejsciowek nie uzyje sie po obcieciu rury za rezonatorem. Srednica jest inna. Temat jak najbardziej do ogarniecia tyle ze wymaga wiecej fatygiVolver pisze:Jak zrozumiałem-masz zestaw catback i postanowiłeś założyć tylko ostatni element, czyli tłumiki końcowe (robiąc z niego axleback) i one nie pasują na fabryczne rury z rezonatora? Proszę uściślij, bo mam w zamyśle taką kombinację.