
najczęściej są silniki 289 i 302, 6 cylindrówki pomijam, mieć taki silnik to jakby nie mieć mustanga
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Ktoś zna parametry tych silników? Jakie są jeszcze inne?
SMela21: Klasyczny I6 wcale nie brzmi tak zle, zwlaszcza z dobrym wydechem. Jest mnostwo filmikow na youtube, ktore mozesz zobaczyc.SMela21 pisze:widze ze kogos urazilem....Hans pisze:jeszcze jakieś mądrości masz do napisania?SMela21 pisze:6 cylindrówki pomijam, mieć taki silnik to jakby nie mieć mustangajechalem V6 z 2001 i za cichy silnik jak dla mnie. Po co miec sportowe auto ktore jest ciche
OC na zabytka jest takie jak na normalne auto. Z reguły nawet wyższe prze V8SMela21 pisze: żeby jednak moc zarejestrować jako zabytek, to są plusy tego bardzo małe OC oraz nie robi się przeglądów![]()
Oj wiem wiem.pluzz pisze:SMela21: Klasyczny I6 wcale nie brzmi tak zle, zwlaszcza z dobrym wydechem. Jest mnostwo filmikow na youtube, ktore mozesz zobaczyc.SMela21 pisze:widze ze kogos urazilem....Hans pisze:
jeszcze jakieś mądrości masz do napisania?jechalem V6 z 2001 i za cichy silnik jak dla mnie. Po co miec sportowe auto ktore jest ciche
Hans: Gdybys puscil oczko na koncu byloby mniej pejoratywnie.... a tak znowu ktos sie obrazi
ceny OC zależą od bardzo wielu zmiennych więc nie ma sensu o tym dyskutować, niestety dla zabytka nie ma żadnej różnicy w cenie chyba że jest się członkiem jednego ze stowarzyszeń akceptowalnych przez PZU. Szansa jest również taka że pracownik PZU o tym nie wie i daje 70% zniżkę bez tego członkostwa (tak było w moim przypadku).SMela21 pisze:Jak pisałem wcześniej o blacharzu to za swojego merola mówi że to są grosze, PZU takie zniżki ma dodatkowo 50% z całości więc nie mało a w PL do pojemności 2.5 litra są rożne ceny a powyżej tak jak za 2.5 wiec nie będzie drożej czy to V8, może mieć nawet 7 litrów jak shelby