Sorry, nie doczytalemveeefour pisze:Przeciez napisalem ile robie?
Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
- lukas220
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: magnetic gray
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
To ja Was zabiję przebiegiem mojego ostatniego fun caru (E90 od nowości)- 4 lata 11900 km ( słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset kilometrów ) A wiecie jaki był problem go sprzedać? Miała jeszcze naklejki z linii montażowej na podwoziu
Dlatego wybór padł na coś, co może palić ile chce, będzie jeździć głównie na niedzielne obiady z żoną do Czech, inne krótkie trasy weekendowe i będzie cieszyć oko na długie lata. Po jeździe testowej 5.0 wiem, że się nada. No i przebieg roczny pewnie będzie wyższy 
GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole
- BaPit
- Forumowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black mat
- Kontakt:
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Nie słyszałem, żeby Paweł kiedykolwiek sugerował, że jego auto ma być praktyczne i w miarę ekonomiczne w eksploatacji. Paweł lubi grzebnąć, umie to zrobić i nie liczy się z budżetem. Przykład jego osoby nie jest adekwatny, bo to swojego rodzaju diament w naszym klubie.kaskader bart pisze:Ja pier@#@@e! Jacy tu są znawcy co można a co nie można w mustangu. Przecież to auto głównie kojarzy sie z wolnością, z wolnością wyboru także. Jakoś jak caniggia miał turbo gt z lpg to nikt mu nie jechał. Sam mam lpg w moim prawie 500hp roushu.Zluzujcie trochę. A co do jazdy na codzień mustangiem to całe usa jakos nie ma z tym problemu. Ja uważam że nowa generacja jest do tego stworzona. Musisz sie tylko pogodzić z tylko dwoma drzwiamiPrzy rodzinie może to być upierdliwe.
A jak ktoś chce w miarę bezawaryjne, nie najdroższe w utrzymaniu auto, w którym będzie pokonywał ok. 40k km rocznie, to sorry. To nie Mustang będzie optymalnym wyborem. Masz prawie 500hp w roushu i jak widzę jesteś z tego bardzo zadowolony. Super. Ale jest to Twój daily car, którym robisz 40k km rocznie? Zakładam, że jednak nie...
Wolność: Tak. Walory praktyczne: Nie.
Mustang jest super. W życiu nie chciałbym stanąć przed koniecznością pozbycia się go ze swojej stajni. Ale na duże przebiegi wolę inne auto. De gustibus non est disputandum.
BP
PS Nie całe USA jeździ Mustangami. Może parę % i nie każdy z USmanów robi 40k km w Polsce Mustangiem...
- andi74
- Forumowicz
- Posty: 1168
- Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
- Model: GT S550 GT350 Mod
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Szary Metalik
- Lokalizacja:: EU/PL
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
niech kolega pamieta ze do Ecobosta nie ma instalacji LPG a bedzie tyle samo spalal co 3.7 na bank
w koncu 300 ps nie jest na wode ale na bardziej kaloryczna zawartosc
do mazdy Cx-9 zaklada sie gaz a to ten sam silnik 3.7 co w mustangu
w koncu 300 ps nie jest na wode ale na bardziej kaloryczna zawartosc
do mazdy Cx-9 zaklada sie gaz a to ten sam silnik 3.7 co w mustangu
Ostatnio zmieniony 2016-05-16, 07:59 przez andi74, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Jeszcze póki co jest demokracja p. Kolego, więc każdy ma prawo wypowiedzi vide swojego zdania - czy jest znawcą czy nie...kaskader bart pisze:Ja pier@#@@e! Jacy tu są znawcy co można a co nie można w mustangu. Przecież to auto głównie kojarzy sie z wolnością, z wolnością wyboru także. Jakoś jak caniggia miał turbo gt z lpg to nikt mu nie jechał. Sam mam lpg w moim prawie 500hp roushu.Zluzujcie trochę. A co do jazdy na codzień mustangiem to całe usa jakos nie ma z tym problemu. Ja uważam że nowa generacja jest do tego stworzona. Musisz sie tylko pogodzić z tylko dwoma drzwiamiPrzy rodzinie może to być upierdliwe.
Ja nie uznaje diesla i lpg. Tyle.
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Poszukaj w necie. Gazuja juz to.andi74 pisze:niech kolega pamieta ze do Ecobosta nie ma instalacji LPG a bedzie tyle samo spalal co 3.7 na bank
w koncu 300 ps nie jest na wode ale na bardziej kaloryczna zawartosc
do mazdy Cx-9 zaklada sie gaz a to ten sam silnik 3.7 co w mustangu
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Panowie zluzujcie troche. Mi chodzi o to że każdy może robić ze swoim autem co tylko chce.
Wydaje mi się tylko że lepiej jest wypowiadać swoją opinię bez zawartej w niej oceny że coś jest złe bo jest złe i już.
Peace
Patp - ile będziesz jeździł w mieście a ile po trasie?
Fajnie żeby wypowiedzieli sie tu obecni użytkownikownicy nowych s550
3,7 mustangów z lpg jest już pare na forum.
Paweł caniggia gazuje ich sporo. Eco boost też zagazuje i nawet program dobry zrobi na np. 350hp

Wydaje mi się tylko że lepiej jest wypowiadać swoją opinię bez zawartej w niej oceny że coś jest złe bo jest złe i już.
Peace
Patp - ile będziesz jeździł w mieście a ile po trasie?
Fajnie żeby wypowiedzieli sie tu obecni użytkownikownicy nowych s550
3,7 mustangów z lpg jest już pare na forum.
Paweł caniggia gazuje ich sporo. Eco boost też zagazuje i nawet program dobry zrobi na np. 350hp
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Na co dzień:kaskader bart pisze:Panowie zluzujcie troche. Mi chodzi o to że każdy może robić ze swoim autem co tylko chce.
Wydaje mi się tylko że lepiej jest wypowiadać swoją opinię bez zawartej w niej oceny że coś jest złe bo jest złe i już.
Peace
Patp - ile będziesz jeździł w mieście a ile po trasie?
Fajnie żeby wypowiedzieli sie tu obecni użytkownikownicy nowych s550
3,7 mustangów z lpg jest już pare na forum.
Paweł caniggia gazuje ich sporo. Eco boost też zagazuje i nawet program dobry zrobi na np. 350hp![]()
80% trasa (przy czym trasa to raczej nie zabudowany a nie autostrada)
20% miasto
- Kerrax
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 339
- Rejestracja: 2013-09-23, 10:46
- Model: 69 Coupe 70 Mach 1
- Kolor: black & red
- Lokalizacja:: Piątek
- Kontakt:
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Użytkuje S550 od grudnia 2015 , jazda głównie do 100 km jednorazowo zdarzaly sie przejazdy po 600-700 km ,po mieście jakieś 10-15% ,w/g wskazania komputera przy przebiegu 10700 km średnie spalanie 12,9 l.
Jazda raczej mało zgodna z przepisami .
Zapomniałem dodać V8 GT
Jazda raczej mało zgodna z przepisami .
Zapomniałem dodać V8 GT
Ostatnio zmieniony 2016-05-16, 13:02 przez Kerrax, łącznie zmieniany 1 raz.
- BaPit
- Forumowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: black mat
- Kontakt:
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Spox. Każdy robi to, co lubikaskader bart pisze:Panowie zluzujcie troche. Mi chodzi o to że każdy może robić ze swoim autem co tylko chce.
Wydaje mi się tylko że lepiej jest wypowiadać swoją opinię bez zawartej w niej oceny że coś jest złe bo jest złe i już.
Peace
Ja trochę ponad tydzień temu zastanawiałem się nad zakupem Carrery 911 jako kolejne auto dla ładniejszej połowy. Trafiła się okazja. Zadbana sztuka z pewnego źródła, za dobrą cenę. Napaliłem się, bo to była okazja, ale na szczęście zapaliło się czerwone światło i wziąłem to auto na parę dni przed podjęciem decyzji. Właściwości jezdne - szok. Seryjny S197 GT nie umywa się. Mimo, że to słaba, 300 konna Carrera 3.4, to przyspiesza bardzo przyzwoicie, a skręca/hamuje/trzyma się drogi stokroć lepiej od seryjnego S197 GT. Bajka. Ale... Nasza rodzina ma układ 2+2, a tylna kanapa w 911 pełni raczej funkcję dekoracyjną. Bagażniki to bardziej schowki
Ja swojego Mustanga traktuję wyłącznie, jako fun-car i lans-car
Pozdr,
BP
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Nowy s550 jeździ o wiele lepiej niz s197.
Ja swoim Gt 2008 robie rocznie ok 20tyś w systemie 90% trasa 10% miasto i jest mega fajnie
Jazda od kwietnia do listopada. Miałem wcześniej Pontiaca Trans am z 1994r i tym autem na miasto wolałem nie jeździć. A mustang jest o wiele praktyczniejszy od pontaca. Łatwiej sie wysiada /wsiada. Ma bagaznik
Dość mały promień zawracania ( tzn ujdzie
. W trans amie zawracanie było koszmarem ) Dobra widoczność. Trzeba tylko się przyzwyczaić do gabarytów auta.
Podejrzewam że w s550 jest jeszcze lepiej
Ja swoim Gt 2008 robie rocznie ok 20tyś w systemie 90% trasa 10% miasto i jest mega fajnie
Podejrzewam że w s550 jest jeszcze lepiej
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1265
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Jak na firme kupisz to odpiszesz 50% jak prywatnie to nic nie odpiszesz.
Jesli chcesz kupic auto tanie w eksploatacji to jest wiele modeli ktore pala malo.
Jak chcesz auto z historia i klasa to mustang jest idealny.
Sam smigam na codzien nowym modelem
Jesli chcesz kupic auto tanie w eksploatacji to jest wiele modeli ktore pala malo.
Jak chcesz auto z historia i klasa to mustang jest idealny.
Sam smigam na codzien nowym modelem
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
50% vatu mozna odpisac na chwile obecnasiara pisze:Jak na firme kupisz to odpiszesz 50% jak prywatnie to nic nie odpiszesz.
Jesli chcesz kupic auto tanie w eksploatacji to jest wiele modeli ktore pala malo.
Jak chcesz auto z historia i klasa to mustang jest idealny.
Sam smigam na codzien nowym modelem
Nie chce auta mega taniego w eksploatacji, bo żadne auto za 150k pln nie bedzie mega tanie na co dzien
Niebawem przejade sie 2.3 i 5.0 i bede mądrzejszy
- jager
- Forumowicz
- Posty: 180
- Rejestracja: 2015-07-25, 22:10
- Model: Mustang GT 5.0 conv.
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: 1.czarny i 2. biały
- Kontakt:
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Jeżdżę nowym 5,0 V8 od lutego.
Spalanie miasto 14-15 L, trasa do V max 120 km/h 10-11 L, jadąc autostradą przy prędkościach pow 150 km/h spalanie tyle co w mieście, czyli 14-15L.
Poza tym, spali ile wlejesz
... jak chcesz małe spalanie to trzeba ( za przeproszeniem ) kupić Golfa TDI
Mustang jest dla manie wyłącznie fun-carem, na co dzień i cały rok nie chciałbym nim jeździć.
Szczególnie zimą po zamarzniętej i oblodzonej drodze będzie za twardy. Spojler zderzaka w GT jest bardzo nisko, zimą na pewno byłby urwany.
Jeszcze w lutym próbowałem pojeździć na dużym lekko zaśnieżonym placu,... przy starcie na śliskim prawie zawsze stawał bokiem, za każdym razem - nawet na minimalnym gazie - zrywał przyczepność. Po zmianie na program zimowy można było w miarę normalnie ruszać, ale na zimowym programie odcięcie mocy i Nm jest bardzo wyczuwalne, prawie jak na spalonym sprzęgle.
Jager.
Spalanie miasto 14-15 L, trasa do V max 120 km/h 10-11 L, jadąc autostradą przy prędkościach pow 150 km/h spalanie tyle co w mieście, czyli 14-15L.
Poza tym, spali ile wlejesz
Mustang jest dla manie wyłącznie fun-carem, na co dzień i cały rok nie chciałbym nim jeździć.
Szczególnie zimą po zamarzniętej i oblodzonej drodze będzie za twardy. Spojler zderzaka w GT jest bardzo nisko, zimą na pewno byłby urwany.
Jeszcze w lutym próbowałem pojeździć na dużym lekko zaśnieżonym placu,... przy starcie na śliskim prawie zawsze stawał bokiem, za każdym razem - nawet na minimalnym gazie - zrywał przyczepność. Po zmianie na program zimowy można było w miarę normalnie ruszać, ale na zimowym programie odcięcie mocy i Nm jest bardzo wyczuwalne, prawie jak na spalonym sprzęgle.
Jager.
GT 5.0 Cabrio zamówiony w kwietniu 2015.
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1265
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Zakup Mustanga 2016 jako daily car
Jedyna słuszna droga to CoyotPatp pisze:50% vatu mozna odpisac na chwile obecnasiara pisze:Jak na firme kupisz to odpiszesz 50% jak prywatnie to nic nie odpiszesz.
Jesli chcesz kupic auto tanie w eksploatacji to jest wiele modeli ktore pala malo.
Jak chcesz auto z historia i klasa to mustang jest idealny.
Sam smigam na codzien nowym modelem
Nie chce auta mega taniego w eksploatacji, bo żadne auto za 150k pln nie bedzie mega tanie na co dzien![]()
Niebawem przejade sie 2.3 i 5.0 i bede mądrzejszy