GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
machajos
Młodszy Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 2012-12-12, 23:18
Model: '66 coupe
Silnik: inny V8
Kolor: ivy green

GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)

Post autor: machajos » 2014-04-10, 14:03

Witajcie,

bardzo proszę o pomoc.
Muszę wymienić stary gaźnik na nowy - ale nie wiem który dobrać ?
Wiem że potrzebuję gaźnik z automatycznym ssaniem. Tylko który to w CJPony ?

obecnie mam ten ;-)
Załączniki
20140410_134618.jpg
20140410_133944.jpg
20140410_123026.jpg



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)

Post autor: 6t07t » 2014-04-11, 09:20

Holley 4412


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)

Post autor: anbr64 » 2015-04-26, 20:36

Ponieważ sporo ludzi tu zagląda więc dopiszę - Holley 4412 2V dostępny jest standardowo w wersji z ssaniem ręcznym. Trzeba dokupić upgrade na elektrYczne ssanie automatyczne. Składa sIę z 2 częśći, Jak podłaczyć wyślę na maila.
Pozdrawiam Andi


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 811
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible 68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise
Lokalizacja:: Ząbki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: GAŹNIK JAKI DOBRAĆ ;-)

Post autor: anbr64 » 2016-05-08, 22:18

Tak po troszku ogarniam temat. Załozony mam oryginalny gaznik Motorcraft ale oddziedziczyłem jeszcze wraz z powozem ze 3 inne. Najbardziej zainteresował mnie Holley 4V 650cfm. Jak ulał pasuje do silnika. Jest jeden problem - manualne ssanie. Wiem że sa upgrade na ssanie elektryczne. Jednak coś mi nie pasuje. Na manualnym ssaniu wyciągając ciegło zamykam przepustnicę. Po rozgrzaniu otwieram ja recznie cięgłem I zostawiam otwartą. Podczas ponownego uruchomienia silnika (zimnego) cofam ręcznie przepustnicę do pozycji "zamknięta" I odpalam silnik. W przypadku ssania elektrycznego lub na ciepłe powietrze czynność ta dokonywana jest automatycznie. No I fajnie tylko, że gażnik ze ssaniem manualnym ma zapadkę która po "schowaniu" ssania stawia przepustnice do pionu. Ręcznie jestem w stanie zresetować przepustnicę powietrza do pozycji "zamknięta" ale automat nie jest tego w stanie dokonać. Tak więc ponowne uruchamianie silnika na "zimno" odbywa sie na przepustnicy w pozycji "otwarto"
Ktoś sie już starł z tym problemem?


68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”