kalkulatory opon

Dobór odpowiednich gum i felg Dyskusje, opinie, testy.

Moderatorzy: stang232, SECHUBU, stang232, SECHUBU

ODPOWIEDZ
alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

kalkulatory opon

Post autor: alski » 2009-05-16, 21:57

Znalazłem fajny kalkulator porównawczy opon

http://www.1010tires.com/TireSizeCalcul ... ehicle=yes

podaje też pasujące modele i ich testy, cennik US

pozdrawiam


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-05-17, 12:52

Ja lubie ten kalkulator bo przynajmniej wiem co sie dzieje :hyhy:

http://www.kouki.co.uk/utilities/visual ... calculator


Tomasz
Obrazek
Obrazek

rico_wr
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-06-03, 16:05
Model: Ford Mustang GT 96
Silnik: V8 4.6
Kolor: rio red

Post autor: rico_wr » 2009-06-10, 11:43

Ja nie kalkulowałem tylko przesadziłem i już :D
Z przodu 235/50/18 z tyłu 255/55/18. Są ewidentnie za duże. Sprawa jest prosta- trzeba szybko je spalić i kupić mniejsze ;)


V8 na tył i już!

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-06-10, 19:08

A to nie powinny być odwrotnie założone? "Grubsze" na przód? Przecież to tam jest silnik i większy nacisk (rozłożenie masy)?

Sorry ;) przeoczyłem, że te w tyle są szersze...


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

rico_wr
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-06-03, 16:05
Model: Ford Mustang GT 96
Silnik: V8 4.6
Kolor: rio red

Post autor: rico_wr » 2009-06-10, 20:37

Normalnie opony o takich wysokościach są przeznaczone do SUVów. W Koniu bardzo dobrze spisują się przy jeździe na wprost, hamowaniu i przyspieszaniu ale nie radzą sobie specjalnie na zakrętach. Mustang jest dla nich za agresywny :kwasny: Po prostu przy lataniu bokiem lub w szybkich zakrętach taka wysoka opona kładzie się zdeczko


V8 na tył i już!

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-06-12, 10:48

rico_wr pisze:Normalnie opony o takich wysokościach są przeznaczone do SUVów. W Koniu bardzo dobrze spisują się przy jeździe na wprost, hamowaniu i przyspieszaniu ale nie radzą sobie specjalnie na zakrętach. Mustang jest dla nich za agresywny :kwasny: Po prostu przy lataniu bokiem lub w szybkich zakrętach taka wysoka opona kładzie się zdeczko

Nomanie :) to są takie w serii :P i gdyby nie one to plomby bym dawno pogubił... w amerykancu powinno byc widac kawał opony, to nie japoniec ze metal do metal i opona mazakiem namalowana :P zreszta nie na naszych drogach...

a co fajniej to w usa pisza w reklamówkach z to low profile tires :P rozpisuje sie tu oczywiscie o 235/50/18.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Felgi i Opony”