Mustang 64-70 - prosze o info

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

SMela21
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-16, 16:40
Model: Nissan Sunny
Silnik: inny V8
Kolor: RED
Kontakt:

Mustang 64-70 - prosze o info

Post autor: SMela21 » 2009-05-16, 16:52

Mam prośbę... od zawsze podobał mi się mustang właśnie z lat 64-70. przed zakupem chciałbym się dowiedzieć o nim jak najwięcej. Kto może to coś niech napisze albo jakieś linki da, byle po PL :)
najczęściej są silniki 289 i 302, 6 cylindrówki pomijam, mieć taki silnik to jakby nie mieć mustanga :]
Ktoś zna parametry tych silników? Jakie są jeszcze inne?



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-05-16, 17:08

Witam!

Najpierw zajrzyj tutaj http://mustangklub.pl/forum/viewtopic.p ... nim+kupisz

A gdybys potrzebowal wiecej info daj znac co dokladnie chcesz wiedziec :)


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-05-16, 17:41

Witaj,
masz rzut beretem więc wpadnij do Starego Olesna 6 i 7 czerwca, odbywa się tam zlot AECC - klubu miłośników amerykańskiej motoryzacji i z pewnością będzie kilka sztuk w tym moja :]



SMela21
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-16, 16:40
Model: Nissan Sunny
Silnik: inny V8
Kolor: RED
Kontakt:

Post autor: SMela21 » 2009-05-16, 18:22

na pewno tam będę :) na pewno będę pytał i na pewno bym chciał się karnać :zawstydzony:

[ Dodano: 2009-05-16, 18:39 ]
Dzieki za porady:)
Ale ktos moze podac dane techniczne aut :)

Ostatnio mój blacharz zdobył marcedesa z lat chyba 80(za 4tys), na nich wcale sie nie znam... ale nie o to chodzi. To auto musi mieć 75% oryginalnych części żeby był zabytkiem no i dalej... Lakier to 10% z całości a jak to dalej idzie? :)

A co myślicie o unowocześnieniu zawieszenia bo tam to pewnie archaiczne jest i jak się takim jeżdzi... ?

http://www.totalcostinvolved.com/assets ... d_Ver3.pdf
http://www.totalcostinvolved.com/assets ... _Rev02.pdf



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-05-16, 18:54

w moim wątku opisałem dane auta z roku 66.

po pierwsze to napisz czego naprawdę chcesz, bo z jednej strony mówisz o oryginalności w iluśtam % żeby auto było 'na zabytek' a z drugiej pytasz o przeróbki zawieszenia.... dla mnie to dwie skrajności

nie znam osobiście nikogo kto by w ten sposób bawił się w przerabianie 40to letniego klasyka! ale są firmy które się tym zajmują za grubą kasę oczywiście.



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-05-16, 19:09

Tzw Pro Touring style - tak jak napisal Pavulon gruba kasa wchodzi w gre. Ja tez jestem zwolennikiem oryginalnosci auta. Moze jakbym mial 10 sztuk to 11 bym zaczal przerabiac :)


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

SMela21
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-16, 16:40
Model: Nissan Sunny
Silnik: inny V8
Kolor: RED
Kontakt:

Post autor: SMela21 » 2009-05-16, 19:22

Żeby wybrać drogę to trzeba je dobrze poznać najpierw... moja taka myśl :)



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-05-16, 20:16

SMela21 pisze:6 cylindrówki pomijam, mieć taki silnik to jakby nie mieć mustanga
jeszcze jakieś mądrości masz do napisania?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

SMela21
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-16, 16:40
Model: Nissan Sunny
Silnik: inny V8
Kolor: RED
Kontakt:

Post autor: SMela21 » 2009-05-16, 21:46

Hans pisze:
SMela21 pisze:6 cylindrówki pomijam, mieć taki silnik to jakby nie mieć mustanga
jeszcze jakieś mądrości masz do napisania?
widze ze kogos urazilem.... :) jechalem V6 z 2001 i za cichy silnik jak dla mnie. Po co miec sportowe auto ktore jest ciche :]



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-05-17, 00:41

SMela21 pisze:
Hans pisze:
SMela21 pisze:6 cylindrówki pomijam, mieć taki silnik to jakby nie mieć mustanga
jeszcze jakieś mądrości masz do napisania?
widze ze kogos urazilem.... :) jechalem V6 z 2001 i za cichy silnik jak dla mnie. Po co miec sportowe auto ktore jest ciche :]
SMela21: Klasyczny I6 wcale nie brzmi tak zle, zwlaszcza z dobrym wydechem. Jest mnostwo filmikow na youtube, ktore mozesz zobaczyc.

Hans: Gdybys puscil oczko na koncu byloby mniej pejoratywnie.... a tak znowu ktos sie obrazi :zdegustowany:


Tomasz
Obrazek
Obrazek

SMela21
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-16, 16:40
Model: Nissan Sunny
Silnik: inny V8
Kolor: RED
Kontakt:

Post autor: SMela21 » 2009-05-17, 09:06

Co do filmu "Szybko i wściekle" Camaro miało podwójne doładowanie i 750KM :)


[ Dodano: 2009-05-17, 09:10 ]
A pytając się co ile idzie procent na oryginalność to mi chodziło ile można coś przerobić na coś nowszego a żeby jednak moc zarejestrować jako zabytek, to są plusy tego bardzo małe OC oraz nie robi się przeglądów :)

Mustanga z wyglądu nic nie trzeba przerabiać, bo jest piękny ale czemu by nie móc pomyśleć o wygodzie i bezpieczeństwie ? Takie gotowe konwersje zawieszenia i hamulców, które dałem wcześniej w linkach.



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-05-17, 09:50

SMela21 pisze: żeby jednak moc zarejestrować jako zabytek, to są plusy tego bardzo małe OC oraz nie robi się przeglądów :)
OC na zabytka jest takie jak na normalne auto. Z reguły nawet wyższe prze V8 :P Zniżki są w PZU jeśli jest się członkiem jakiś stowarzyszeń np. automobilklub polski lub caar itp ( no chyba że coś się zmieniło ). Plusem jest jednak to że może to OC wykupić czasowo np. na 3 miesiące.



SMela21
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-16, 16:40
Model: Nissan Sunny
Silnik: inny V8
Kolor: RED
Kontakt:

Post autor: SMela21 » 2009-05-17, 10:33

Jak pisałem wcześniej o blacharzu to za swojego merola mówi że to są grosze, PZU takie zniżki ma dodatkowo 50% z całości więc nie mało a w PL do pojemności 2.5 litra są rożne ceny a powyżej tak jak za 2.5 wiec nie będzie drożej czy to V8, może mieć nawet 7 litrów jak shelby :)



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-05-17, 11:50

pluzz pisze:
SMela21 pisze:
Hans pisze:
jeszcze jakieś mądrości masz do napisania?
widze ze kogos urazilem.... :) jechalem V6 z 2001 i za cichy silnik jak dla mnie. Po co miec sportowe auto ktore jest ciche :]
SMela21: Klasyczny I6 wcale nie brzmi tak zle, zwlaszcza z dobrym wydechem. Jest mnostwo filmikow na youtube, ktore mozesz zobaczyc.

Hans: Gdybys puscil oczko na koncu byloby mniej pejoratywnie.... a tak znowu ktos sie obrazi :zdegustowany:
Oj wiem wiem. ;) Nie chodzi o obrażanie się. Jak by tak było to właściciele GT by się za "poździochy" poobrażali. :D


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-05-17, 12:51

SMela21 pisze:Jak pisałem wcześniej o blacharzu to za swojego merola mówi że to są grosze, PZU takie zniżki ma dodatkowo 50% z całości więc nie mało a w PL do pojemności 2.5 litra są rożne ceny a powyżej tak jak za 2.5 wiec nie będzie drożej czy to V8, może mieć nawet 7 litrów jak shelby :)
ceny OC zależą od bardzo wielu zmiennych więc nie ma sensu o tym dyskutować, niestety dla zabytka nie ma żadnej różnicy w cenie chyba że jest się członkiem jednego ze stowarzyszeń akceptowalnych przez PZU. Szansa jest również taka że pracownik PZU o tym nie wie i daje 70% zniżkę bez tego członkostwa (tak było w moim przypadku).

Jak ktoś (twój blacharz) ma swoje 50% zniżki to wiadomo że jest tanio. Co do V8 to miałem na myśli 'większą pojemność' co zawyża stawkę. Mi na początku zaśpiewali za mustanga na 1 rok czasu, bez żadnych zniżek 2k PLN OC :mur:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”