
problem po wymianie rozrządu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-14, 19:19
- Model: gt500
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
problem po wymianie rozrządu
Mam problem po wymianie rozrządu w moim mustangu GT500 2006 rok przez kilka dni chodził super potem zaczął klekotać i pojechał na lawecie do mechanika,Tan stwierdził że puścił jeden z napinaczy i dlatego tak pracował.Po naprawie chodził normalnie ale po uruchomieniu po uruchomieniu na zimnym silniku przez ok 2-3 sekundy słychać było rozrząd , potem już pracował normalnie. Ponownie przycisnąłem mechanika że tak nie może być.Obecnie grzebie przy moim kucyku twierdzi że wymienił rozrząd na nowy(reklamował poprzedni że jest uzskodzony), ale silnik nadal na p[oczątku klekocze przez 2-3 sekund.Proszę o pomoc. 

Re: problem po wymianie rozrządu
Dlaczego wymieniałeś rozrząd, działo się coś wcześniej? Wygląda to jakby schodziło ciśnienie oleju z napinacza.
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: problem po wymianie rozrządu
Ile masz przejechane na starym rozrządzie>?>w moim 5.0 GT z 1995r mam przejechane 200 000km i i raczej do końca żywota tego auta nie zamierzam wymieniać rozrządu,ma dopuszczalny luz 0,5 cala ,a napinacza tam niema
wszystkie nowe części zamienne to przeważnie jest porażka, jak chodzi lepiej nie grzebać za dużo---pozdr 


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: problem po wymianie rozrządu
To jest przecież nowszy silnik...smerf pisze:Ile masz przejechane na starym rozrządzie>?>w moim 5.0 GT z 1995r mam przejechane 200 000km i i raczej do końca żywota tego auta nie zamierzam wymieniać rozrządu,ma dopuszczalny luz 0,5 cala ,a napinacza tam niemawszystkie nowe części zamienne to przeważnie jest porażka, jak chodzi lepiej nie grzebać za dużo---pozdr
tam jest 4.6 i sohc 3 valve i jest napinacz.
Temat byl rozkminiany przez Caniggia na forum. Poszukaj. Generalnie to zły montaż napinacza( uszczelka napinacza ) powoduje klekot i uszkodzenia rozrządu.
Jak dla mnie to mechanik coś tu sciemnia...
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: problem po wymianie rozrządu
o kużwa dobrze że napisałeś że nowszy silnik jaki jesteś mądry 

Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: problem po wymianie rozrządu
Paweł Więcek o tym wspominał że tam coś leci rozrząd. najlepiej przeklej temat do 5gen bo tam jest jego miejsce i się skontaktuj z Pawłem.
302 HOooooo
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-14, 19:19
- Model: gt500
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Re: problem po wymianie rozrządu
Witam dlatego zmieniałem rozrząd bo komputer pokazywał brak synchronizacji z wałem i moj mechanik stwierdził że trzeba go wymienić ,a potem działo się to co opisałem.Dziekuję i pozdrawiamKonradmpg pisze:Dlaczego wymieniałeś rozrząd, działo się coś wcześniej? Wygląda to jakby schodziło ciśnienie oleju z napinacza.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-14, 19:19
- Model: gt500
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Re: problem po wymianie rozrządu
Dziekuję za zainteresowanie samochód ma przejechane 98tys k.m jeżdziłem nim na co dzień .Do momentu wymiany jedyny problem to często zapalająca się kontrolka eingin która po jakimś czasie samoistnie gasła .Dlatego samochód zaprowadziłem do mechanika który po podłaczeniu go do kopa zalecił i wykonał zmianę rozrządu.Piszecie o żle założonej uszczelce napinacza,możecie bliżej sprecyzować o co chodzi.
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: problem po wymianie rozrządu
Skontaktuj sie z uzytkownikiem Caniggia(taki ma nick na forum). Nazywa się Paweł i ma firmę Hd customs w Opolu . Specjalizuje sie w mustangu i innych amerykana ch. Jezeli ktoś mamto zdjagnozowac to on.
Btw - jaki warsztat teraz to robi. Skąd jesteś?
Pozdr.
Btw - jaki warsztat teraz to robi. Skąd jesteś?
Pozdr.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-14, 19:19
- Model: gt500
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Re: problem po wymianie rozrządu
dzieki jestem z elbląga .Mechanik to dość młody facet ok30 bardzo łebski tuninguje ładne fury jest super elektronikiem,Przerabiał mi światła w rumaku .Spróbuję się skontaktować z Pawłem którego polecasz.W elblągu jest firma ASJ która zajmuje się amerykanami,mechanik też korzystał z ich pomocy i na razie b ez powodzenia
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1627
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: problem po wymianie rozrządu
Byłbyś w stanie nagrać rzeczony klekot? Zawsze lepiej będzie komuś z forum zdiagnozować/skojarzyć coś co usłyszy
Tak samo sprawa się ma jakby coś wizualnie było nie tak 


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-14, 19:19
- Model: gt500
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Re: problem po wymianie rozrządu
dzięki podjadę w najbliższym czasie do mechanika i nagram to.Tyko powiedz jak to wstawić na forum
Ostatnio zmieniony 2016-02-18, 23:17 przez kamerton, łącznie zmieniany 1 raz.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: problem po wymianie rozrządu
Tu masz zdjęcie napinacza łańcucha rozrządu. http://www.rockauto.com/en/moreinfo.php ... 2173&jsn=8" onclick="window.open(this.href);return false;
Występująca tam widoczna na korpusie (biała) uszczelka jest jakby naniesiona na stałe. Robi wrażenie silikonowej. One potrafią ulec uszkodzeniu , przerwaniu i wtedy spada ciśnienie oleju na panewkach wału rozrządu. Z diagnozą osłuchowo jest z pewnością kłopot szczególnie przy małych uszkodzeniach.
Podczas wymiany rozrządu w moim silniku dopiero po demontażu napinaczy okazało się że występują w tych uszczelkach już mikro- ubytki.
Pytanie czy podczas wymiany rozrządu wymieniałaś napinacze. Jeśli tak to kwestia ich jakości. Ja zakładałem kpl rozrząd oryginał. Jeśli kupowałeś w PL to wiem że sporo ludzi narzeka na jakość tego co jest u nas dostępne. Ale może u Ciebie być zupełnie coś innego. Najlepiej zrób tak jak radzi Ci Kaskader Bart.
Ja również korzystam z usług Caniggia, choć mam do niego 500 km.
Występująca tam widoczna na korpusie (biała) uszczelka jest jakby naniesiona na stałe. Robi wrażenie silikonowej. One potrafią ulec uszkodzeniu , przerwaniu i wtedy spada ciśnienie oleju na panewkach wału rozrządu. Z diagnozą osłuchowo jest z pewnością kłopot szczególnie przy małych uszkodzeniach.
Podczas wymiany rozrządu w moim silniku dopiero po demontażu napinaczy okazało się że występują w tych uszczelkach już mikro- ubytki.
Pytanie czy podczas wymiany rozrządu wymieniałaś napinacze. Jeśli tak to kwestia ich jakości. Ja zakładałem kpl rozrząd oryginał. Jeśli kupowałeś w PL to wiem że sporo ludzi narzeka na jakość tego co jest u nas dostępne. Ale może u Ciebie być zupełnie coś innego. Najlepiej zrób tak jak radzi Ci Kaskader Bart.
Ja również korzystam z usług Caniggia, choć mam do niego 500 km.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2016-02-14, 19:19
- Model: gt500
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny
Re: problem po wymianie rozrządu
dziękuję powiem to machanikowi.Wymieniałem komletny rozrząd z napinaczami dwoma wariotorami kupowany w pl
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: problem po wymianie rozrządu
Znam ASJ dość dobrze. Sam u nich robię rzeczy z którymi sobię sam nie radzę. Ale jak jest gruba sprawa to do hd customs
Ale ASJ dość dobrze ogarnia mustanga s197 (czyli 2005-2014). A to dlatego że wlaściciel ( Andrzej ) ma i mial pare takich
A gdzie kupywaleś części? I jakiej firmy?
BTW. Ja dalej stawiam na bląd mechanika. Tzn. on po prostu nie wie gdzie spierd.... i nie potrafi tegoi zdiagnozoawć. Wystarczy że nie wie o problemach o których pisal Empi i nie wie co mogą powodować. A w ekstremalnym przypadku doprowadza to to zjechania walków rozrządu i trzeba je wymieniać.
Może jak Opole za daleko to spróbuj w ASJ

Ale ASJ dość dobrze ogarnia mustanga s197 (czyli 2005-2014). A to dlatego że wlaściciel ( Andrzej ) ma i mial pare takich

A gdzie kupywaleś części? I jakiej firmy?
BTW. Ja dalej stawiam na bląd mechanika. Tzn. on po prostu nie wie gdzie spierd.... i nie potrafi tegoi zdiagnozoawć. Wystarczy że nie wie o problemach o których pisal Empi i nie wie co mogą powodować. A w ekstremalnym przypadku doprowadza to to zjechania walków rozrządu i trzeba je wymieniać.
Może jak Opole za daleko to spróbuj w ASJ