[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-07, 13:31

Ostatnie fotki przed finiszem.
Zastanawiam się czy kolektorów ssącego i wylotowych nie zrobić tak jak powinno być na czarny :zakrecony:
Będziemy się nad tym zastanawiać dopiero po OZM :super: a teraz niech tak będzie :D Trzeba to zobaczyć w całości jak będzie w komorze :hyhy:
Załączniki
image.jpeg
image.jpeg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-07, 14:59

Silnik wraca na swoje miejsce :hurra: :hurra: :hurra:
Krystian (Kris..) :padam: :padam: :padam:
Tak na marginesie
Krystian ma dzisiaj urodziny :piwo: :piwo: :guitar: :zdrowko: :zdrowko:
Załączniki
image.jpeg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Rezor » 2016-04-07, 15:46

Tempo zabójcze :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-07, 15:49

Rezor pisze:Tempo zabójcze :D
:super:
Załączniki
image.jpeg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-08, 10:30

Krystian tak jak prawdziwi rdzenni Amerykanie przed ujeżdżaniem mustanga na dzikich preriach trenuje na sucho ;) :D Bo wszystko musi pójść gładko :ok:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Załączniki
IMG_2667.jpg
IMG_2668.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-11, 12:11

Delikatny poślizg jest :wstyd:
Jest to spowodowane po części z mojego powodu a po części Krystiana.
On chce wszystko dopieścić :ok:
A ja wymyśliłem mu nowy alternator i nową chłodnice trochę większą więc jest trochę przeróbek :/ (Alternator odpuszczam do po OZM)
Aktualny plan odpalenia jest na dzisiaj i powiem wam że nie jestem bez obaw :zakrecony: ale to chyba normalne :(
Zdjęcia z soboty
Załączniki
IMG_2678.jpg
IMG_2679.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2016-04-11, 13:30

Powodzenia, trzymamy kciuki :ok:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-12, 09:41

Pavulon_ pisze:Powodzenia, trzymamy kciuki :ok:
Dzięki Paweł może dzięki twoim kciukom wszystko poszło bez większych niespodzianek :ok:
Jedyne co było to grające zawory które musieliśmy ponownie wyregulować i mały wyciek płynu chłodniczego (wystarczyło dokręcić objemkę)
DZIADZIUŚ ZNOWU ODDYCHA PEŁNĄ PIERSIĄ :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super:
Dzisiaj zaplanowane wstępne docieranie czyli trasa 400 km ze zmiennymi prędkościami i na spokojnie bez szaleństw :cwaniak:

Jutro Lakiernik (Maska)
Poniedziałek Wymiana Gaźnika na zregenerowany
środa SPA


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-13, 14:29

Wszystko odbyło się zgodnie z planem :ok:
Zrobione wczoraj w nocy 400 km
Podczas jazdy jeden przystanek na Orlenie na korektę ustawień gaźnika (inny wałek) trasa Koszalin - Mrocza (Mustang-Shop) i to był dobry kierunek bo chłopaki mieli sondę szerokopasmową i rewelacyjnie skorygowali moje ustawienia na słuch :super: :padam:
Dzisiaj rano auto oddane do lakiernika :cwaniak:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ERTE » 2016-04-14, 00:24

A czemu założyłeś nową alu chłodnicę skoro rok temu regenerowałeś oryginał?

Najważniejsze że mini remont udany i nic nie stuka

Podoba mi się ta miska aluminiowa - już kiedyś ja wyczaiłem na ebay czy gdzieś ale nie moge się zdecydować czy taką czy ta większa z k coda

Obrazek



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2016-04-14, 09:04

ERTE masz wybór to bierz większą :) tym bardziej że masz silnik bardziej niż stock ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-14, 09:41

ERTE pisze:A czemu założyłeś nową alu chłodnicę skoro rok temu regenerowałeś oryginał?

Najważniejsze że mini remont udany i nic nie stuka

Podoba mi się ta miska aluminiowa - już kiedyś ja wyczaiłem na ebay czy gdzieś ale nie moge się zdecydować czy taką czy ta większa z k coda

Obrazek
Nowa chłodnica poszła bo miałem dosyć strachu w korkach a stara była naprawiana i nie dawała rady przy wysokich temperaturach.
Stara będzie miała wymieniony cały rdzeń na nowy i do szafy w garażu ;)
Nowa jest większa i ma więcej kanałów jest odczuwalna różnica a nie mogłem sobie pozwolić na przegrzanie silnika na dotarciu :kwasny:
Aluminiową miskę łatwiej uszczelnić bo jest sztywna i lepiej odprowadza ciepło :ok:


P.S
nie można wsadzać fotek :/
Z linków po jakimś czasie giną
Brak miejsca na serwerze a MACH polakierowany i nic nie da się pokazać :/


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2016-04-14, 10:32

zlinkuj foty z fotosika lub innego serwera a potem jak juz bedzie miejsce na klubowym to zrobisz podmiane, zaden problem



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-18, 13:52

Dzisiaj maska jest po podkładzie dosycha od soboty żeby mniej siadało
Dzisiaj lakierujemy a jutro lub w środę prawdopodobnie będzie gotowy do Galopu na LICHEŃ :super:
Gaźnik wymienimy dopiero po OZM


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-19, 11:10

Lakierowanie się przeciągnęło na dzisiaj :chytry:
Trzeba było wyczyścić wnękę prawych drzwi bo ruda delikatnie się pokazała :wstyd:
Trzeba ją usuwać na bieżąco :P
Jutro w planie odbiór i wymiana oleju po 600 km na docelowy :ok: (limit poślizgów wyczerpany bo czwartek myjnia :przestraszony: )

Maska przygotowana i wnęka także

Obrazek

Obrazek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”