![Wesoly :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Czy ktoś wie czy w zwykłych fotelach (nie Recaro) jest fabrycznie włożona mata grzewcza i brakuje tylko sterowania, czy są one zupełnie "puste" ? A może ktoś ma doświadczenia w przerabianiu taki foteli ?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
Na pewno nie ma mat grzejnych ani instalacji przygotowanej pod grzane foteleMechPom pisze:Z uwagi na to że nie byłem w stanie czekać 6 miesięcy na wymarzoną konfigurację, postanowiłem nabyć sprzęta (2015 EcoBoost) bez grzanych foteli. Kiedy to piszę mamy minus 17 stopni i trochę mi przymarza![]()
Czy ktoś wie czy w zwykłych fotelach (nie Recaro) jest fabrycznie włożona mata grzewcza i brakuje tylko sterowania, czy są one zupełnie "puste" ? A może ktoś ma doświadczenia w przerabianiu taki foteli ?
W fotelach nic nie ma. Można dokupić maty montowane pod tapicerką, (trzeba zdjąć tapicerkę - jak szmaciana nie ma problemu, jak skóra musi być perforowana) zestaw jest z kablami i wyłącznikiem 2 poziomy grzania - tylko podłączyć pod akumulator.MechPom pisze:Z uwagi na to że nie byłem w stanie czekać 6 miesięcy na wymarzoną konfigurację, postanowiłem nabyć sprzęta (2015 EcoBoost) bez grzanych foteli. Kiedy to piszę mamy minus 17 stopni i trochę mi przymarza![]()
Czy ktoś wie czy w zwykłych fotelach (nie Recaro) jest fabrycznie włożona mata grzewcza i brakuje tylko sterowania, czy są one zupełnie "puste" ? A może ktoś ma doświadczenia w przerabianiu taki foteli ?
No gdzie tam! Ford powinien ładować V8 do Ecoboosta, tylko z wyłączoną połową cylindrów i o 30k tańszy. Inaczej oszczędza i kpi z kupującychspeedster pisze:Ford oszczędza? Chyba Ty oszczędziłeś kupując tańszą wersjęPo co mieliby montować coś za co kupujący nie zapłacił...
A ta procedura usprawniania to o co konkretnie chodzi? Trzeba się zgłosić do ASO i zarządać czy co?Volver pisze:W Mustangu zastosowano, niestety, moduł Peltiera, którego działanie poza stosunkowo niewielką sprawnością chłodzenia wytwarza paradoksalnie sporo ciepła. Wesoło? To dodam, że nasze fotele mają fabryczną wadę projektową polegającą na fatalnym poprowadzeniu kanałów wewnątrz, co może w przypadku dłuższego działania układu podnosić temperaturę, zamiast obniżać. Ford naprędce sklecił procedurę usprawniania, ale jak czegoś nie zrobi się od początku dobrze, to i tak będzie shit... i w większości przypadków posiadacze dalej nie mają sprawnego chłodzenia foteli. No, ale możemy śmiało powiedzieć, że mam fotele klimatyzowane, a nie tylko z wentylacją, prawda?