
EU to EU a USA to USa jak piszecie...a tymczasem Ford Racing USA wypuscil jakis czas juz temu, wydech ala GT350 w wersji EU. Nawet numery E i takie tam sa

http://performanceparts.ford.com/part/M-5200-M4GBV" onclick="window.open(this.href);return false;
A co do przepisow konsumenckich to w glownej mierze decyduja warunki gwarancji producenta plus ogole warunki przyjete w EU. A w kazdych jednych jakich do tej pory widzialem pisalo, ze jakakolwiek modyfikacja moze sie rownaz utracie gwarancji. Nie prownywalem, zadnych gwarancji - prosze czytac ze zrozumieniem. Wiem tez jakie sa roznice miedzy EU i USA - spokojnie.
Pisalem jedynie, ze nie wierze w to zeby za KONCOWKE(axle back) Borla czy Roush ktos ci moze zabrac gwarancje na samochod. Pierw trzeba wyraznie udowodnic, ze np przez ta konkretnie zla koncowke wyplulo np korbowod przez pol bloku. Z technicznego punktu widzenie nie jest to mozliwe za pomoca axle-back.
Same tlumiki koncowe trakotowane sa jako czesc zamienna i wymienia sie je dokladnie tak jak np tarcze hamulcowe kiedy np przerdzewieja czy urwa sie o kraweznik - tlumikow akcesoryjnych tyle na rynku co klockow czy tarcz. Zakladanie zamiennych tlumikow UNIWERSALNCYH tez nie jest zabronione.
Co innego jak zmieniamy caly uklad za catem czy nawet z kolektorami - na takie mody to i nawet Ford US gwarancji nie udzieli bo takie wymagaja juz REMAPPINGU co jest calkowicie niezgodne z jakakolwiek gwarancja.
Tyle.