Jednakże wraz z faktem sprzedaży spełniłem swoje marzenie, dzięki pomocy Arka, oraz kilku wspaniałych osób nabyłem Terminatora 2003 w Alabamie. Kupiony z przebiegiem 94 tyś mil. Samochód jest 154 numerem. Był bezwypadkowy jego jedyna szkoda to wymieniony lewy błotnik, oraz drzwi po parkingowym incydencie.
Samochód jest doładowany Eatonem z kólkiem 2,81" na poziomie 12-13psi. Przekłada się to na 509km/742Nm. Jednak podczas pomiaru powyżej 5100 ślizgał się pasek na kompresorze co wówczas znacznie zaniżyło wynik końcowy (Jeszcze nie sprawdziłem , lecz szacuje na 560km)
Cobra w prowadzeniu niesamowita, szybka zwarta, precyzyjna, dzięki brembo i IRS doskonale hamuje i "skręca".
Szereg modyfikacji i zmian już dokonanych w większości przeze mnie:
- Garett Supercharger Dual Pass Heat Exchanger
- Borla Catback Exhaust System + portki quad MG motorsport
- Supercharger Pulley 2,81"
- SCT Bama tuned
- BBK Cold Air Intake
- Aluminium one piece driveshaft
- SCT engine program
- Wheels fr500 and Yokohama Advan tires 275/35/18 + Eibach wheel spacers 1,5"
- Eibach Springs PRO kit cobra 03/04
- Maximum motorsport IRS bushing
- Front and rear Sway Bar end link and bushing
- MSD Blaster Coil On Plug Set
- Coilover Caster Camber Plates
- Bumpsteer kit + Knuckle Pin's
- Slotted and drilled Rotors with Ceramic brake Pads Z26 Extreme (front&rear)
- Supercharger AC Delco oil dedicated for Eaton + cooler liquid
- Royal Purple 5W20 engine oil + K&N filter
- Racing Mishimoto Thermostat ( 170F )
- Complete Racing HD Ceramic Clutch + Flywheel + bearing + SR Performance Clutch Adjuster Kit
- Rebuild complete transmission Tremec t56 (NEW HD bearings, Synchros, bronze HD pads)
- Royal Purple Rear differential oil 75w/140 Royal Purple + Ford Friction racing modifier
- Steeda short Tri-Ax Shifter
- NGK TR6 Spark Plugs
- MSD Coil Packs
- New smoked headlights
- N2MB Launch control + Full throttle shift
- Steeda Belt Tensioner 100mm











No i mniej więcej tak to wygląda...

Do zobaczenia w Licheniu! Pozdrawiam Kuba