Witajcie,
bardzo proszę o pomoc.
Muszę wymienić stary gaźnik na nowy - ale nie wiem który dobrać ?
Wiem że potrzebuję gaźnik z automatycznym ssaniem. Tylko który to w CJPony ?
obecnie mam ten ;-)
GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)
Holley 4412
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)
Ponieważ sporo ludzi tu zagląda więc dopiszę - Holley 4412 2V dostępny jest standardowo w wersji z ssaniem ręcznym. Trzeba dokupić upgrade na elektrYczne ssanie automatyczne. Składa sIę z 2 częśći, Jak podłaczyć wyślę na maila.
Pozdrawiam Andi
Pozdrawiam Andi
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)
Tak po troszku ogarniam temat. Załozony mam oryginalny gaznik Motorcraft ale oddziedziczyłem jeszcze wraz z powozem ze 3 inne. Najbardziej zainteresował mnie Holley 4V 650cfm. Jak ulał pasuje do silnika. Jest jeden problem - manualne ssanie. Wiem że sa upgrade na ssanie elektryczne. Jednak coś mi nie pasuje. Na manualnym ssaniu wyciągając ciegło zamykam przepustnicę. Po rozgrzaniu otwieram ja recznie cięgłem I zostawiam otwartą. Podczas ponownego uruchomienia silnika (zimnego) cofam ręcznie przepustnicę do pozycji "zamknięta" I odpalam silnik. W przypadku ssania elektrycznego lub na ciepłe powietrze czynność ta dokonywana jest automatycznie. No I fajnie tylko, że gażnik ze ssaniem manualnym ma zapadkę która po "schowaniu" ssania stawia przepustnice do pionu. Ręcznie jestem w stanie zresetować przepustnicę powietrza do pozycji "zamknięta" ale automat nie jest tego w stanie dokonać. Tak więc ponowne uruchamianie silnika na "zimno" odbywa sie na przepustnicy w pozycji "otwarto"
Ktoś sie już starł z tym problemem?
Ktoś sie już starł z tym problemem?
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V