[marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: caniggia » 2016-03-06, 23:05

Używałem takiego zestawu w, hamuje dobrze, ale droga pedału hamulca jest dość długa. Miękki podał.
Można to przerobić.



Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: marcinp » 2016-03-06, 23:09

Też tak mi się wydawało po kilku hamowaniach, przy bębnach i bez wspomagania pedał był za to ekstremalnie twardy.
Wiesz, że chętnie wpadnę do Opola na przeróbki :D


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: Pavulon_ » 2016-04-02, 12:24

marcinp pisze:Silnik na dotarciu, a tym czasem po 2 sezonach hamowania bębnami, bez wspomagania zdecydowałem się na upgrade hamulców z przodu.
Zestaw jak w wersji GT - hamulce tarczowe - pompa dwuobwodowa i dodatkowo serwo.
To ten zestaw CSRP?

U mnie działa perfekcyjnie. W wersjach GT fabrycznie były jednoobwodowe, bez wspomagania i tarcze były bez nacięć. To jednak modyfikacja 'must have'.



Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: marcinp » 2016-04-03, 22:57

Pavulon_ pisze:
marcinp pisze:Silnik na dotarciu, a tym czasem po 2 sezonach hamowania bębnami, bez wspomagania zdecydowałem się na upgrade hamulców z przodu.
Zestaw jak w wersji GT - hamulce tarczowe - pompa dwuobwodowa i dodatkowo serwo.
To, ten zestaw CSRP?

U mnie działa perfekcyjnie. W wersjach GT fabrycznie były jednoobwodowe, bez wspomagania i tarcze były bez nacięć. To jednak modyfikacja 'must have'.

Tak to zestaw CSRP a dokładnie:
Manufacturer Part Number: SWAP.1.3/PBU

Zrobiłem już około 400 km i czuć różnicę, choć jeszcze muszę doregulować rozkład siły hamowania przód-tył. Na razie testuje delikatnie, musiało się wszystko ułożyć i jeszcze silnik na dotarciu.

Z fabrycznymi GT masz rację - użyłem skrótu myślowego.

Tu można poczytać czym się różnił GT 65-66 od "zwykłego"
http://www.cjponyparts.com/tech-real-gt/a/137/" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: marcinp » 2016-04-03, 23:08

Modyfikacji ciąg dalszy. Dla mnie to taka opcja z kategorii 'must have', jeżeli chodzi o wygląd. Oczywiście wszystko zgodnie z tym co było dostępne w mustangu w 66 roku.
Jako jedna z opcji do mustanga w 66 roku występowały światła przeciwmgielne - standard w wersji GT.
Takie też zakupiłem do swojego - będą do zobaczenia już na zlocie ;)
Obrazek


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: marcinp » 2016-04-12, 23:51

Dopieszczam wszystko przed zlotem i okazało się, że nie działa klakson :zly:
Winny - turn signal switch - już raz go reanimowałem ale tym razem powinien być już nowy.
http://www.cjponyparts.com/scott-drake- ... 6/p/TSW24/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

może ktoś ma na miejscu i poratuje?


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: marcinp » 2016-04-15, 00:04

i kolejna niespodzianka - przy wymianie silnika zupełnie zapomniałem o kole zamachowym - stare było już zmęczone a nie chciałem czekać na nowe więc nowy silnik wskoczył ze starym kołem.
Teraz przyszedł czas na wymianę koła, nowe koło zamówione, już na miejscu, skrzynia zrzucona, koło założone i....
nie pasuje, konwerter za ciasno wchodzi - jest za mało miejsca między silnikiem a skrzynią. Okazało się, że nowe koło jest jakieś niecałe 2mm grubsze od starego - a jest to wymiar, którego nie podają producenci;(

Szybka decyzja, dorabiamy na zamówienie grubszą blachę, pomiędzy silnikiem a skrzynią (Transmission Separator Plate).

Tu wielkie podziękowania dla Tjay'a za szybką akcje dorobienia takiego cuda.

Po zamontowaniu wszystko jest ok :ok:
Obrazek


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: marcinp » 2016-05-30, 00:00

Właśnie pokonałem ponad 1000 km w ostatni weekend (Mustka ;) ) - i pojawił się problem ze stukaniem spod pokrywy zaworów.
Po przejechaniu 500 km w jedną stronę zaczęło dosyć mocno stukać - koledzy w Ustce przyszli szybko z pomocą - po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się, że ostatni z koników jest luźny - pomogło dokręcenie nakrętki (skasowanie luzu) - po założeniu pokryw i odpaleniu - stukanie ustało - to było to. Kris - dzięki za pomoc.

viewtopic.php?f=193&t=10793&start=150#p175063" onclick="window.open(this.href);return false;

Dzisiaj po przejechaniu około 300 km znów zaczęło stukać - a po 400km - stukało tak mocno, jak poprzednio - odgłos z tego samego miejsca - zakładam, że to ten sam konik, zawór.

Pytanie - co może być przyczyną, że ta nakrętka, którą regulujemy zawór się odkręca i pojawiają się te stuki - co powinienem z tym zrobić?
Macie jakiś pomysł?
Ostatnio zmieniony 2016-11-17, 00:02 przez marcinp, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam,
marcinp

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: caniggia » 2016-05-30, 00:14

Podjedź, to sprawdzę temat. Stawiam, że szpilka i nakrętka do wymiany. Jest samokontrująca, może być, ze nie trzyma.



Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: marcinp » 2016-05-30, 11:06

ok. to jeszcze pytanie uzupełniające - czy da się to wymienić bez demontażu głowicy?
Gdzie kupić taką szpilkę i nakrętkę - czy muszę zamawiać cały zestaw?


Pozdrawiam,
marcinp

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: caniggia » 2016-05-30, 11:12

Da się wymienić ściągając górny dekiel. Wydaje mi się, że można to kupić pojedynczo. Można też zrobić w ten sposób, że dołożyć nad tą nakrętkę drugą na kontrę.



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: yoozeq » 2016-05-30, 11:17

Spokojnie możesz kupić zazwyczaj sprzedają zestaw dwóch szt. w opakowaniu np. edelbrock... też już tak kupowałem bo ja miałem nakrętki comp cams z alu w środku i przy sprawdzaniu długości laski jedną szpilkę i nakrętkę uszkodziłem... tak trzymała.... możesz też takie kupić polecam. Kontra też się sprawdzi a nakrętki kupisz w pl, a jak dasz kontrę i klej średniego montażu to beton już powinien być. Miałem podobny przypadek i załatwiłem to właśnie dodatkową nakrętką i klejem do gwintów :) Naprawa bez ściągania głowic :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: marcinp » 2016-11-16, 22:51

Coś ostatnio mało się dzieje w temacie, to chociaż zdjęcie wrzucę ;)
Obrazek


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: stang232 » 2016-11-17, 08:18

:super: Wygląda lepiej niż w 66-tym


Obrazek

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [marcinp] Mustang Coupe 66 Silver Blue

Post autor: yoozeq » 2016-11-17, 08:29

stang232 pisze::super: Wygląda lepiej niż w 66-tym
Ja bym powiedział zdecydowanie lepiej ;) Plakacik i na ścianę!


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”