POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, pluzz, Przemek64, 6t07t, Piotrek86skc
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
Tytuł różno znaczny bo nie mogę tego zaliczyć jako całkowity remont ani jak drobne naprawy .
Chcę mechanicznie doprowadzić do ideału a zewnętrznie jeszcze niewiem .
No i się zaczęło , na początek silnik out " pokaż kotku co masz w środku" dobrze że zakupiłem żurawia ( jakaś chińska podróbka ale dała radę - na moje amatorskie naprawy wystarczy)
pierwsze co na pewno mam wyciek z shiftera skrzyni biegów i tylny uszczelniacz wału , luz na wieloklinie wyjścia skrzyni biegów
czy porady techniczne to dobre miejsce na taka foto relacje ?
Chcę mechanicznie doprowadzić do ideału a zewnętrznie jeszcze niewiem .
No i się zaczęło , na początek silnik out " pokaż kotku co masz w środku" dobrze że zakupiłem żurawia ( jakaś chińska podróbka ale dała radę - na moje amatorskie naprawy wystarczy)
pierwsze co na pewno mam wyciek z shiftera skrzyni biegów i tylny uszczelniacz wału , luz na wieloklinie wyjścia skrzyni biegów
czy porady techniczne to dobre miejsce na taka foto relacje ?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
chłodnica do wymiany lub regeneracji , podobno takie u nas dorabiają nagrzewnica środkowa też dziurawa nawet ten środek nic nie pomógł , ale nowa już zamówiona szyba wklejana na jakiś kit mam zamiar ją wyciągnąć i wkleić na dobry klej głowice zrzucone dziwnie lekko były zakręcone teraz na pewno idą do planowania i myślę ściągnąć z nich z 1mm czy to zwiększy stopień sprężania ?
prze demontaże sprawdzałem ciśnienie i po prawej stronie miał ok 9,5 atm a po lewej 9-9,2 atm
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
czyszczenie aż do słupków i będzie nowa komora tzn. lakier w komorze bo blacha jest w świetnym stanie pomogło że ktoś wcześniej zrobił konserwację
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
Tak planowanie głowicy zwiększy kompresję ale zanim zdecydujesz ile przelicz cały silnik i sprawdź ile masz luzu tłok / otwarty zawór żeby nie było ała , są zmiany których już nie odwrócisz.
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
Jasne że można i tak ale 1 mm to już sporo do odprężania uszczelką mimo wszystko. Lepiej sobie policzyć najpierw i przemyśleć wszystko.ERTE pisze:Można odprężyć uszczelką grubszą
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
1mm to nie jest aż taki problem, pod turbo daja "kanapki" o wiele grubsze a jeszcze dochodzi doładowanie które nie wypluwa tych przekładanych uszczelek
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
po odkręceniu pokrywy od rozrządu okazało się że jest za duży luz na łańcuchu ok.3cm
większe koło zębate jest plastikowe ciekawe czy w zdarzało się w tych silnikach do przeskoczenia zębów
ogólnie jest tyle nagaru że skrobię najpierw szpachelką , a po ściągnięciu miski na wierzchu mułu był taki biały osad - z czego to może być ?
większe koło zębate jest plastikowe ciekawe czy w zdarzało się w tych silnikach do przeskoczenia zębów
ogólnie jest tyle nagaru że skrobię najpierw szpachelką , a po ściągnięciu miski na wierzchu mułu był taki biały osad - z czego to może być ?
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
Ze starości panie, jest starszy od ciebie spójrz na Title
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
Groszek, nie przejmuj się tak bardzo. Niespodzianek będziesz miał więcej aż do końca posiadania klasyka, nawet jak juz wg ciebie wszystko zrobisz. Mam nadzieję, że Rumunia to sprawdzian? Byłoby miło!
Powodzenia! Andrzej
Powodzenia! Andrzej
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- MAKU
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 380
- Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
- Model: GT500KR
- Silnik: inny V8
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Końskie
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
- Kontakt:
Re: POPRAWIENIE 42-LATKA "MACH 1"
Mój jest o jeden krok przed bo juz po piaskowaniu i wstępnych naprawach blacharskich. Ale też pare niespodzianek było . Jezeli moge cos doradzic to rob calosc jak masz auto na warsztacie i sa na to fundusze .Także życzę powodzenia
1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code