Mustang 2015 cena w Polsce
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Mustang 2015 Ecoboost plus JLT plus program na 98, 120NM przyrostu przy największej różnicy i 70 koni, robi wrażenie.
A to jeszcze nie koniec, bo czasu brakło
A to jeszcze nie koniec, bo czasu brakło
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Dlaczego nie ten?
Przy 4-4,2 tys. obrotów jest różnica blisko wspomnianych 70 KM / 120NM.
Największy plus silników turbo - łatwość tuningu. Sam program kompletnie odmienia auto. 120NM w użytecznym zakresie obrotów to przepaść. I oczywiście takie R4 po kilku zmianach może być szybsze od V8 (ale kto co lubi - po 6 latach z R4 turbo ja bez wahania wybieram wolniejsze i bardziej paliwozerne V8)
Przy 4-4,2 tys. obrotów jest różnica blisko wspomnianych 70 KM / 120NM.
Największy plus silników turbo - łatwość tuningu. Sam program kompletnie odmienia auto. 120NM w użytecznym zakresie obrotów to przepaść. I oczywiście takie R4 po kilku zmianach może być szybsze od V8 (ale kto co lubi - po 6 latach z R4 turbo ja bez wahania wybieram wolniejsze i bardziej paliwozerne V8)
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Program dla nowego Kojota z filtrem to tez troche da - moze z 40HP. Ale bez wiekszych ingerencji w silnik - tylko programem, filtrem i wydechem mozna co najwyzej skoczyc do 500 na wale a turbo mozna pompowac w sumie do woli.nomad pisze:Dlaczego nie ten?
Przy 4-4,2 tys. obrotów jest różnica blisko wspomnianych 70 KM / 120NM.
Największy plus silników turbo - łatwość tuningu. Sam program kompletnie odmienia auto. 120NM w użytecznym zakresie obrotów to przepaść. I oczywiście takie R4 po kilku zmianach może być szybsze od V8 (ale kto co lubi - po 6 latach z R4 turbo ja bez wahania wybieram wolniejsze i bardziej paliwozerne V8)
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- addrian
- Forumowicz
- Posty: 283
- Rejestracja: 2015-04-11, 08:07
- Model: EB 2015
- Kolor: Competition orange
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
ja wpadam za tydzień
wtedy będzie ogień!! ale najpierw trzeba przegląd zrobić bo auto odbieram we wtorek z naprawy. W końcu się pogoda dobra robi
@b0kiem fajna fura, żółty robi wrażenie



@b0kiem fajna fura, żółty robi wrażenie
358 PS 542 NM
04/2015 Zamówienie
10/2015 Odbiór
MRT AXLE BACK EXHAUST KIT
INTERCOOLER WAGNER
HD CUSTOMS TUNE
04/2015 Zamówienie
10/2015 Odbiór
MRT AXLE BACK EXHAUST KIT
INTERCOOLER WAGNER
HD CUSTOMS TUNE
- stanglex
- Forumowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
- Model: 2016 Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Nie wierze, ze przy tym modzie nie wzrosnie spalanie. Zapewne zblizy sie do tego z v8 i jeszcze dojdzie koniecznosc lania drozszego paliwa 98.
Z: 05/2015
O: 04/2016
O: 04/2016
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
A z ciekawości co zostało zmienione w programie? Same mapy czy też wysterowane zadane doładowanie z turbo?
W sumie mogą być jajca z EcoBoostem. Ok. 5% lżejszy przy stracie ok 13% mocy, a ponoć to nie wszystko. 50k zł różnicy, które można spokojnie przeznaczyć na mody i może się okazać, że w tej samej cenie prowadzi się lepiej od V8.
W sumie mogą być jajca z EcoBoostem. Ok. 5% lżejszy przy stracie ok 13% mocy, a ponoć to nie wszystko. 50k zł różnicy, które można spokojnie przeznaczyć na mody i może się okazać, że w tej samej cenie prowadzi się lepiej od V8.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Tak jak napisał Cannigia zapewne przy takiej samej jeździe spadnie (sprawdzone na innych silnikach turbo po różnych modach).
Oczywiście jeśli będzie się wykorzystywać w pełni dodatkowe konie to wzrośnie. Tu nie ma magii - turbo daje więcej powietrza, to trzeba więcej paliwa. Jeżdżąc natomiast na podciśnieniu nie ma możliwości by turbo R4 paliło tyle co V8
Oczywiście jeśli będzie się wykorzystywać w pełni dodatkowe konie to wzrośnie. Tu nie ma magii - turbo daje więcej powietrza, to trzeba więcej paliwa. Jeżdżąc natomiast na podciśnieniu nie ma możliwości by turbo R4 paliło tyle co V8

- addrian
- Forumowicz
- Posty: 283
- Rejestracja: 2015-04-11, 08:07
- Model: EB 2015
- Kolor: Competition orange
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Ja gdzies wyczytałem na forach ze akurat ten silnik 2.3 turbo na 95 ma 90% mocy i lepiej zalewać go 98. Z tego co wiem to 98 przyczynia sie do redukcji spalania i lepszej pracy silnika albo cos pomieszałem 

358 PS 542 NM
04/2015 Zamówienie
10/2015 Odbiór
MRT AXLE BACK EXHAUST KIT
INTERCOOLER WAGNER
HD CUSTOMS TUNE
04/2015 Zamówienie
10/2015 Odbiór
MRT AXLE BACK EXHAUST KIT
INTERCOOLER WAGNER
HD CUSTOMS TUNE
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
98->więcej oktanów->redukcja spalania ALE stukowego. Spalanie stukowe przyczynia się oczywiście do zwiększenia spalania i spadku mocy ale jeśli samochód został zaprojektowany do pracy na 95 i nie spala detonacyjnie to zalanie 98 nic nie da.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Różnica w cenie chyba bliżej 20k
dolot, wydech i program pewnie wyjdzie pod 10k, ale chyba jeszcze nie złapie V8...
