Co do drona to podobno przy tym modelu trochę występuje, ale to ocenię po instalce.
Cena na AmericanMuscle w przeliczeniu obecnie 1'500pln, z shipem i podatkami wzrasta do 3'600 pln


Ślimak pisze:Dobra, wkraczam zanim gównoburza się rozhula.
Co do drona to podobno przy tym modelu trochę występuje, ale to ocenię po instalce.
Cena na AmericanMuscle w przeliczeniu obecnie 1'500pln, z shipem i podatkami wzrasta do 3'600 pln
 masakra!
  masakra!Rezor pisze:Próbujesz mnie obrazić czy jak? Korona "Panu Alfa i Omega" z głowy by spadła jakby komuś wytłumaczył, że ten wydech to nie zwykła rura? Ktoś z boku potem widzi takie odzywki i boi się o coś zapytać bo go "spec" potraktuje jak nieuka.bart pisze:ktore mu wyjasnilem ale rezor chyba ciasne galoty masz i musisz poluzowac, zacznij od glownej gumki
cene podalem bo pytal wiec jeszcze w galotach poluznij gumki w nogawkach bo moze krew slabo krazyc......
wygaszam...
 
 
 
  
  
 

Żebyś wiedziałbart pisze:[...] na pielgrzymce bedziemy sluchac jak w 3,7 bomby graja
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif) Oczywiście pogadamy pod warunkiem że do kwietnia nie stracę słuchu
 Oczywiście pogadamy pod warunkiem że do kwietnia nie stracę słuchu 
 
  
 













to jzu moj trzeci Rocket i bardzo mi przypasowalB0kiem pisze:@Koral
ale dlaczego nie moto rodem z USA?
 a sprowadzilem go oczywiscie z USA
 a sprowadzilem go oczywiscie z USA  wrazenia z jazdy jak w doladowanej V8, i podobna jak nie wieksza adrenalina
 wrazenia z jazdy jak w doladowanej V8, i podobna jak nie wieksza adrenalina  no ale tlok w Rockecie jest wielkosci tłoka w Dodgu Viperze
 no ale tlok w Rockecie jest wielkosci tłoka w Dodgu Viperze 
 2,7 do setki mowi samo za siebie, szybke obowioazkowo dokupilem bo z nia mozna juz zamknac predkosciomierz ,oczywiscie na autostradzie
 2,7 do setki mowi samo za siebie, szybke obowioazkowo dokupilem bo z nia mozna juz zamknac predkosciomierz ,oczywiscie na autostradzie  i to niemieckiej
 i to niemieckiej 
 wlasnie az nasuwa sie porownanie do GT500 ktory jest podobnym szalenstwem na 4kolach
 wlasnie az nasuwa sie porownanie do GT500 ktory jest podobnym szalenstwem na 4kolach  20lat jezdze rwd a dzisiaj prawie wylecialem z drogi GT500,i kontrola trakcji nie pomoglaby, na szczescie dalem rade, ale kazde wcisniecie gazu do podlogi daje neisamowite wrazenia i mase adrenaliny, zarowno w GT500 jak i Rockecie ,czyli dokladnie to co kocham
 20lat jezdze rwd a dzisiaj prawie wylecialem z drogi GT500,i kontrola trakcji nie pomoglaby, na szczescie dalem rade, ale kazde wcisniecie gazu do podlogi daje neisamowite wrazenia i mase adrenaliny, zarowno w GT500 jak i Rockecie ,czyli dokladnie to co kocham 

 moze ponowie je w tym roku na innej szerszej zamknietej ,tez przemyslowej drodze (prosta ok 3km )
 moze ponowie je w tym roku na innej szerszej zamknietej ,tez przemyslowej drodze (prosta ok 3km ) 
 najbardziej extremalny chopper jaki znam to mojego kolegi ze studiów yamaha warrior 1700
 najbardziej extremalny chopper jaki znam to mojego kolegi ze studiów yamaha warrior 1700 mój ojciec je uwielbia, mojego nawet nie chce dotykać bo to manual
  mój ojciec je uwielbia, mojego nawet nie chce dotykać bo to manual  
  
Nie to zebym sie czepial bo sam jezdze motocyklami. Mialem 3 V-max'y - 2 stare i jeden nowy z 2009(200HP) i jezdzilem Rocketem - nie zrobisz 2,7s do setki Rakieta - ciezko nawet zejsc do 3,5...jest na to po prostu za ciezkiKoral pisze:to jzu moj trzeci Rocket i bardzo mi przypasowalB0kiem pisze:@Koral
ale dlaczego nie moto rodem z USA?
a sprowadzilem go oczywiscie z USA
wrazenia z jazdy jak w doladowanej V8, i podobna jak nie wieksza adrenalina
no ale tlok w Rockecie jest wielkosci tłoka w Dodgu Viperze
w sumei gdybym rozsadkiem wybieral to nie wybralbym Rocketa, pali kapcia na 3biegu (opona 240 tyl ) i wymaga duzego doswiadczenia, nie wybacza bledow,nie ma ESP czy ABSu, dlatego moim pierwszym szarym Rocketem mialem 2 wywrotki w tym jedna skonczyla sie w szpitalu2,7 do setki mowi samo za siebie, szybke obowioazkowo dokupilem bo z nia mozna juz zamknac predkosciomierz ,oczywiscie na autostradzie
i to niemieckiej
motocykl niepokorny, czyli cos jak ja, cały czas go poznaje, bo o ile w GT500 ratuje mnie kontrola trakcji i 4kola to tutaj naprawde trzeba uwazac..
Ania oczywiscie kazala mi go sprzedac i mowi ze nie bedzie mnie dogladac jak znow cos zlamie (2lata temu szczesliwie tylko stopa ), no ale wlasnie ja kieruje sie sercem i tak jak przy wyborze doladowanej V8 tak tu podobnie rozsadek schodzi na dalszy plan..wlasnie az nasuwa sie porownanie do GT500 ktory jest podobnym szalenstwem na 4kolach
20lat jezdze rwd a dzisiaj prawie wylecialem z drogi GT500,i kontrola trakcji nie pomoglaby, na szczescie dalem rade, ale kazde wcisniecie gazu do podlogi daje neisamowite wrazenia i mase adrenaliny, zarowno w GT500 jak i Rockecie ,czyli dokladnie to co kocham

 
 

 
  bo z pojemnosci 2300 mozna co nieco wiecej wycisnac
 bo z pojemnosci 2300 mozna co nieco wiecej wycisnac 

