Zmiana wydechu w Mustangu GT
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- janek85
- Forumowicz
- Posty: 235
- Rejestracja: 2016-01-13, 22:22
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: race red
- Lokalizacja:: Warszawa/Wrocław
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Jeżdżę 2mies z catbackiem FR Borla Sport. Długo wybierałem szperając po amerykańskich forach i youtubach (między Roush, Corsa, MF i FR), szukając czegoś co jest najgłośniejsze ale wciąż nadaje się do jazdy na co dzień po mieście. Ryzyko było, bo YT nie oddaje do końca brzmienia, ale udało się. Polecam. Dźwięk jest ładny basowy ale miękki zarazem, bez denerwującego brzęczenia, także można jechać w trasę kilkaset KM, nie męczy. Żaden partol się nie czepiał, minąłem wiele. Nie włącza alarmów (garaż podziemny), nawet jak robię 6000rpm.
Wydech z GT350 nie będzie brzmiał jak w GT350 (na szczęście), gdzie jest wysokoobrotowy silnik Voodoo. Jak ktoś lubi quadtipy, to do Kojota chyba najlepiej w Corsę zainwestować (głośny, basowy, nie buczy). Tylko, że wtedy traci się ten fajny dwukolorowy dyfuzor, charakterystyczny dla S550. Kwestia gustu.
Wydech z GT350 nie będzie brzmiał jak w GT350 (na szczęście), gdzie jest wysokoobrotowy silnik Voodoo. Jak ktoś lubi quadtipy, to do Kojota chyba najlepiej w Corsę zainwestować (głośny, basowy, nie buczy). Tylko, że wtedy traci się ten fajny dwukolorowy dyfuzor, charakterystyczny dla S550. Kwestia gustu.
-
- Forumowicz
- Posty: 132
- Rejestracja: 2015-01-27, 12:28
- Model: GT 2015 - Recaro M6
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: race red
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Jesli ktos jest zainteresowany calym ukladem wydechowym mangaflow sport/street to prosze o info bo dostawca ma juz ostatnie sztuki w cenie 5 tys. Termin realizacji to doslownie 48-72h
01/2015 Zamówienie
06->07->08->09/2015 Odbiór
06->07->08->09/2015 Odbiór
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Zgadzam się z janek85.janek85 pisze:Jeżdżę 2mies z catbackiem FR Borla Sport. Długo wybierałem szperając po amerykańskich forach i youtubach (między Roush, Corsa, MF i FR), szukając czegoś co jest najgłośniejsze ale wciąż nadaje się do jazdy na co dzień po mieście. Ryzyko było, bo YT nie oddaje do końca brzmienia, ale udało się. Polecam. Dźwięk jest ładny basowy ale miękki zarazem, bez denerwującego brzęczenia, także można jechać w trasę kilkaset KM, nie męczy. Żaden partol się nie czepiał, minąłem wiele. Nie włącza alarmów (garaż podziemny), nawet jak robię 6000rpm.
Wydech z GT350 nie będzie brzmiał jak w GT350 (na szczęście), gdzie jest wysokoobrotowy silnik Voodoo. Jak ktoś lubi quadtipy, to do Kojota chyba najlepiej w Corsę zainwestować (głośny, basowy, nie buczy). Tylko, że wtedy traci się ten fajny dwukolorowy dyfuzor, charakterystyczny dla S550. Kwestia gustu.
- jager
- Forumowicz
- Posty: 180
- Rejestracja: 2015-07-25, 22:10
- Model: Mustang GT 5.0 conv.
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: 1.czarny i 2. biały
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Tak przy okazji tematu o kominach, to mam na sprzedaż kpl układ wydechowy od nowego GT 5.0, 2016r.
Wydech kompletny, odpięty od kolektora, kpl rury. tłumik środkowy, dwa końcowe, aż do kominów.
Idealny do zabawy, przeróbki, itd. przebieg tylko 700 km ;o)
Jager.

Wydech kompletny, odpięty od kolektora, kpl rury. tłumik środkowy, dwa końcowe, aż do kominów.
Idealny do zabawy, przeróbki, itd. przebieg tylko 700 km ;o)
Jager.

Ostatnio zmieniony 2016-04-04, 18:36 przez jager, łącznie zmieniany 2 razy.
GT 5.0 Cabrio zamówiony w kwietniu 2015.
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Co sobie założyłeś do konika? Mi się serce rwie albo do Rousha Axlebacka albo Magnaflow ...
- jager
- Forumowicz
- Posty: 180
- Rejestracja: 2015-07-25, 22:10
- Model: Mustang GT 5.0 conv.
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: 1.czarny i 2. biały
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Byłem w sobotę w Poznaniu na Motor Show, ... mi tez się serce rwie ;o)Volver pisze:Co sobie założyłeś do konika? Mi się serce rwie albo do Rousha Axlebacka albo Magnaflow ...
Co prawda fabryczne kominy brzmią fajnie rasowo, to jednak szukam coś w klimacie Performance

Generalnie jeszcze nic konkretnego nie zamówiłem, ale w Poznaniu znalazłem kilku ciekawych wykonawców, którzy w tydzień chętnie zrobią i zestroją kominy w nowym GT.
Generalnie chciałbym zrobić w taki sposób, aby nie ruszać tylnego dyfuzora.
Oczywiście wymieniam cały układ, jak na zdjęciu powyżej.
Jager.
GT 5.0 Cabrio zamówiony w kwietniu 2015.
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
U mnie podobnie, z tym że raczej pokuszę się o same końcowe tłumiki, rezonator fabryczny zostanie, bo jeżdże sporo po trasie i nie chcę ogłuchnąć. Magnaflow competition A-B brzmi ponoć fajnie basowo, to na filmach YT, a te wiadomo. 3000 zł, no bez cła i Vatu, bo z EU.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2016-02-05, 10:32
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby red
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Cześć koledzy.
Po długich poszukiwaniach znalazłem (w internecie) wydech którego dźwięk mi pasuje, ale przesłuchać go mogłem tylko na YouTube. Mój wybór padł na Roush axleback, ale zanim zamówię chce jeszcze spytać tych którzy już wymienili czy po zmianie nie robi sie zbyt głośno w kabinie? Może ktoś z was jest gdzieś z okolicy i chciałby mi pokazac(dać posłuchać) Chętnie podjadę w weekend pare kilometrów. Ewentualnie najbliższe 2 dni spędzam w Warszawie. Ktos coś?
P.S. Pierwotnie myślałem o wydechu z klapami ale do tego potrzeba podciśnienia z silnika a nie chciał bym stracić gwarancji.
Po długich poszukiwaniach znalazłem (w internecie) wydech którego dźwięk mi pasuje, ale przesłuchać go mogłem tylko na YouTube. Mój wybór padł na Roush axleback, ale zanim zamówię chce jeszcze spytać tych którzy już wymienili czy po zmianie nie robi sie zbyt głośno w kabinie? Może ktoś z was jest gdzieś z okolicy i chciałby mi pokazac(dać posłuchać) Chętnie podjadę w weekend pare kilometrów. Ewentualnie najbliższe 2 dni spędzam w Warszawie. Ktos coś?
P.S. Pierwotnie myślałem o wydechu z klapami ale do tego potrzeba podciśnienia z silnika a nie chciał bym stracić gwarancji.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Dlaczego miałbyś niby stracić gwarancję podłączając podciśnienie???
Wydechu nie kupuje się z yt, roush ma drone.
Wydechu nie kupuje się z yt, roush ma drone.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 39
- Rejestracja: 2016-02-05, 10:32
- Model: 2016 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby red
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
W poprzednim aucie robiłem wydech w MG w siemianowicach i od razu na poczatku mi powiedzieli ze bedzie po gwarancji, ale auto miało juz rok wiec tak mi nie zależało. W mustangu chce zeby była to jedna z pierwszych modyfikacji wiec mam pewne obawy. Podobnie zrobienie świateł do jazdy dziennej na styl amerykański odłożę o jakis rok zeby w razie czego nie było ingerencji w instalacje elektryczna. Nie znam sie na szczegółach ale wydaje mi sie ze tak bedzie bezpieczniej. A jeśli nie tym lepiej dla mnie.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Jezeli ci chodzi o np. roush quad tip to on ma klapy elektryczne, nie na podcisnienie.Kaspergillus pisze:Cześć koledzy.
P.S. Pierwotnie myślałem o wydechu z klapami ale do tego potrzeba podciśnienia z silnika a nie chciał bym stracić gwarancji.
Jezeli kupisz cos np od Roush albo Borla to gwarancji stracic nie mozesz bo Ford z Roushem robi pakiety z gwarancja a Borla robi wydechy dla Ford Racing.
Jezeli Ford gdzies w EU by ci zabral gwarancje za Borle albo Rousha to byla by niezla burza z USA.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Nie, to nie jest prawda,
W Europie sa zupeknie inne przepisy konsumenckie,
Jesli chodzi o wydech to jaka kolwiek zmiana po za koncowkami, moze powodowac utrate gwarancji,
Pojazd otrzymal homologacje i dopuszczejie do ruchu w danej konfiguracji, w takiej samej otrzymal gwarancje i zgodnie z przepisami w europie jakąkolwiek modyfikacja powoduje utrate gwarancjenna podzespoly z nia zwiazane, porownanie gwarancji w USA i w EU jest co najmniej nie na miejscu.
W USA sa gwarancje typu "limited" ale w EU sa one zabronione, w w EU gwarancja nie moze posiadac ograniczen jakie maja te w USA, ale znowu one, pozwalaja na zonglowanie granica modyfikacji i utrata gwarancji na podzespoly w USA.
Za zalozenie Magnaflow do Focusa, straciszngwarancje na cala mechanike a i na czesc blacharki..... Bo nagrzewanie jest inne.
W Europie sa zupeknie inne przepisy konsumenckie,
Jesli chodzi o wydech to jaka kolwiek zmiana po za koncowkami, moze powodowac utrate gwarancji,
Pojazd otrzymal homologacje i dopuszczejie do ruchu w danej konfiguracji, w takiej samej otrzymal gwarancje i zgodnie z przepisami w europie jakąkolwiek modyfikacja powoduje utrate gwarancjenna podzespoly z nia zwiazane, porownanie gwarancji w USA i w EU jest co najmniej nie na miejscu.
W USA sa gwarancje typu "limited" ale w EU sa one zabronione, w w EU gwarancja nie moze posiadac ograniczen jakie maja te w USA, ale znowu one, pozwalaja na zonglowanie granica modyfikacji i utrata gwarancji na podzespoly w USA.
Za zalozenie Magnaflow do Focusa, straciszngwarancje na cala mechanike a i na czesc blacharki..... Bo nagrzewanie jest inne.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Taka sprawa jak chip.... W USA nie ma problemj, w EU tracisz gwarancje po zachipowaniu np TDI..... Przynajmniej oficjalnie.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver